Saunalahden tikku

ryttyääää

Onko muilla ollut ongelmaa ton Saunalahden mobiililaajakaistan kanssa, nettitikku Huawei. En tajua, koko ajan yhteys katkeaa joudun irrottamaan tikkua vähän väliä ... Nyt ollut näin jo yli viikon, enkä tiedä mistä mättää..

9

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokeile asentaa uudestaan tikun hallintaohjelma ja ajurit.

• hömphh

asensin jo eikä auttanut,.

• Onko mahdollista kokeilla toisella koneella? Meinaan että johtuuko toi tikusta vai liittymästä (kuuluvuudesta ym).

• Saunalahti syyllinen

Ei ole välttämättä sinun tikussasi vika - minulla on tehnyt näet ollut ihan samaa ja koko viikon!
      Mullakin on saunalahden tikku ja vieläpä kaksikin, mutta tikun vaihto ei auttanut.

• Saunalahti syyllinen

Siis tikut on huawein, mutta liittymä saunalahden!

• Yhteyden katkeilu on sinänsä yleistä mobiililaajakaistassa.

• Suosittelen jättämään vikailmoituksen pätkivästä yhteydestä OmaSaunalahden kautta tai puhelimitse 010 19 0230. Vikailmoitukselle on hyvä kirjata pari esimerkkiaikaa, kun yhteys on reistaillut. Kerro myös jos tietokone antaa jonkin herjan pätkäisyn aikana, sekä mahdollisesti nettitikussa olevan valon värin muuttuminen, esim: Sininen -> punainen. Jarkko / Saunalahden Palstatiimi
      http://palsta.saunalahti.fi

• eljii

Onhan tikku kuten minulla 1,5-metrisen paksun USB-jatkokaapelin päässä?
      Sijoitettu melko ylös ikkunalla parhaaksi kokeiltuun paikkaan?

MWconn yhteysohjelmaksi ja konfiguroi automaattisesti palauttamaan katkenneen yhteyden.

Onhan kentänvoimakkuus kunnollinen? Minulla MWconn näyttää nyt -67 dBm, mutta toiminut jollain -85:lläkin

• Saunalahti syyllinen

Tein vielä silleen, että kun lämpö oli laajentanut tikun toista reunaa siten, ettei se enää painanut SIM-korttia kunnolla väkäsiin, laitoin pätkän hammastikkua sen ja tikun reunan väliin.

Nyt ei ole ihan niin pahasti tökkinyt - saattaa tietysti olla pakkasenkin vika - nyt on lauhempaa. Minä olin huomaavani, että kovalla pakkasella linkkiyhteys pätki selvästi enemmän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      43
      7387
    2. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3673
    3. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      47
      3546
    4. Millaista läheisyyttä

Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
      Ikävä
      62
      3298
    5. 51
      2984
    6. Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää

Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/
      Savonlinna
      51
      2882
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      34
      2799
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      30
      2474
    9. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      188
      1847
    10. Heräsin taas ikävään

Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
      Ikävä
      47
      1541
    Aihe