epäloogista. Marras- ja joulukuun ostoksille annettiin palautusaikaa 31.1. asti mutta silti minulle satelee maksumuistutuksia tuotteesta jonka aion palauttaa. Ja sitä palautusaikaahan on jäljellä 9 kokonaista päivää.
Zalandon toiminta on...
pöö
3
255
Vastaukset
- vinsentti
Tilasitko epäkuntoisen tekomulukun?
- 69saarnaaja
EIköhän lasku pidä maksaa aina ja jos palautat käyttämättömän tavaran, niin saat rahasi joskus takaisin. Nykylainsäädännöllä voit kuitenkin joutua maksamaan itse palautuskulut.
By the way, oli asento jossain kohdin huono, kun tälle palstalle avauduit? - Anonyymi
Rekisteröidy ilmaiseksi Saksan dating sivusto ja saada minun intiimi kuvia https://docs.google.com/forms/u/1/d/e/1FAIpQLSehx2H8zmBpyzknH_hXjsLsCd0QwT881GXE1lSuMfhd1nC-xA/viewform
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751101
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118547