Olipas hyvä kurssi veikoilla. 46.50
kohta täytyykin taas vaihtaa isompi summa, ennenkuin kurssit kääntyy laskuun.
Ruplan kurssi
15
640
Vastaukset
- kurssit kohdallaan
Jep, muutama vuosi sitten sai melkein 50 ruplaa egellä.sitten tippui vajaaseen 37 ruplaa egellä.
- Kaukopartiomies
Tähän samaan "talous"-ketjuun sopinee kysyä Sortavalassa käyneiltä. Onko Matkaselässä tai Puikkolassa edullisemmat polttoaineiden hinnat kuin Värtsilässä. Vai ovatko nykyisin hintakartellissa.
Esim Viipurissa on aina halvemmat hinnat, kuin mitä Svetogorskissa. Eli bensaturisteja hieman rokotetaan.
Puikkola 92 bensa 29,10 ja viikonloppu hinta -0,50 ruplaa halvempi.
- ladavolvo
kuka se 92 ostaa muuhun kuin volvoon ja ladaan?
- käy se moneen
muuhunkin, missä nakutuksentunnistin.
- bensu
Aivan niin. Paikallinen 92 käy moneen autoon.
- samoje
bensu kirjoitti:
Aivan niin. Paikallinen 92 käy moneen autoon.
Samaa ainetta, kyltti ja hinta vain eri.
- yksristikans
Kurssi ollut Värtsilässä 45,40, bensa 33,60 - 29,10 välillä. Bensan hinta usein linjautuu kurssin perässä, mutta kolmen lähiaseman kesken hinnoissa rajan pinnassa kyllä on vaihtelua, 15 km päässä jnkv edullisempaa, mutta Sortavalassa hivenen kalliimpaa.
- 39393939339
Vaalimaan vastasella tänään huiman hyvä! 47.50 eikä komissiota!
- yksristikans
Värtsilässäkin pompsahti, euron ostajat kiinnostuneina...
- liibimies ja passat ja h
Paljon svetossa maksaa 92. Värtilässä gazpromilla 29.97 kurssi hirsitalolla 47.5
- sunnuntaina 46.4
liibimies ja passat ja h kirjoitti:
Paljon svetossa maksaa 92. Värtilässä gazpromilla 29.97 kurssi hirsitalolla 47.5
Ja höpö höpö virallinen kurssi tänään 47.32
- 2355252533
47.80 oli tänään perjantaina VV:n virallisessa kojussa. Huhujen mukaan ens viikolla nähtäisiin jopa 49 alkusta kurssia taas! Toivottavasti pitää paikkansa, silloin meikämanne vaihtaa vuoden-parin tankkaus rahat ruubeleiks :) säästää hyvin!
- hyvä kurssi
Kannataako tuhansia nyt vaihtaa? Olen lukenut että rupla saattaa vielä laskea lisää. Nyt on jo turistille aika hyvä kurssi ja bensaa saa mm Kanenogorskista
noin 3,5 ruplaa halvemalla kuin rajalta. Kun ottaa vaikka 75 litraa niin
erotuksella voi mennä jo syömään punasenmäen baariin viipuriin mentäessä. - 11+1
"kohta täytyykin taas vaihtaa isompi summa, ennenkuin kurssit kääntyy laskuun. "
Harkitse nyt vielä. Venäjällä on kova inflaatio, se laskee ruplan kurssia.
http://www.suomenpankki.fi/bofit/seuranta/seuranta-aineisto/pages/vw201343_1.aspx
Keskuspankin tavoitteena on vapauttaa ruplan kurssi asteittain vuoteen 2015 mennessä, jolloin pankki voisi keskittyä inflaationvastaisiin toimiin. Vielä tällöinkin pankki kuitenkin puolustaisi ruplaa poikkeuksellisissa oloissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255