Seurusteleeko Cheek sen muotibloggaajan kanssa?

Utelias...

Kuulin juoruja

29

8615

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Juupjuu

Ai cava?
      Seukkaa. On nähty. Cavalla meni poikki teen kans..

• Bbc16vee

Siis mitä?!? Mä oon kuullu tän täysin saman jutun!
        Cava EX bloggari olis Cheekin kans yhes!!! cee on nähty Cavan asunnolla ueasti. Hei nyt mä haluun todisteita!!

• Arvaus
        Bbc16vee kirjoitti:

Siis mitä?!? Mä oon kuullu tän täysin saman jutun!
        Cava EX bloggari olis Cheekin kans yhes!!! cee on nähty Cavan asunnolla ueasti. Hei nyt mä haluun todisteita!!

Bbc16v:lle:

Entäs jos heillä on esim. Cheekin stailaukseen liittyviä asioita yhdessä? Ja Cheekhän on kiinnostunut muodista. Tai ovat kavereita? Eihän toisen luona käynti tarkoita aina seurustelua. Antaisi myös mainosarvoa ja tuloja Cavalle, jos oletettaisiin heidän olevan yhdessä.

• Mustetta nenässä

Ai Petri Penna?

Ei, Penna seukkaa jonkun nobody mopopojan kanssa, olikohan Antti Viskuri tai jotakin. Vanhan oloinen mutta jäänyt suunnilleen 16v tasolle.

• kuuma rakkaus

Eikö Cheek ole Mister Lotharin bitch?

• Utelias myös

Siis Cavanko vai Mister Lotharin kanssa? Saisitte nyt kertoa vähän tarkemmin :)

• Pätkähtää myöhemmin

Nää on näitä helsingin h- sisäpiirin juttuja, ei niistä viitti huudella isommin näkyviä. Salaisuuksia tarvitaan ennen SUUR konserttia.

• Kuka muu muka
        Pätkähtää myöhemmin kirjoitti:

Nää on näitä helsingin h- sisäpiirin juttuja, ei niistä viitti huudella isommin näkyviä. Salaisuuksia tarvitaan ennen SUUR konserttia.

Cheekki seukkaa Susanna Ranta-Ahon kanssa. Fondin malli ja asuu Tampereella

• Sisäpiirin juttuja
        Pätkähtää myöhemmin kirjoitti:

Siis näistäkö ei voi huudella KehäIII:sen ulkopuolelle, sisäpiirin juttuja ?

• Arvaus hyvä 10

Pätkähtää myöhemmälle:

Cheek siis seurustelee sekä miehen että naisen kanssa samanaikaisesti. Menee arvauksen puolelle ... Cavan kanssa kuitenkin, luulottelen, kun kahdesta on valittava. Annetaan vain jännityksen nousta.Ja sitten se Susanna joku... jotenkin en siihen juttuun usko.

• BEEBEEBEE

Tiedän, et ceek o bii, eks tiennyt, tosi on.

• mitä miält
        BEEBEEBEE kirjoitti:

Väitän kyllä et Cheek olis enemmä poikii päi , tais siis miähii päi, poijjat o kai kai käsite alaikäsist, enk sitä tahd sannoo !

• Huomiotako?
        BEEBEEBEE kirjoitti:

BEEBEEBEE:lle

Todista jotenkin. Pelkkä luulo ei riitä ja on myös luultavaa, että tällaisilla kirjoituksilla h:t hakevat vain huomiota ja hyväksyntää.

• .....
        Huomiotako? kirjoitti:

BEEBEEBEE:lle

Todista jotenkin. Pelkkä luulo ei riitä ja on myös luultavaa, että tällaisilla kirjoituksilla h:t hakevat vain huomiota ja hyväksyntää.

Joo, jokaisesta julkkiksesta levitellään h-juoruja, part of the agenda.

• Kova jäbä

Siis juoksee Hesassa Cavan asunnolla usein ja hämyssä hetkien käy h-piireissä ja sitten vauhtipeli alle ja Tampereelle seurustelemaan? Kyllä on kova jäbä!!! Jotenkin veikkaan Cavaa kyitenkin eniten...

• ja nähty on

Kun on hyvät näyttelijänlahjat, kuten Tunkki-Tuksu-Tunkiolla, niin kaikki onnistuu.
        Ceekillä o myäs, sannoo tamperelaene

• Tietoa?
        ja nähty on kirjoitti:

Kun on hyvät näyttelijänlahjat, kuten Tunkki-Tuksu-Tunkiolla, niin kaikki onnistuu.
        Ceekillä o myäs, sannoo tamperelaene

Mitä on nähty Tmpereella? Tämä on tosi kiinnostavaa. Oma oletus minulla on myös, mutta mielelläni kuuntelen myös muita.

• jilkjjh

Ihme kun seiska on ollut näistä kuvioista hiljaa, varmaan on seiska maksettu hiljaseks.

• nuuhhfu

Oli juuri matkalla susannan kanssa.

• Tuleva näyttää

Muistelen, että Cheekillä oli jotakin aikaisemminkin tämän Cavan kanssa. Seiskan asenne kyllä myös ihmetyttää. Olisivatko tehneet sopimuksen? Siis kolme suhdetta framilla. Rakastuneen onnelliselta Cheek ei kuitenkaan vaikuta kuvissa. Kertookohan suhteista vai muista asioista? Jotenkin vain rakastumisen näkee myös olemuksesta.

• zktim

Eikös niiden pitänyt olla niin onnellisia Tuukan kanssa, häät tulossa ja kaikkee?

• hytjytf

on varmaan pannu sitäkin. olihan se phiia lhämböörgeringin kaa.

• kysyvälöytäää
      • Nti Poski

Cheek on Mr Lotharin bitch.

• Samuli on hot!<3
        Nti Poski kirjoitti:

Cheek on Mr Lotharin bitch.

No nytkö lotikka on kateellinen myös Cheekille joka on komea, rikas ja kuuluisa suomalainen uros! :DDDD kaikkea mitä lotikka ei ole :DDDDD

• SannaP

Toi linkki faceen ei mene Jaren omalle henk.koht. facebook sivulle, vaan jonkun pimpon tekemälle feikki Jare sivuille. Sori..

• onneakristiina

Kristiina on mennyt naimisiin Tuukkansa kanssa hihii siinä teille pahanpuhujat :) huomasin yhden kaverinsa Instagram-sivulta. Cavalla kaikki hyvin!!

• asunto vuokralle
        onneakristiina kirjoitti:

Kristiina on mennyt naimisiin Tuukkansa kanssa hihii siinä teille pahanpuhujat :) huomasin yhden kaverinsa Instagram-sivulta. Cavalla kaikki hyvin!!

Susanna vuokraa kämppäänsä. Kohta muuttaa keekin luokse. Näin luulen

• tre1

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3432
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3262
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      3137
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      52
      2688
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1993
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1890
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1656
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      88
      1559
    9. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      40
      1515
    10. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1360
    Aihe