Paksulle kortsuja?

Paksupatukka

Hei!
Omistan paksun patukan (ympärysmitta reilut 16 cm) ja ongelmana on mistä löytää riittävän isoja kondomeja. Kun yritän normaalitavalla rullata kortsua päälle, niin ei onnistu. Ainoa tapa pukea kortsu on avata korsua jonkun verran ja sitten venyttää kerralla puoleenväliin peniksen päälle ja siitä sitten rullaus jo jotenkin onnistuu, mutta harvoin onnistun ihan lopppuun saakka rullaamaan. Kortsu on peniksen päällä kuin tiukka makkarankuori ja pelkona on pois luiskahtaminen kesken nainnin. Pukemistapa saattaa myös vaurioittaa kumia ja aiheuttaa rikkoutumisen kriittisellä hetkellä. Olen viimeksi käyttänyt Sultan Conturea, jota on kehuttu väljäksi, mutta löytyykö Suomesta väljempiä kortsuja tai ainakin helpommin puettavia. Kestavyyttä pitäisi myös olla. Eikä sitten tarvitse viisastella kondomin rullaussuunnasta.

12

3586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Kokeilemasi Sultan Conture on levein ja pisin tavallisista kaupoista saatavista kortsuista. Kun tämäkin ilmeisesti ahdistaa, niin ainakin seksialan kaupoista saa erikoiskortsuja niin pienille kuin suurillekkin kaluille. Ei liene ainakaan noloa mennä ja pyytää extra large kokoisia.

      • kookas

        Itselläni on sama ongelma. Sultanista minulla on ollut se käsitys että se olisi jopa tavallista kumia pienempi; täytyy siis kokeilla maintsemaasi Conturea ja korjata mahdollinen virheellinen käsitykseni. Olen käyttänyt Durexia joka tuntuu joustavalta, lisäksi Durexilla on joku kookkaampi XXL-malli (katso www.durex.com). Näitä seksikauppojen XXL-kumeja saa muuten edullisesti Tallinnan apteekeista, kotimaisissa seksikaupoissa niiden hinnat ovat aika kovat.


      • mies
        kookas kirjoitti:

        Itselläni on sama ongelma. Sultanista minulla on ollut se käsitys että se olisi jopa tavallista kumia pienempi; täytyy siis kokeilla maintsemaasi Conturea ja korjata mahdollinen virheellinen käsitykseni. Olen käyttänyt Durexia joka tuntuu joustavalta, lisäksi Durexilla on joku kookkaampi XXL-malli (katso www.durex.com). Näitä seksikauppojen XXL-kumeja saa muuten edullisesti Tallinnan apteekeista, kotimaisissa seksikaupoissa niiden hinnat ovat aika kovat.

        Siis nimenomaan Sultan Conture on tuo mistä puhuin, Sultan Sensitive on selvästi pienempi kaikilta mitoiltaan.


      • jone
        mies kirjoitti:

        Siis nimenomaan Sultan Conture on tuo mistä puhuin, Sultan Sensitive on selvästi pienempi kaikilta mitoiltaan.

        No mut se sensitive kun on ohkasempi niin se venyy paremmin kun tavallinen sultaani. Inhottava laittaa paikalleen isoon mut kun on perillä niin ihan ok. Ja pillu tuntuu sen ohkasen läpi paremmalta


    • Goldennipple

      Silloin kun olen spärdäreitä ostanut, niin sexikaupoista löytyy XXL-merkkistä kumia.
      Ei ole paljoa suurempi mutta paljon jotain Sultania parempi, ehkä elastisempi, rullautuu ainakin paremmin päälle.
      Ravintoliden vessan automaattion after eight myös hakkaa Sultanin joustavuudellaan mennen tullen samoin Okeido.
      Mutta tuo XXL paras kokemistani.

    • femidom
    • Kartsa

      Eikös Sultan, After nine (night)...mikä lie, ole kaikkein pienimmät?
      XXL:ää minäkin olen ostanut. Se on hieman isompi muttei mitään makuupussi sekään.

    • Gamp-merkki

      Osta ja kokeile Gamp- merkkistä,
      rengaskin on keskimääräistä isompi tässä,
      löytyy kestävää ja myös ohutta versioo,
      musta tai sininen pakkaus
      myy: Sokos , Prisma, S-ruokamarketit esim.

      • mr. fatdick

        Gamp-merkin kondomit, "romantic de luxe",sopivat mainiosti paksunkin kyrvän ylle,ja tuntuvat olevan kestäviä pitemmissäkin varveissa.
        S-marketit ja esim. abc-huoltoasemat myyvät niitä 4 kpl:n pakkauksissa,ja ne ovat vieläpä hinnaltaan edullisia. Suosittelen.


    • tietävä

      Michelin, Metzeler ja Nokian valmistavat maansiirtokoneillekin kumeja. Kysy paikallisesta kumiliikkeestä - pitäis löytyä joka lähtöön!

    • Anonyymi

      Mistä löytyy leveämpiä kondomeja, kuin Mysize 69? Minulla on kalun ympärysmitta 16,5 cm ja normi kumit kun vetää päälle, niin kiristää ihan julmetusti. Tuo Mysize 69 menee jotenkin, mutta vieläkin sompaa olisi mielyttävämpi käyttää.

      • Anonyymi

        Käy kysymässä jostakin missä myydään maansiirtokoneiden renkaita. Sieltä sisukumea ja teet siitä. Tai sitten ostat keinosiementäjän kunihanskoja (kainalomallia) ja vetäiset sen mulkkusi päälle. Vai tarvitseeko kaltaisesi aasi kortsuja, kun pelkkä runkkari olet? Toisaalta voisit mennä lääkäriin ja pyytää lähetteen esinahan pienennykseen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8604
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      126
      2331
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe