Aika monella hierojalla on vakkari naisia jotka käyvät,.
Yleensö hierojat puhuvat etikastaan mut on naisia jotka saavat erikoishinnalla hoidon,
Kuulin tuossa eräältä naiselta et Joensuun alueellakin on kolme hierojaa
jotka pitää vakkareita.
Sinänsä hyvä koska aika monesti se lämpö leviää hieroissa eri osiin kehoa;;))
oliko muilla kokemusta
Hierojat
41
4399
Vastaukset
- Kysyn_vaan_
Kokemusta mistä...
Käynnistä vai kuulemisesta - masa,,15cm
Tunnustan pois vuosien varrella mulla on noin 10 kanssa syntynyt pitkä suhde,
Se vaan syntyy ja kuolee en ota maksua ja sanon miloin hieronta loppuu.
Viestit on selviä yleensä nainen on tarttunut ja puristelllut,
En asu kyseisellä paikkakunnalla.
Moni nainen antaa hellästi hieromalla tehdä orgasmin jotkut saa aivan upeita paras melkein tunnin pieniä taukoja välillä sai,
Sellaista oikeasti. sadasta asiakkaasta yksi ja ei enempää tarvitse tulot tipahtaa;;))) - 12+21, m
Muuan naispuolinen kirjailija piti kovaa meteliä useassa haastattelussa ja kolumnissa siitä, että oli tilannut Israelissa hotellin hierojan. Ensin oli ollut hämmästynyt, että hieroja oli mies, sitten siitä, että mies työnsi sormensa naisen emättimeen.
Jotenkin asia oli hiukan ongelmainen. Jos ulkomailla tilaa hotellin hierojan, eikö ole syytä olettaa, että tilaa seksuaalipalveluja, ellei varta vasten ilmaise, ettei siitä ole kyse? Hotellit kun pyrkivät tarjoamaan näitä palveluja peitekielellä. Eikö meilläkin jokainen tiedä, mitä tarkoitetaan, jos "nainen tarjoaa päiväkahviseuraa varakkaille herroille"?
Näyttää paremminkin siltä, että kirjailija ei tuntenut ulkomaisten hotellien koodikieltä ja joutui siksi erehdyksiin eikä suinkaan seksihimoisen hierojan kynsiin.- typerät käytännöt
Pakkoko sitä on sanoa jotain muuta kuin tarkoitetaan?
- Tietoinen_
Erikoishinnalla???
Onko muita hyviä vitsejä.
Naisen ei tarvitse maksaa euroakaan, ei todellakaan - masa15
Joo ei maksa hieronnasta,
Se on selvää puhun tälläisistä fiksuista naisista opettajista
taloushallinnon alla olevista tai muuten itsestään huolta pitävistä.
Hierojan pöydällä käy suurin osa ylipainoista huokailiaa jotka maksaa
hieronnasta ei muusta,
Mut sitten on mää mukavat,,,sit kun suhde kehittyy niin katselen ajan jolloin ei ole muita tulossa perään
Ja ovi lukossa niinkuin asiaan kuuluu - masa...jns
Kyllä tosi on että hierojilla harrastetaan seksiä . Mä olem hieronut 18v ja kyllä aika monesti olen hierona naisille orgguja.
On vakkari asiakkaita joiden hieronya päättyy orgasmiin, Muutamien kanssa yhdyntään.
Monesti rouvat ei anna vaan kieli ja sormi ja jotkut tuon vibran mukana.
Joillakin on mieheltä lupa.
Sen kyllä sanon että orgut on mahtavat hieronnan jölkeen ja mirri märkä,,,
senkin sanon et ei oo päältäpäin katsomista kuka haluu ihan tohtorista lähihoitajaan - yllätys
Olisikohan mies yhtä pahoillan jos nätti naishieroja ottaisi munan käteensä ja alkaisi vedellä sitä:D Kyllähän se vähän omituiselta tuntui ekalla kerralla kun menin hierottavaksi ja hieroja veti multa housut alas selän hieronta varten kun olin mahalteen siinä pöydällä. Mutta kipeän selän hieronta oli kyllä orgasmiin verrattava nautinto:D
- tami
Mullakkiin vastas parasta naintia kun hieroi hartiat,,,selän
selkä oli niin kipeä ettei naintia kärsinä ajatella,,
tässä ei tasaarvo toteudu nainen ei runkka ilmaiseksi ,,pitäsköhän valittaa eu tuomioistuimeen - heikkilä savo
Mä pitkän jo taakseni jääneen hieroja urani aikana ,yhtä varattua lapsiperheen äitiä
tosi seksikästä blondia hieroin melkein ilmaiseksi , Kun tuntui että antaa joskus. Pitkiä hierontoja joskus kolme tuntia alasti oli koko ajan.
Sormella sain naida ja ja kielellä tehdä ja taisi olla sauva joskus mukana,, Mut pukille ei laskena joskus runkkasin sen aikan.
Tää nainen sai niitä järisyttäviä orgasmeja en ole nähnyt moista koskaan..
Lukenut nainen oli mut ei antana - Hierontaa vailla
Löytyispä oulustakin naishieroja joka hierois joka paikasta niin menisin heti ja voisin maksaakin siitä.
- ttutuutuut
Oiskohan joensuussa vielä noita hierojia ,,,kysyy 28tyty
- kodee
kyllä löytyy!
- sirpa23
on vielä yksi 50 mies lähihoitaja
- selvä se
Miettii nyt vähän, ennenkuin kummastelee. Eikö ole maailman luonnollisin asia, että myös nainen tarvitsee sukupuolielimien hierontaa. Tällöin useimmat tytöt tuntevat tarvetta valita mieshieroja. Mies ottaa tietysti vastaan asiakkaan eikä tee siitä kummempaa numeroa. Jos ei hiero pyydettäessä myös sukupuolielimiä, asiakkaat vähentyvät.
- lapin2
Ei se niin yleistä kuin luullaan mutta kyllä mulle se varattu rouva toi tuoretta pullaaja maksoikin hieronnasta.
Työ on tehtävä hyvin - tiiiiiooo
Varokaa ukkomiehiä hierojat Tuolla Tuusniemellä oli mies hieroja kauan sitten ,
"Hieroi emäntiä",..,kolme talon isäntää joiden emäntiäkin oli hierona.. oli antaneet huhujen mukaa ukolle
selkään ja hieroneet kärrinpyöränrasvalla ukon munat.
Olik kuulema ruvenna hieroo naapurikuntien naisia - muscelits
Kerran yksi naishieroja sanoi, että "jospa hierottais tämä ensin, niin saat sitten rentoutua rauhassa" Hieroja oli minulle ennestään tuntematon.
Yksi hieroja, jossa kävin useammin, oli kova hikoamaan, hiki valui aina valtoimenaan. Kerran vinhjaisin hänelle, että ota hyvä ihminen se työtakki pois, ehän täällä ole muita. Niinpä hän sitten otti yläkropan paljaaksi, myös rintaliivit, ja hieroi sitten. Myöhemmin hän hieroi aina samassa asussa. Suljettujen ovien takana sattuu mitä vain, joka jää sitten näiden kahden tietoon. Ihan sama mitä täälläkin kerron, joku uskoo, joku ei; ei sen väliä. - mai4
mulla on kolmekymppiä paineen poisto maksu...
Osa ottaa ja jotkut silloin tällöin. Suo´rat miehet on kivoja mut
ilmaiset kähmijät joutaaa..
En anna muuta seksiä kuin poistan paineet lateksi käsineillä.
Muutama mies on kiihottanut mua mut aviossa olen ja en haluu.
Miehellä seisominen on ihan luonnollista , olen hyvämainen hieroja ja jos joku mies kertoo paineen poistosta niin luulevat fantasiouitaan kertovan.
Rankkaa työtä tää hieronta muutenkin mut seksi siinä kulkee mukana joskus .
Jos mies riisuu alasti itsensä niin käsken pukea housut muuten en hiero. - mirja1
Nainen 50 saan melkein aina hieronnan loppupuolella en maksa hierojalle.
Usein hän hieroo hellästi ulkoisten häpyhuulten yläosaa ja laukean,
Joskus nuolee lapinmies.
Kumma kun sattu kaupunki olemaan sama Joensuu,,,
On täällä kai useampiakin hierojia.
Mirja - eila1
Löytyy näitä hierojia Lappeenrannasta ,mulle ainakin ja ilmaiseksi vaikken anta työntää::)
- hierontamies
Eila, moi!
- happyending1
Löytyykö Pirkanmaalta mieshierojaa, joka antaisi orgasmin lopuksi?Hieroisi tietysti kunnolla ensin... Olen kaunis, hyväkroppainen nainen mutta en halua yhdyntää. Runkata saa ja sauvaa käyttää kyllä ..
- nautinto.
Kyllä löytyy luotettava osaava hieroja.
- hierontamies
Olen erikoistunut tähän, mitä tapahtuu sinä asut?
- tas3
löytyyy ,,,mailaa [email protected]
- sukat
Olen myös haaveillut usein et nais hieroja hieroisi myös senkin. En vaan tiedä miten edetä. Pelkään et lentää pihalle ja vaatteet perässä. Jos vinkkiä lappeenranta alueelta niin kiitos.
- topitus1
mee thai hierojan luo niin onnistuu
- petkuttajat netissä
ja niin tapahtui mies meni ja mies odotti ja he tappelivat ynmuuta
- kiinnostunut1
löytyykö oulusta tietääkö kukaan???
- kiinnostunut2
löytyykö savonlinnasta? Hyvää tekisi......
- kodee
löytyy!
- kari ttttii
Oulussa on
- timpuri metsuri
hieron vain naisia,,,mistä Taina kertoi >>>>>>>>>>>itä-suomesta, mut oulun naiset olkaa hyvä
- tiimori
Taina olen hieroja Joensuusta tantraa ja hieron n. 23cm peniksellä niskaa ja
selkää...esileikissä...koko hieronnan myös se tapahtuu patjalla lattialla
kestää kolme tuntia,,,,- mikko5
minä kävin kuopiossa suomalaisessa paikassa 2 kertaa kuussa,siellä sai jos halus käsihoitoa,eturauhashierontaa ymm.ei siis seksiä,yleensä hän laittoi lopussa 2-3 sormea anukseen ja runkutti siellä kunnes laukesin,kerran olin tosi puutunut olo ja ei meinannu irrota millään,eikä seisoa,tää akka ajatteli herätellä kalua ja survais kysymättä koko kämmenen perseeseen,mulla ratkes peräaukko ja rupes verta vuotamaan jumalattomasti,en ilenny mennä lääkäriin,yritin vaan rasvata,ruokaa en syönyt moneen päivään kun pelkäsin kipua,lopulta jouduin menemään kyssiin asian kanssa...että kannattaa sanoa mitö haluaa
- sauli1
Mie kävin Tuusniemen Puakkilassa naishierojalla , enkä oiken savvoo ymmärtänä
Kysy multa et halluutko zoo sekssii,,,Luulin et tarkoittaa jottai joogaa ;) ,,sanoin halluun,,
Vähänajan kuluttua alkoi kuulua kavionkopsetta...katoin taakseni lämminveriorihan siellä....halko jalkojen välissä roikkuen..
Sinne jäi paita ja housut Ohtaansalmen sillalla vasta ekakertaa taaksepäin vilkaisin,,,sen jälkeen oon ollut ihmisiksi hierojalla...
Ostin kesällä savo suomi savo kielikirjan - 222jjjj
voi teit savolaisii,,,on hyvä et niin ovelii on venäläisii vastassa.jatkaa kuopiosta
viipuriin päin - saara5
Joensuun eräällä hierojalla on oikein luomu iso petkel,,21cm...
- vauvapalstalta karan
te avanahat akat rupesitte kuppaaanporukal siellä jojoensuus kun palta kulitte
- kiinnostunut1
löytyykö oulusta naishierojaa joka vaikka vahingossa koskettelis....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232