Miksi ette pane vaimojanne?

eiheru

Noniin iskät, miksi ette harrasta seksiä vaimojenne kanssa?

Siis tarpeeksi usein. Meillä 3kk vauva 5 viikon tauon jälkeen pantiin joka päivä 1-2x, nyt vuonna 2014 kertoja ehkä 4!!! Olen siis nainen. Mies kehuu kyllä kauniiksi päivittäin (varmaan valetelee koska on yhtäkkiä alkanut kehua) mutta ei pane! Ei ole jäänyt kiloja raskaudesta, paikat tiukemmat kuin ennen vauvaa, ainoa rumuus on pari arpea vatsassa. Hiukset on pidemmät, meikkaan ja käyn vaunulenkillä päivittäin. Mies kyllä kourii, mutta siihen se jää. Haluaa aina tehdä aloitteen, jos minä teen niin olen liian helppo eikä häntä huvita. (??!!) En tosiaan jaksa elää tällä seksimäärällä, eikä masturbointi ole sama asia..

Mitä siis voin tehdä? Mitä teen väärin? Voiko vauvalle lässyttäminen olla jotenkin epäseksikästä?

16

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puue

      Oot saanu minuun verraten paljon tänä vuonna. 2014 kertoja 0 !!! Tässä 2.3 vuoden aikana kertoja 2, viimeisin tammikuussa 2013!!!! Meillä pihtaa vaan nainen. Ennen oli viikossa monta kertaa ja jos ei yhdyntää ollu niin tyydytimme toisemme oraalisesti ym.. Antakaa naiset miehillenne.

      • vai ei muka naira

        meilä naitiin ekan synnyttyä 4 kretaa viikossa. laskin vuoden ajalta kerrat. nämä siimhännät pesän perälle .-kertoja. jo seuraava tulikin 1.5v kuluttua ja tahti hiljeni noin 3.5 kertaa viikossa. enempää kirjaa emme pitäneet vauhti lisääntyi kuitenkin


    • näin se on

      Toinen nainen.Lapsiperheen elämä on liian raskasta ni täytyy käydä panemassa toista ämmää...

    • eiheru

      En usko toiseen naiseen, kun ei hänellä ole sellaista väliä ollut .. Tai voi toki olla että käy kaverin kanssa pelaamassa, ja käykin paneassa.. Mutta miksei jättäisi? Uskon kyllä että huomaisin/arvaisin jos olisi toinen lady. Lisäks on usein aika poikki töistä että haluaa olla vaan kotona, eikä anna mun lähteä viikoksi lapsen kanssa vanhemmilleni (toihan olis oiva tilaisuus panna sitä vierasta..)

      Mä en tajua naisia jotka ei anna.. ei muakaan aina heti huvita mutta pari minuuttia niin olen jo mukana ;)

      Meillä vauva-arki on ollut tosi helppoa, vauva nukkuu yöt, jos herää niin mä hoidan, teen miehelle ruokaa, otan vauvan usein mukaan kun näen kavereita.. Mies pitää sylissä ehkä tunnin illassa, muuten vauva hengailee sitterissä, mulla ja leikkimatolla. Ja paljon voidaan viettää aikaa kaksin.. molemmilla sisaria jotka haluaa hoitaa jne.

    • Jaakko34

      Meillä tänä vuonna kertoja 0. Olisin tyytyväinen seksiin etes sen kaksi kertaa kuussa, mutta kun ei. Rouva ei tee aloitetta. Itse en enää jaksa, antaa olla. Kuulema löydän aina "hyvät " ajan kohdat. Mitkä hyvät? Komivuorotyö lapsen hoito yötä päivää aina kun olen kotona. Kotitöihin ja lasten hoitoon osallistun mielestäni keskivertoa koti-isää enemmän. Johtuukohan syy tästä? Olen kuullut joskus että pitää olla pientä narsistin poikasta että vaimo pysyy tyytyväisenä, mutta kun en osaa. Harrastan ja pidän ulkonäöstäni huolta. En ryyppää mutta en ole absolutistikaan. Olen huomannut etten enää jaksa antaa halauksia enkä pusujakaan koska en niitä itsekään saa. Keskustella rouvan kanssa, mielellään, mutta rouva ei kykene rakentavaan rauhalliseen keskusteluun. Mököttämällä ja äänen korottamisella ei pitkälle mennä. Noh, kohta on kevät ja aurinko paistaa....

      • .anomies

        minä teen vähän töitä ,en paljon pidä itsestäni huolta, käyn ryyppäämässä mut muijan oltu yli 20v ! ei pihtaa vieläkään!


      • mek

        otappa muijasi parikertaa puoliväkisin että oelt mies talossa niin oppi tavoille tai kerrot ihan rauhallisesti että jos kotona sitä seksiä ei saa niin haet sén muualta ja se siitä.


    • Amandien

      Entäpä jos kysyisit mieheltäsi?

    • Izääääääääääääääääää

      Amandien
      23.1.2014 18:44

      "Entäpä jos kysyisit mieheltäsi?"

      Ei kannata. Kannattaa mielummin keskustella tällä palstalla ja lähteä sitten syytellen huutamaan mitä on mieltä kommenttien perusteella!

    • Ei heru ei

      Mitä tässä kavereiden kanssa tullut juteltua niin luulen että 98 prosentilla naisilla pamahtaa polvet yhteen kun perheeseen syntyy lapsia. Nainen saanut miehen "sidottua" kun on homattu yhteinen koti, autot ja lapset ja siihen loppu seksi naisen osalta vaikka mies olisi millainen adoptiosta tahansa ja kuinka hyvässä duunissa tahansa.

      • Ei heru ei

        Siis adoptiosta


      • näin o näppylät

        joo no mies kato on tehty ratamaan metsäs pellol jane hankkimaan ruokaa ja välillä käy katsoon vaimoon ja jälkeläisii. nykyyhteiskunnassa nänä oikeet miehentyöt on vaihtunu vapaaajanlisääntymiseen ja seksin ettämiseen muualta.


    • jokapäivä

      Muut ovat laskeneet kertoja kun ovat tänä vuonna saaneet, meillä on ollut yhteensä 3 pv jolloin ei olla oltu, mutta mukaan mahtuu päivä kun oltu useamman kerran. Lapsia kolme

    • 5t76ju87j

      akka on läski juoppo, ei kiinnosta.

    • vm.-65

      "Mitä siis voin tehdä?" Yritä keksiä uskottavampi provo. "Mitä teen väärin?" Stoori on niin paksua, ettei mahdu edes viemäriin.

    • 34v mies

      Olet lahna mikä ei osaa itse tehdä aloitetta. Siinä vastaus. Ota itseäsi niskasta kiinni ja ole seksikäs. Tee itse aloitteita ja temppuja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe