aamuseisokki

10+11

Onko tällainen varsin tavallista murrosiän jälkeenkin? Poikaystäväni on 22 vuotias ja hänellä on seisokki joka aamu. Kuulema myös silloin, kun minä en ole vieressä.

12

604

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuuluu seisoa, m

On erittäin tavallista, vielä tuon iän jälkeenkin, joka aamu. Aamuseisokki on jopa yleisempi kuin kiihotusseisokki. Ei ole missään näkynyt, mikä on ilmiön biologinen merkitys. Tosin olen jossakin nähnyt arvauksen, että se olisi "harjaantumista", jotta kiihotusseisokki olisi mahdollinen. Kuitenkin vain epävarma arvaus, koska aamuseisokki vähennee pikku hiljaa iän mukana, vaikka kiihotusseisokki on täysin voimissaan.

• piolokiaa

Biologinen selvitys. Aamuisin täysi virtsarakko painaa eturauhasta.

Ikääntymisen myötä ilmiö heikkenee. Totean tämän 70 vaiheessa.

• pete34

Heh,ihan naurattaa.Ite olen jo 34 ja joka aamu on hirvee stondis herätessä(jatkunu 14v asti) joten ihan normaalia 22v pojan klopille

• mummeli

Voi elämä...mun mies on 51.v.ja kyllä vaan on joka aamu salko pystyssä kuin partiopoika.sehän on terveen miehen merkki....

• b5yt4vr3

Tietenkin se on normaalia, mut ei ole ihmeellistä, vaik sitä ei oiskaan. Itselläni esim. seisokkia on hyvin harvoin työaamuina, ehkä kerran kahdes viikos, lomilla on sitten useammin, mut ei joka aamu silloinkaan.

• 15+19

Kuinkas aamuisi sitten onnistuu aamukusella käyminen ku hirmuinen stondis?

• asdggh
        15+19 kirjoitti:

Meillä tyhjennetään eka kassit sit kustaan...

• fre ak
        15+19 kirjoitti:

Mulla onnistuu kuseminen, vaik ois täys stondis päällä, ei oo mitään vaikeuksia. Oikein hämmästyin, kun luin jostain, että sen ei pitäis onnistua. Lienen friikki :)

• 20+11
        asdggh kirjoitti:

Meillä tyhjennetään eka kassit sit kustaan...

Ei onnistuis meillä ku keskimääräinen harrastusaika on 3 tuntia. Johtuen siitä, että mies ei ole niin herkkä, koska on ympärileikattu.

• 12+12

No ei mulla kuseminen onnistu millään aamukankikyrvällä,joskus joutuu odottamaan pitkäänkin(1/2h) että saa sen edes puoli kovaks jolloin aamukuset ylip. tulee niin on vahva seisonta,kyrpä onkun rautakanki joka aamu vaikka ikään on jo 37v.

• fre ak 42v

Mulla on kuseminen onnistunut aina erektiossa, vasta muutama vuos sitten luin jostain, ettei sen pitäis.... No, samapa tuo....

• Aamuerektio on vain elimistön tapa pitää kalun verisuonet ja verenkierto kunnossa, ei muuta..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2292
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1557
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1124
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1108
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe