Kertokaa seniorit mitä nuo tuolla alla olevat tekevät Suomessa?

Onko aihe hyvä

1. Svenska folkpartiet i Finland
2. Svenska Finlands folkting
3. Stiftelsen för det tvåspråkiga Finland
4. YLE
5. Ahvenanmaa

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuo on totta

      "Stiftelsen för det tvåspråkiga Finland"
      Onko kukaan ajatellut sitä mitä tuo ylläoleva kielikiihkoisten ja puliveivareitten
      puulaaki tekee suomessamme? Minä kerron sen teille tuon tehtävänä on vain
      pakkoruotsittaa suomalaisia ja sen lisäksi se tekee myyräntyötään ruotsalaisten hyväksi.

      • Lakia svedareille

        Voimme lisätä viellä tuohon miksi kaksikielinen Suomi kun täällä on nykyisin
        vaikka minkä kielisiä ja heilläkin on oikeus omaankieleensä toisin mitä se on
        monissa suomenruotsalaisissa paikoissa?
        Ahvenanmaalla on jopa lailla säädetty argumentti, ettei suomenkieliset saa
        puhua omaa äidinkieltään ääneen siellä missä on Ahvenanmaalaisia eli ruotsinkielisiä.

        Olen sitä mieltä, että rasismiin on puututtava nyt ja sille ei saa antaa mitään
        joustoa muuten nämä erikoiset svedarit hyppivät enempi silmillemme?


    • Noin kysymykset

      YLE Mitä kerottavaa on tuosta medialaitoksesta jota ylläpitetään pakkoverotuksella?
      YLE kerää nyt rahaa vapaasti ja pakolla mutta mihin se sitä oikeasti käyttää?

      Suomalaiset suositut sarjat lopetetaan ja tilalle on tullut ruotsalaisia sarjoja
      joita yle rahoittaa mutta miksi se ei rahoita suomalaisia?

      Monet YLE:n ruotsalaisuus propagantaa suoltavat ohjelmat pyörii jatkuvasti vaikka
      niitten aika olisi jo poistua mutta miksi ei poisteta?

    • Pois RKP:n YLE

      YLE on täysin turha laitos ja sen pitäisi toimia vain maksukorteilla.
      Pakkoruotsitukseen valjastettu ja pakkoveroilla kustannettu propagandan
      levitys pulju on YLE.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe