Aisankannattajat ja heidän vaimonsa

Cuckold

Olen aisankannattaja-aviomies. Toisin sanoen kiiihotun siitä, kun vaimoni käy rakastelemassa vieraiden miesten kanssa ja palaa luokseni spermaisena ja kertoen tapahtumien kaikki yksityiskohdatkin. Myös vaimoni avoin flirttailu vieraiden miesten kanssa esim. ravintolassa kiihottaa minua suuresti. Olemme toteuttaneet näitä juttuja monessa muodossa ja kokemukset ovat olleet sekä hyviä että huonoja.

Tiedän, että kaltaisiani aisankannattajia (engl. Cuckold) on vaikka kuinka paljon. Monissa maissa on Cuckold-yhdistyksiäkin. Myös aisankannattaja-tyyppejä on paljon. Minua kiihottaa Creampie-jutut ja vaimon uskottomuuden tuottama nöyryytys, ei niinkään vaimonjakamiskuviot (3some). Myös pelko oman rakkaan menettämisestä itseään paremmalle rakastajalle kiihottaa jollakin masokismia hipovalla tavalla.

Nyt olisin kiinnostunut kuulemaan aisankannattajien vaimojen mielipiteitä. Toivoisitteko miestenne muuttuvan "miehekkämmäiksi" ja pitävän omastaan parempaa huolta? Arvostatteko miehiänne? Missä määrin tämä kuvio juuri sinua kiihottaa? Minkälaisia sinun kokemuksesi ovat olleet?

Aisankannattajat ja etenkin heidän vaimot ja tyttöystävät, vastatkaa tai kirjoitelkaa suoraan. Vastaan kaikille, vaikka luulenkin saavani vain niitä tämän keskustelunpalstan täyttäviä hirveän "hauskoja" huumorivastauksia.

Terv. Cuckold

27

20549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastaja-Nylkynen

      kyllä meitä on joka lähtöön!

      • Nörde

        Tajusitko? Ymmärsitkö? Uskotko?


      • asiamies

        Nylkynen ei lukenut kysymystä arvaan .


    • pari 02

      Meiltä löytyy myös muutama vastaava kokemus.Joskus hyvät senssit ja joskus ihan nössöt, mut ihan mukavaa muuten ollut ;)
      Siis tää on ihan meidän mielipide!

    • davide & vaimo

      sun email niin laitan postia

      • Cuckold

      • Cuckold
        Cuckold kirjoitti:

        Hei,

        [email protected]. Odotan kiinnostuneena meiliänne.

        Terv. C & vaimo

        Se osoitteeni ei toiminut vielä eilen. Jos laitoit postia, niin laittaisitko vielä uudelleen. Nyt toimii ([email protected]).

        Terv. C


    • Femina

      Aika rohkea veto, kun uskallat asian tuoda näin suoraan julki.
      Luin viestisi useaan kertaan, ja jäin miettimään, että oletkohan kenties oma mieheni

      • Cuckold

        Nyt jäin minä puolestani miettimään sitä, oletko sinä minun vaimoni. Jos olet, niin sanonpa kaikelle kansalle: Rakastan sinua.

        t. C

        Jk. Oliko viestissäsi piilomerkitys "pakkoko se oli kaikille kertoa"?


      • Femina
        Cuckold kirjoitti:

        Nyt jäin minä puolestani miettimään sitä, oletko sinä minun vaimoni. Jos olet, niin sanonpa kaikelle kansalle: Rakastan sinua.

        t. C

        Jk. Oliko viestissäsi piilomerkitys "pakkoko se oli kaikille kertoa"?

        Jos olen, niin samoin.

        JK. Eikai se niin vaarallista ole, kun kerroin,olenhan kertonut sulle kuumempiakin asioita


      • Cuckold
        Femina kirjoitti:

        Jos olen, niin samoin.

        JK. Eikai se niin vaarallista ole, kun kerroin,olenhan kertonut sulle kuumempiakin asioita

        Siis mun vaimoni. Et ainakaan tunnustanut, ihan tietämätöntä näyttelit. Tosin epäilen vieläkin, kuka muu puhuisi hiiristä ja mirreistä :)

        T. C


      • Femina
        Cuckold kirjoitti:

        Siis mun vaimoni. Et ainakaan tunnustanut, ihan tietämätöntä näyttelit. Tosin epäilen vieläkin, kuka muu puhuisi hiiristä ja mirreistä :)

        T. C

        Eikös se kissa- ja hiiri sanonta ole ikivanha....


      • Cuckold
        Femina kirjoitti:

        Eikös se kissa- ja hiiri sanonta ole ikivanha....

        No joo, emme me ole naimisissa, mutta voidaanko palata keskustelun alkujuurille. Sanoit siis, että saattaisin olla miehesi, joten teille on kertynyt samantapaisia kokemuksia.

        Nyt olisin kamalan utelias kuulemaan minkälaisena sinä olet kokenut tilanteen aisankannattajan vaimona. Olitko sinä aloitteentekijä vai miehesi? Minkälaisia kokemuksenne ovat olleet ja miten onko rakastajan käyttäminen parantanut vai vahingoittanut parisuhdettanne? Pidätkö miestäsi täyspäisenä?

        Kerro kaikki ja kaikkea mitä en kysynyt. Jos et halua tehdä sitä julkisesti, lähetä mulle yksityispostia [email protected] .

        Terv. Cee


    • Kannattelija

      Ihan samat asiat ne minuakin kiihottavat ja olemme joitain kertoja avokkaani kanssa noita juttuja myös toteuttaneet. Onneksi hän on ymmärtäväinen ja avomielinen nainen joka suostui pienellä suostuttelemisella noita juttuja kokeilemaan.

      Ainakin meillä nämä aisanakannattelu fantasiat ja kokeilut ovat kuitenkin ihan yhteistä höystettä meidän seksielämäämme. Seksuaalisuutemme taas ei ole oikeastaan sidoksissa muuhun luonteeseemme ja elämiseemme.

      Jos joku luulee, että olen jotenkin reppana tai heikko mies kun haaveilen siitä, että muut miehet panevat naistani, niin metsään meni. Olen olemukseltani iso ja raamikas mies ja toimin johtavassa asemassa. Ulkoapäin ei varmaan arvaisi, että harastelen tälläisiä.

      Ihmisiä ja makuja yms. on aika moneksi ja kukin meistä saa kikse´jä eri asioista. Antaa kaikkien kukkien kukkia...

      • jokin

        On erittäin hyvä nähdä täällä asiallisia mielipiteitä tästäkin asiasta (kuten alkupeäinen ja kannattelija). Uskon niin, että useimmilla ei ole kyse mistään seksihurjastelusta (kuten joskus näkee ns. fantasiakirjoituksia = ovat ällöttäviä), vaan JOKIN muu asia.
        Haluamme säilyttää itsenäisyytemme ja arvokkuutemme, joten sitä luonnollisesti odotetaan myös muilta. Itse en oikein usko, että niin hyvää tuuria käy, että juuri stemmaavat ihmiset osuisivat kohdalleen. tai niin ei ainakaan käy etsimällä.


    • Katja

      ryhmäseksiä. Ehdotti sopivaa miestäkin sänkykimppaan. Nyt epäröin. Ajatuksen kannalta kiihottavaa. Ehdotettu puolituttu, kerran tavannut, hauska ja sosiaalinen. Mutta entäpä jos hän sanoo ei, kumpi kysyy, millä tavalla, kipristeleekö eistä itsetuntoni muruiksi? En voi suoraan "hommiin" ruveta puolitutun kanssa, pitäisikö ensin "tunnustella" uutta tuttavuutta, leffaa, illastamista, pikkuhiljaa kohti nautinnollista päämäärää. Kertokaa karikot ja kauneimmat rannat omista kokemuksistanne. Ja antakaa kommenttia mieltäni vaivaaviin seikkoihin. Kiitos, Katja

      • Cuckold

        Katja, eikö sun miehesi kannattaisi sille teidän tuttavalle tehdä joku vihjaus, että kannattaisi kokeilla kepillä, ei jäätä vaan jotain ihan muuta :)

        2m n -jutuissa on neljä kolmannen pyörän pokausperustapaa, jotka peustutuvat kaikki vähän eri mieltymyksille.

        1) Pokataan 3.mies ravintolasta. Päättyy harvoin onnistumiseen sillä, miehet karttavat toisten miesten kanssa liikkuvia naisia.
        2) Vaimo menee liikkeelle yksin ja mies jää kotiin siivoilemaan ja hoitamaan lapsia. Tosi cuckold tekee näin.
        3) Pokataan 3.mies netistä. Tämä on kaikkein helpoin tapa. Jos haluat ensin vähän tutustua, sen varmaan voi järjestää.
        4) Otetaan tuttu mies. En suosittele, voi syntyä arvaamattomia tunnesekamelskoja.

        Lisäksi Katja, muista ottaa se asenne, että "kuitenkaan ei tapahdu mitään". Silloin ei tapahdu pettymyksiä. Jos sitten jotain tapahtuukin, niin se voi olla se elämäsi Kokemus : )

        Terv. C


      • Femina
        Cuckold kirjoitti:

        Katja, eikö sun miehesi kannattaisi sille teidän tuttavalle tehdä joku vihjaus, että kannattaisi kokeilla kepillä, ei jäätä vaan jotain ihan muuta :)

        2m n -jutuissa on neljä kolmannen pyörän pokausperustapaa, jotka peustutuvat kaikki vähän eri mieltymyksille.

        1) Pokataan 3.mies ravintolasta. Päättyy harvoin onnistumiseen sillä, miehet karttavat toisten miesten kanssa liikkuvia naisia.
        2) Vaimo menee liikkeelle yksin ja mies jää kotiin siivoilemaan ja hoitamaan lapsia. Tosi cuckold tekee näin.
        3) Pokataan 3.mies netistä. Tämä on kaikkein helpoin tapa. Jos haluat ensin vähän tutustua, sen varmaan voi järjestää.
        4) Otetaan tuttu mies. En suosittele, voi syntyä arvaamattomia tunnesekamelskoja.

        Lisäksi Katja, muista ottaa se asenne, että "kuitenkaan ei tapahdu mitään". Silloin ei tapahdu pettymyksiä. Jos sitten jotain tapahtuukin, niin se voi olla se elämäsi Kokemus : )

        Terv. C

        Juuri noin, tunnut olevan oikea pelin hengen oivaltanut cuckold.

        Vaitoehto nro 2 on kaikkein paras (moneen kertaan hyväksi havaittu)


      • Jorma-Uolevi

        3.10.2004 klo 02.34 laitoit viestin.
        Miten kävi kokeilitteko kepillä? Menikö ehdotus lävite vai eikö mennyt asia ehdotusta pitemmälle? Kerro miten kävi ja mitä pidit?
        Joko vastaa viestiin tai [email protected]
        -->Jorma-Uolevi


    • Vaimo

      Moi!
      15 vuotta yhteistä taivalta mieheni kanssa takana ja reilu vuosi sitten mieheni aloitteesta menin vieraan kanssa sänkyyn, ns. pikaisille.
      Homma tehty muutama kerta sen jälkeen ja meillä ei isommin ole tullut mitään "kohtauksia" tällaisten iltojen jälkeen. Pari kertaa mies on tapahtuman jälkeen kysellyt että herättikö mies "sellaisia" tunteita minussa...

      Mieheni on sanonut minulle suoraan että nauttii siitä hetkestä kun tietää minuun olevan sängyssä toisen, täysin oudon miehen kanssa. Itse en sitä ajatusta ymmärrä, teen sen kumminkin koska mies on puhunut asiasta minulle todella paljon ja eipä se minua haittaa kun voin ravintolasta saada vieraan ja tehdä hänen kanssaan sitä... Se tuo vaihtelua omaan seksielämääni ja onpa kyllä piristänyt kotonakin tapahtuvaa touhuilua melkoisesti:))
      Sehän nyt on selvä että minua kiihottaa saada ravintolasta hyvännäköinen, komea mies mukaani, tai mennä itse hänen mukaansa tarkoituksena pelkkä seksi. Itselleni ei ole tullut kertaakaan mieleen että alkaisin mieheltäni salaa käymään jonkun luona, homma toimii meillä hyvin näin.
      Itse en voisi kuvitellakaan että haluaisin mieheni käyvän vieraan luona, eipä tuo ole kyllä sitä sanonutkaan haluavansa.
      Meillä on tarkat pelisäännöt asian suhteen ja niin homma on toiminut hyvin. Numeroani en anna kenellekään vaikka lähes kaikki "vieraat" on sitä kysyneet.
      Mieheni seksikkyydestä ja taidoista/halusta en voi sanoa muuta kuin että näistä vieraista ei vielä yksikään ole ollut parempi sängyssä kuin omani on, eli en mitenkään voi sanoa häntä "reppanaksi" todellakaan, muutaman kerran kun olemme olleet ulkona, huomaan sen että joku vieras nainen kyllä olisi halukas hänet ottamaan mukaansa joten ei hän mikään surkimus ole.

      Minulle kyllä sopii hyvin että näitä iltoja joskus aina tehdään, on siinä aina tietty jännitys kun vieraan kanssa juttelee ja odottaa hetkeä jolloin mies sanoo että meille vai teille...vai joutuuko sen sanomaan itse.

      • Kannattelija

        Vaimon kirjoituksessa oli pari tärkeää pointtia.

        Ensinnäkin on tärkeää käydä etukäteen perusteellisesti läpi molempien toiveita, haluja ja pelkoja asiaan liittyen ja muodostaa yhteinen kuva siitä mitä oikein halutaan ja tehdään ja miten?

        Toinen erittäin tärkeä asia on yhteisten pelisääntöjen sopiminen. Esim. me olemme sopineet, että näissä harrastuksissa toimimme aina muulla kuin omilla nimillämme ja vieraalla paikkakunnalla, laivalla tms. Oikeaa nimeä, puhelin numeroita tms. ei koskaan anneta vaan yhteydenpito tapahtuu ainostaan anonyymin sähköpostin välityksellä. Muiden miesten tapaamiseen pitää olla aina minun lupani, eli toisen selän takana ei puuhastella. Luottamuksen pitää toimia 100%. Yleensä olemme valitsemme ehdokkaat yhdessä.

        Toistaiseksi homma on pelannut meillä hyvin, ilman mitään ongelmia. Pari kertaa vaimoni ja toisen miehen kemiat taikka seksi ei ole toiminut kovin hyvin ja "panot" on olleet siksi pieniä pettymyksiä, mutta yleensä kokemukset ovat olleet onnistuneita ja ne ovat antaneet suurta potkua seksielämäämme.

        Mikään ei ole ainakaan minun mielestäni kiihottavampaa kuin kuunnella seinän takana kun omaa vaimoa naidaan viereisessä hotellihuoneessa ja kuulen kun hän huutaa nautinnosta. Kun hän sitten tulee takaisin huoneeseemme tukka sekaisin, posket punaisina ja avoimeksi nussittu vittu spermaa valuen on yhteinen seksimme sen jälkeen aina jotain aivan tajunnan räjäyttävän valtavaa! Noiden kokemusten muisteleminen kiihottaa meitä molempia varmaan vielä vuosia myöhemminkin.


      • Cuckold

        Tosi kiva kuulla, että näin hienosti homma toimii. Kun olen jutellut muiden aisankannattajien kanssa, niin olen saanut vaikutelman, että nämä parit ovat onnellisia. Eivät ne avioliitot mene tällä tavalla rikki, vaan "oikealla" pettämisellä.

        Cuckoldeja on tosi monenlaisia, mutta hyvin monien rooliin kuuluu olla vähän "surkea", vaikkei niin tumpelo oikeasti olisikaan. Useimpia aisankannattajia kiihottaa se, että heidän vaimonsa rakastaja on itseä itsevarmempi, kookkaampi ja ennen kaikkea isokaluisempi. Teidän kohdalla näin ei välttämättä ole ja mikäs siinä. Cuckoldit eivät todellakaan sovi yhteen muottiin.

        Oli kiva kun kirjoitit palstalle ja jännittäviä seikkaluja teille!

        T. C


      • johtaja68
        Cuckold kirjoitti:

        Tosi kiva kuulla, että näin hienosti homma toimii. Kun olen jutellut muiden aisankannattajien kanssa, niin olen saanut vaikutelman, että nämä parit ovat onnellisia. Eivät ne avioliitot mene tällä tavalla rikki, vaan "oikealla" pettämisellä.

        Cuckoldeja on tosi monenlaisia, mutta hyvin monien rooliin kuuluu olla vähän "surkea", vaikkei niin tumpelo oikeasti olisikaan. Useimpia aisankannattajia kiihottaa se, että heidän vaimonsa rakastaja on itseä itsevarmempi, kookkaampi ja ennen kaikkea isokaluisempi. Teidän kohdalla näin ei välttämättä ole ja mikäs siinä. Cuckoldit eivät todellakaan sovi yhteen muottiin.

        Oli kiva kun kirjoitit palstalle ja jännittäviä seikkaluja teille!

        T. C

        Kiva ja milenkiintoinen aihe. Itseäni kiihottaa kovasti jos (ja joskus kun) saan seurata vierestä kun tosiaankin isolla kalulla varustettu mies "käyttää" kaunista vaimoani. Vaimokin nauttii eli ilo on molemminpuolista, kannattaa kokeilla jos kantti muuten kestää.


      • normaalikin kiihottaa
        johtaja68 kirjoitti:

        Kiva ja milenkiintoinen aihe. Itseäni kiihottaa kovasti jos (ja joskus kun) saan seurata vierestä kun tosiaankin isolla kalulla varustettu mies "käyttää" kaunista vaimoani. Vaimokin nauttii eli ilo on molemminpuolista, kannattaa kokeilla jos kantti muuten kestää.

        Tuon näkee niin usein näissä forumeissa tuon
        "vaimolle isoa", vaikkakin omasta kokemuksesta voin kertoa että aivan normaalinkin vieraan kullin näkeminen oman vaimonsa sisällä kiihottaa niin paljon ettei ainakaan minulla jäänyt sellaista tunnetta, että olisipa ollut isompi.
        Se mikä olisi lisännyt minun kiimaani, olisi ollut se että hän olisi jättänyt spermansa vaimoni sisään, eikä kortsuun, niinkuin meillä kävi.


      • Herätys
        normaalikin kiihottaa kirjoitti:

        Tuon näkee niin usein näissä forumeissa tuon
        "vaimolle isoa", vaikkakin omasta kokemuksesta voin kertoa että aivan normaalinkin vieraan kullin näkeminen oman vaimonsa sisällä kiihottaa niin paljon ettei ainakaan minulla jäänyt sellaista tunnetta, että olisipa ollut isompi.
        Se mikä olisi lisännyt minun kiimaani, olisi ollut se että hän olisi jättänyt spermansa vaimoni sisään, eikä kortsuun, niinkuin meillä kävi.

        Järki silti käteen! Ei paljaalla! Saatte vielä molemmat kuolemantaudin! Se on molempien etu.


    • kimppapimppa

      Tosin tulos ei ollut mielen mukainen,
      valittiin tuttu kaveri jolla tietettiin olevan
      suht kookas työkalu!
      No eihän siinä muuten mitään mutta kaveri
      oli ottanut vissiin jotain vahviketta,nylkytti meinaan toista tuntia yhtä kyytiä
      ja päältähän sitä ei tietenkään saanut kun
      vasta sitten kun kaverilta tuli.
      No eipä tarvi vaimolle enää ehdottaa
      koko asiaa oli meinaan sen verran
      pahalla päällä moisen jälkeen.

    • Mies6667

      Heippa.. minusta tuli aisuri oikeastaan huomaamatta, vaimo petti minua useita kertoja ja olin alkuun tosi mustasukkainen hänestä. ystävät yrittivät puhua minulle että jättäisin hänet, annoin silti aina anteeksi, koska rakastin häntä...
      Luin internetistä cuckold juttuja "Vaimo vallassa" huomasin kiihottuvani ihmisten tarinoista, kun vaimo on käynnyt panemamassa eri miehiä, päätin ehdottaa cuckold kuvioita.
      Meni viikonpäivät kunnes olin kaverin kanssa kaljottelemassa, kaverille ehdotin että kysyttäisiin naiseltani kiinostusta kimppaseksiin, soitettiin puolihuumorilla
      kuinkas ollakkaan hetken päästä tuli kotia pienessä huppelissa, otti meidän käsistä kiinni et nyt saatte antaa munaa kun kerran ehdottelitte. :)
      Panivat seuraavaan aamupäivään asti melkein tauotta..
      Silloin tajusin tulleeni aisuriksi, pakko oli panna heti aamusta kuinka se märkä, liukas ja punainen pillu tuntuikin niin taivaallisen hyvälle ;)
      Naiset johdatelkaa miehenne rohkeasti kokeilemaan , alkuun kun pääsette jäätte
      molemmat koukkuun.
      sovimme että ei välitetä pätkäkään mitä muut on meistä mieltä..
      vaimoke alkoi olla reissuillaan välillä useita päiviä ja alkoi antamaan ihanaa pilluansa eri miehille ilman kumia, viikon aikana saattoi imeä pilluunsa viidenkin miehen nesteet, hän jopa alkoi kiusaamaan kun rahat oli vähissä että järjestäisi lisätienestit pillullansa, huh se ehkä oisi ollut mullekkin jo vähän liikaa, vaikka
      tosipervolta mun korvaan kuulostikin, alkoi kyllä seisokki kävi mielessä että mihin
      tämä on menossa, siis sain siitä nautinnon mitä enemmän hän nauttii ja
      pilluansa jakelee.
      Meille tuli kyllä myöhemmin ero muista syistä. :(
      mutta silti panemme vieläkin aina välillä, sanoo vaan et hei kyllähän sä mut tiedät millainen mä oon.. Tänään menen auttamaan asunto asioissa jospa exäänsä muistaisi taas liukkaalla pillulansa, kehuskeli puhelimessa nussineensa kahden eri kundin kanssa lähiaikoina.
      Vaikea kieltäytyä tietää sen et ei tarvi mulle kun vihjata panemisistaan, että kelpaako nussitu pimppi? Rakastan kyllä häntä omalla tavallani kyllä vieläkin..
      Halu ois löytää joku tuhma nainen kumppaniksi jonka kanssa saisi cuckold leikkejä jatkettua ;) T:Mika

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1505
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe