Kuulin juoruja
Seurusteleeko Cheek sen muotibloggaajan kanssa?
29
8615
Vastaukset
- Juupjuu
Ai cava?
Seukkaa. On nähty. Cavalla meni poikki teen kans..- Bbc16vee
Siis mitä?!? Mä oon kuullu tän täysin saman jutun!
Cava EX bloggari olis Cheekin kans yhes!!! cee on nähty Cavan asunnolla ueasti. Hei nyt mä haluun todisteita!! - Arvaus
Bbc16vee kirjoitti:
Siis mitä?!? Mä oon kuullu tän täysin saman jutun!
Cava EX bloggari olis Cheekin kans yhes!!! cee on nähty Cavan asunnolla ueasti. Hei nyt mä haluun todisteita!!Bbc16v:lle:
Entäs jos heillä on esim. Cheekin stailaukseen liittyviä asioita yhdessä? Ja Cheekhän on kiinnostunut muodista. Tai ovat kavereita? Eihän toisen luona käynti tarkoita aina seurustelua. Antaisi myös mainosarvoa ja tuloja Cavalle, jos oletettaisiin heidän olevan yhdessä.
- Mustetta nenässä
Ai Petri Penna?
Ei, Penna seukkaa jonkun nobody mopopojan kanssa, olikohan Antti Viskuri tai jotakin. Vanhan oloinen mutta jäänyt suunnilleen 16v tasolle. - kuuma rakkaus
Eikö Cheek ole Mister Lotharin bitch?
- Utelias myös
Siis Cavanko vai Mister Lotharin kanssa? Saisitte nyt kertoa vähän tarkemmin :)
- Pätkähtää myöhemmin
Nää on näitä helsingin h- sisäpiirin juttuja, ei niistä viitti huudella isommin näkyviä. Salaisuuksia tarvitaan ennen SUUR konserttia.
- Kuka muu muka
Pätkähtää myöhemmin kirjoitti:
Nää on näitä helsingin h- sisäpiirin juttuja, ei niistä viitti huudella isommin näkyviä. Salaisuuksia tarvitaan ennen SUUR konserttia.
Cheekki seukkaa Susanna Ranta-Ahon kanssa. Fondin malli ja asuu Tampereella
- Sisäpiirin juttuja
Pätkähtää myöhemmin kirjoitti:
Siis näistäkö ei voi huudella KehäIII:sen ulkopuolelle, sisäpiirin juttuja ?
- Arvaus hyvä 10
Pätkähtää myöhemmälle:
Cheek siis seurustelee sekä miehen että naisen kanssa samanaikaisesti. Menee arvauksen puolelle ... Cavan kanssa kuitenkin, luulottelen, kun kahdesta on valittava. Annetaan vain jännityksen nousta.Ja sitten se Susanna joku... jotenkin en siihen juttuun usko.- BEEBEEBEE
Tiedän, et ceek o bii, eks tiennyt, tosi on.
- mitä miält
BEEBEEBEE kirjoitti:
Väitän kyllä et Cheek olis enemmä poikii päi , tais siis miähii päi, poijjat o kai kai käsite alaikäsist, enk sitä tahd sannoo !
- Huomiotako?
BEEBEEBEE kirjoitti:
BEEBEEBEE:lle
Todista jotenkin. Pelkkä luulo ei riitä ja on myös luultavaa, että tällaisilla kirjoituksilla h:t hakevat vain huomiota ja hyväksyntää. - .....
Huomiotako? kirjoitti:
BEEBEEBEE:lle
Todista jotenkin. Pelkkä luulo ei riitä ja on myös luultavaa, että tällaisilla kirjoituksilla h:t hakevat vain huomiota ja hyväksyntää.Joo, jokaisesta julkkiksesta levitellään h-juoruja, part of the agenda.
- Kova jäbä
Siis juoksee Hesassa Cavan asunnolla usein ja hämyssä hetkien käy h-piireissä ja sitten vauhtipeli alle ja Tampereelle seurustelemaan? Kyllä on kova jäbä!!! Jotenkin veikkaan Cavaa kyitenkin eniten...
- ja nähty on
Kun on hyvät näyttelijänlahjat, kuten Tunkki-Tuksu-Tunkiolla, niin kaikki onnistuu.
Ceekillä o myäs, sannoo tamperelaene - Tietoa?
ja nähty on kirjoitti:
Kun on hyvät näyttelijänlahjat, kuten Tunkki-Tuksu-Tunkiolla, niin kaikki onnistuu.
Ceekillä o myäs, sannoo tamperelaeneMitä on nähty Tmpereella? Tämä on tosi kiinnostavaa. Oma oletus minulla on myös, mutta mielelläni kuuntelen myös muita.
- jilkjjh
Ihme kun seiska on ollut näistä kuvioista hiljaa, varmaan on seiska maksettu hiljaseks.
- nuuhhfu
Oli juuri matkalla susannan kanssa.
- Tuleva näyttää
Muistelen, että Cheekillä oli jotakin aikaisemminkin tämän Cavan kanssa. Seiskan asenne kyllä myös ihmetyttää. Olisivatko tehneet sopimuksen? Siis kolme suhdetta framilla. Rakastuneen onnelliselta Cheek ei kuitenkaan vaikuta kuvissa. Kertookohan suhteista vai muista asioista? Jotenkin vain rakastumisen näkee myös olemuksesta.
- zktim
Eikös niiden pitänyt olla niin onnellisia Tuukan kanssa, häät tulossa ja kaikkee?
- hytjytf
on varmaan pannu sitäkin. olihan se phiia lhämböörgeringin kaa.
- kysyvälöytäää
Kysykää Cheekiltä iteltään
http://www.facebook.com/jare.h.tiihonen1?ref=ts&fref=ts- Nti Poski
Cheek on Mr Lotharin bitch.
- Samuli on hot!<3
Nti Poski kirjoitti:
Cheek on Mr Lotharin bitch.
No nytkö lotikka on kateellinen myös Cheekille joka on komea, rikas ja kuuluisa suomalainen uros! :DDDD kaikkea mitä lotikka ei ole :DDDDD
- SannaP
Toi linkki faceen ei mene Jaren omalle henk.koht. facebook sivulle, vaan jonkun pimpon tekemälle feikki Jare sivuille. Sori..
- onneakristiina
Kristiina on mennyt naimisiin Tuukkansa kanssa hihii siinä teille pahanpuhujat :) huomasin yhden kaverinsa Instagram-sivulta. Cavalla kaikki hyvin!!
- asunto vuokralle
onneakristiina kirjoitti:
Kristiina on mennyt naimisiin Tuukkansa kanssa hihii siinä teille pahanpuhujat :) huomasin yhden kaverinsa Instagram-sivulta. Cavalla kaikki hyvin!!
Susanna vuokraa kämppäänsä. Kohta muuttaa keekin luokse. Näin luulen
- tre1
Cavan Kristiinan sukunimi on facessa vaihtunut! Eli naimisissa on Tuukan kanssa.
https://www.facebook.com/kristiina.sakko.9?fref=ts
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663432Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463262Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1423137- 522688
- 311993
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271890- 481656
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä881559Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401515- 391360