Kysykää mitä vaan, 19 vuotias tyttö vastailee! ;>

bea

Voitte kysyy iha mitä tahotte, saatte ainaki jonkinäkösen vastauksen! ;3

206

5269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mietin vain

Ja millähän kokemuksella?

• bea

Jos joku haluu 19.v tyypin näkökulmaa johoki asiaa ni saa tulla kysymää.
        Ei, en ole pannut 400 jätkän kanssa. Eikä miu tarviikkaaa olla tosin :'D

• 13+1
        bea kirjoitti:

Kuka nyt haluais 19veen näkökulmaa mihinkään?

• bea
        13+1 kirjoitti:

No jos esim. sie et halua, ni avaa toine keskustelu ja mee sinne ;) Ei se hirveen hankalaa oo.

• Anonyymi
        13+1 kirjoitti:

Aloita 22v tyttönä.

• Anonyymi
        bea kirjoitti:

Tuskin olet pannut 400 ihmisen kanssa vielä 30v iässäkään.

• aaapila

Esimerkiksi mille ja missä tuntuu kun haluttaa.

• kuha kysyn

Kuinka iso sun kulli on ja minkä ikäinen äijä sä oot?

• elikkä siis
        kuha kysyn kirjoitti:

Taitaa olla se yksi hieman varttuneempi, joka tekee niitä "Voiko 22v ja 37v olla kimpassa- aloituksia"

• helphelp huusi janne
        elikkä siis kirjoitti:

Taitaa olla se yksi hieman varttuneempi, joka tekee niitä "Voiko 22v ja 37v olla kimpassa- aloituksia"

Ja missään nimessä ei ole "nuoret pojat kiimaisena ryppyisiin, kuiviin hampaattomiin mummoihin" -tyyppi/peukuttaja, koska se ei ole fantasiaa vaan faktaa. Ainakin näillä sS4 palstoilla.

• bea

Hyvälle tietysti, ja ihan ekaksi se tuntuu ainaki itellä kasvoissa ja sitte tunne lähtee alaspäin.

• Anonyymi
        kuha kysyn kirjoitti:

Mulla on melko koko. nauti ja kirjoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on melko koko. nauti ja kirjoita

Nautitaan kovalla ja kovaa. jatka kirjoitusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nautitaan kovalla ja kovaa. jatka kirjoitusta.

10 vuoden viive.

• Missä?

Onks Viljoo näkynyt?

• bea

Ei oo tullu vastaa, ilmotan jos sattuu silmää

• Pirkkotellervo

onko sulla paskanen perse? Löysä pillu? läskilösö ruma naama? paljonko maksat panosta? vastaa ekaks näihin.

• bea

ei ole paskasta persettä, ei myöskään löysää pillua. Ja ei, ei ole läskilösö ruma naama (enkä muutenkaa oo mainitsemas "läskilösö" kiitos 8 vuoden fudis ja potkunyrkkeilytreenin :)) Ja siun panemisestas en maksas senttiikää.

Ole hyvä!

• Vastauksia.

No voisitko selittää konkreettisesti, mitä ovat sähkö, magnetisti ja vetovoima.

• bea

Nnoh, vastaan tähä nii hyvi ku osaan xd

Sähkö on energiaa
        magnetisti en osaa sanoo mittää
        vetovoima on kahen tai useamman kappaleen vuorovaikutus :>

• Meni vaikeemmaksi
        bea kirjoitti:

Nnoh, vastaan tähä nii hyvi ku osaan xd

Sähkö on energiaa
        magnetisti en osaa sanoo mittää
        vetovoima on kahen tai useamman kappaleen vuorovaikutus :>

No mitä se energia on?

Miten kahdella kuolleella kappaleella voi olla vuorovaikutusta?

• Bea
        Meni vaikeemmaksi kirjoitti:

No mitä se energia on?

Miten kahdella kuolleella kappaleella voi olla vuorovaikutusta?

Energia on voimaa :>
        Ja kuolleilla ei ole vuorovaikutusta ku oleminen lakkaa :3

• utelias_____

Kerro Bea millainen seksi fantasia mielessäsi on ollut viimeksi. Sellainen josta unessasi hakumoit ja heräät aamulla pillu kiimasta kosteana

• Siis näin

Pikemminkin soironen suorana.

• kiinnostaa!
        Siis näin kirjoitti:

Pikemminkin soironen suorana.

Kerroppa onko sulla isot vai pienet häpyhuulet? Ja onko sua nussittu pyllyreikään ja ruiskautettu spermat sisään?

• Bea

Se tais olla kun mietin jalkapallovalmentajaani ja itteeni suihkussa :>

• Bea
        kiinnostaa! kirjoitti:

Kerroppa onko sulla isot vai pienet häpyhuulet? Ja onko sua nussittu pyllyreikään ja ruiskautettu spermat sisään?

Mulla on sekä isot että pienet häpyhuulet ;) On ja on

• miesssssss

Oletko usein pi-llu märkänä ja mikä näky saa pöksyt kostumaan?Entä tuntuuko tytöistä miltään jos nuolee kakkosta vai oletko edes kokenut moista,miten reagoisit jos mies yllättäen lipaisisi anusta ja jatkaisikin sen nuolemista melko pitkään?

• Bea

Miesten selkä on heikko kohta miulle
        Ja kyl se tuntuu mut toki ykköne tuntuu enemmä ja paremmalta :)

• aaapila

Oletko ehtiny jo kokeilla useampia asentoja ja mikä parhain jääny mieleen.

• Bea

Mmm takaapäin tai väärinpäin pojan sylissä

• niin muodikasta

Oletko harrastanut muuta kuin anal to mouth seksiä?

• Bea

Kyllä

• liila3

No, tämähän on hieno ketju, viihdytti ainakin minua kovasti.. :D Näin 29-vuotiaana naisena tällaisetkin aloituksetkin jaksaa naurattaa..

• Bea

Hienoa että sinua nauratti.

• trolo lollo loo

No, kysytääns jotain... Miksi et ole vastannut mitään kysymykseen, kuinka pitkä penis sinulla on?

• Bea

En omista penistä

• 10+7

stringit vai hipsterit? kummat nyt? minkä väriset? oletko masturboinut? kuinka monta kertaa? missä?

• Bea

Ei kummatkaan, ei kummatkaan, mustat, kyllä, lol, sängyssä hautausmaalla ja siltä väliltä

• Bea

Hipsterit ja maastokuvioiset. Ja kyl mie nyt joskus oon masturboinut ja noh, omassa kämpässä lähinnä ja miltei päivittäin.

• Bea
        Bea kirjoitti:

Ei kummatkaan, ei kummatkaan, mustat, kyllä, lol, sängyssä hautausmaalla ja siltä väliltä

Tää oli hyvä juttu hei! Ootinki millon joku tulee esiintyy minuna tänne, mut propsit siulle!

• Bea
        Bea kirjoitti:

Tää oli hyvä juttu hei! Ootinki millon joku tulee esiintyy minuna tänne, mut propsit siulle!

Sitä samaa sinulle ja kaimalle sua ylempänä, mutta kyllä minä olen ap. Kysykää vaikka keltä ;)

• rodeli

Oletko räplännyt sormillasi anustasi ja sitten haistellu sormiasi ja miltä se tuntui?

• Bea

Olen, eipä se nyt kovin erikoiselta tuntunut

• Bea
        Bea kirjoitti:

Olen, eipä se nyt kovin erikoiselta tuntunut

Hieno mies.

• aaapila

Oletko posliini nyt, harvon tai ei milloinkaan

• Bea

En milloinkaan täysin, yläpuolelle jätän aina pikku tupsun -vähintään.

• sexguru

Saatko yhdynnässä orgasmin ilman että klitorista erityisesti kiihottaa tai koskettelee? Ajatteletko naidessa fantasioita vai keskitytkö mieheen ja tilanteeseen? Jos fantasioita, millainen on useimmin ajatuksissa nainnin aikana? Jos mieheen, mitkä asiat antaa tyydytystä ja nautintoa?

Kuvaa yksi itsetyydytyskertasi, mitä teit, mitä ajattelit, miltä orgasmisi tuntui? Kun tyydytät itseäsi, keskitytkö klittaan vai haluutko jotain sisälle, molempia? Miten nopeesti tuut itsetyydyttäessäsi.

Haluatko miehen nuolevan vai sormettavan itseäsi, miksi jompi kumpi tuntuu paremmalta? Jos saat nuolemalla, haluatko sormia sisään samalla. Jos sormettamalla, pitääkö keskittyä klittaan vai haluutko sormien liukuvan sisällekin?

Oletko kokeillut olla takaapäin mahallasi maaten, jalat harallaan? Miltä tuntuu verrattuna normi backside?

Kiihottaako ja antaako tyydytystä ottaa mieheltä suihin? Jos, mikä siitä tekee kiihottavaa tai tyydyttävää?

Tykkäätkö että rintojasi imetään esileikkinä tai seksin aikana? Miksi selkä kiihottaa, lihakset kondiksessa vai muuten vaan.

Miten usein pidät omaa kivaa, miten usein seksiä miehen kaa? Onko vakikumppania vai randomeita? Miten tapasit?

Kun olet päällä, miten liikut ja onnistutko saamaan miehelle orkut ilman että hän juurikaan liikkuu, vai pitääkö miehen naida alta saadakseen?

Minkä ikäisten miesten kaa oot puuhastellut seksijutuissa? Lyhytkestoisin ja pitkäkestoisin yhdyntäsi?

Tässä nyt muutama kysymys :)

• Bea

Kyllä, keskityn mieheen ja tilanteeseen, ja se että mies keskittyy minuun ja kroppaani antaa tyydytyst' ja nautintoa.

Himassa sängyllä hieroin klittaa ja ajattelin itseasiassa kaverini isoveljeä, ja orgasmi oli loistava.
        Välillä molempia välillä vaan toinen, ja tulemine riippuu siit mitä teen.

Nuolevan ja mielellää samalla sormettavan koska se antaa tietysti enemmän nautintoa.

Olen kokeillut ja tuntuu ihan yhtä hyvältä kun normisti, mut jos mies makaa päälläni samalla niin se on vähän intiimimpi ja suloisempi tilanne.

Kyllä, yleensä miehen ilmeet tekevät sen.

Kyllä tykkään,
        Ja selkä lähes aina, VARSINKIN jos lihakset kondiksessa, se on jostain syystä tosi kiihottavaa.

Aika usein, seksiä nyt vähän harvemmin kun poikaystävä lähti inttiin
        eli vakikumppani

Yleensä liikutan lantiota aluksi miehessä kiinni (eli mies on kokonaan sisälläni) ja sen jälkeen alan ns. ratsastaa, ja kyllä ainakin tähän mennessä olen onnistunut :D

17-27 vuotiaiden
        ja lyhytkestoisin joku 6min ja pisin n. 20 min :)

• aaapila

vähempi kin riittäs seksiguru.

• kysymystässäjanyt

Kysymys: Panisitko nelikymppisen komean nuorekkaan lihaksikkaan miehen kanssa vai onko ikä este :)

• Bea
        kysymystässäjanyt kirjoitti:

Kysymys: Panisitko nelikymppisen komean nuorekkaan lihaksikkaan miehen kanssa vai onko ikä este :)

Panisin tietenkin.

• bea94
        Bea kirjoitti:

Panisin tietenkin.

En kyllä nyt tarttuis juttuu mukaa

• 9ii9u8y8

Miksi esiinnyt 19v akkana? Kun oikeasti olet lähempänä viittäkymppiä oleva mahdollisesti homo Erkki, jolla fiksaatio nuoriin hetero miehiin.

• Bea

Noh, vaik mie mielelläni olisin 50.v homoerkki ni ikävä kyllä oon 19 v akka.

• Bea

kiinni jäin...

• Bea

Sinne suuntaa joo..

• Boa00

Busted!

• pervo-Kalevi

1. Mikä on elämän tarkoitus?
      2. Onko Maan ulkopuolista elämää?

Tähän ei ole pakko vastata jos kysymys tuntuu liian arkaluonteiselta:
      3. Kostuivatko pikkuhoususi kysymyksistäni?

• Bea

1. Noh, eiköhä se oo elää se onnellisesti. Tylsää mut miust iha kiva.
        2. En usko tähän

3. Melkei, mut ehkä enskerralla

• ValonSotur

Mikäli olet sinkku, niin käykö yli 4-kymppinen (hyväselkäinen) sporttinen - valmentaja sänkyseuraksi, vai mikä on yläikärajasi?
      Eli suomeksi - oletko ikärasisti? ;-)

• pikamenijä

millaselle kundille annat pilluu heti ?!

• Bea

Ei oo olemas kundii jolle antasin pilluu heti.

• Jannuvaan

Saisinko nuolla rintojasi ja ottaisitko sen jälkeen multa suihin.....???

• Bea

En mie täl kertaa kiitos.

• kuin sinä

Onko peniksesi pystyssä, kun vastailet epätoivoisten runkkare1den kysymyksiin?

• Bea

Ei iha viel mut katotaa seuraavas elämäs jos vaik synnyn pojaks

• Wanhgis

19v tyttö vastasi yhteen kysymykseen jota olen miettinyt jo pitkään.... olkoon sitten tyttö tai ei....

Yksi minua vanhempi nainen, vaan kerran muutui kasvoistaan punaiseksi kun nähtiin pitkän ajan jälkeen. Ympyrät oli vaan niin julkiset..... mutta olen tiennyt se jo kauan mitä se olis halunnu... ja jotenkin se punotus kertoo myös mitä "hameen" allla tapahtuu!

• juke33

mistä päin suomea olet voisitko tulla panee minua dildolla espoo

• Bea

En mie nyt kiitos

• läänin sonni

mukava et joskus on huumorin tajusia juttuja täällä vaikka kyllä joku yrittää ne vesittä.mut koita jaksaa vaikka sun kamu on inttissä.onpahan ne panot sitten kiihkeempiä.

• bea

nimeomaa

• olsku86

onko tämä ketju seksi / erotiikka aiheisten kysymysten esittämiseen 19 teini neidolle vai pelkästään 30-50 v irstaiden yksinäisten pervojen vonkaus sivusto jossa ei puhuta sanallakaan siitä mistä pitäisi
      itse olen kiinnostunut kuulemaan neidon mielipiteet ja mietteet aiheesta tosin vain kahdenkeskisessä keskustelussa kuten cahatissa jos sopii

• Bea

Tämä on lähinnä 40-50v naisena esiintyvien trollisetien sivusto.

• Bea
        Bea kirjoitti:

Tämä on lähinnä 40-50v naisena esiintyvien trollisetien sivusto.

Kuten minuna esiintyvä ystäväni hyvin totesi ^

• härö nikki

Hei bea, haista paska!

• Bea

toki

• vaan mitä?

Saatko tarpeeksi ja kuika usein?
      Jos mies teeskentelee täällä olevansa nainen niin voiko sellaisesta parantua lääkityksellä?
      Miks vieraskielinen ’Bea’?
      Onko surut yleensä väljempiä?

• bea

No täl hetkel on semmone fiilis et useemmiki kävis ku poikaystävä tosiaa läks inttii

Ja en usko että voi parantua lääkityksellä

Koska Beatrice on toinen nimeni ja siitä yleensä lyhennetää bea

Ja toki

• heteromiäs
        bea kirjoitti:

No täl hetkel on semmone fiilis et useemmiki kävis ku poikaystävä tosiaa läks inttii

Ja en usko että voi parantua lääkityksellä

Koska Beatrice on toinen nimeni ja siitä yleensä lyhennetää bea

Ja toki

vai nyt nimellä bea esiinnytään naisena... sama 55v. homppeli pertti,joka aikasemminkin halusi provoilla täällä karvanaamojen kanssa.

• Elikkämies
        heteromiäs kirjoitti:

vai nyt nimellä bea esiinnytään naisena... sama 55v. homppeli pertti,joka aikasemminkin halusi provoilla täällä karvanaamojen kanssa.

Olen 47

• Bea
        Elikkämies kirjoitti:

Olen 47

Edelleen, vaik kui mielelläni oisin 55.v homo-pertti, niin anteeksi pettymyksenne: Olen 19.v nainen.

• siiselikkö
        Bea kirjoitti:

Edelleen, vaik kui mielelläni oisin 55.v homo-pertti, niin anteeksi pettymyksenne: Olen 19.v nainen.

Muista 1. sääntö!

• irsta

Suostuisitko nuoremaan pojan/miehen hyvin huuhdeltua peräaukkoa?

• irsta

NUOLEMAAN!

• Bea
        irsta kirjoitti:

NUOLEMAAN!

En

• aaapila

Tuliko yönaikana orkkua ja miten san sait.

• yihggregg

heh vai bea,miten tommonen nimi,eikö suomalaisempi kelvannu esim on paljon leena,kaija,helena,viivi,tarja jne,ja ikäsikin unohtu,vain äijä unohtaa iän viestistä,etkö tajua et se olis paljon uskottavampaa,oikeesti olet homo joka saa kiksejä lukemalla miesten kirjeitä

• Bea
        yihggregg kirjoitti:

heh vai bea,miten tommonen nimi,eikö suomalaisempi kelvannu esim on paljon leena,kaija,helena,viivi,tarja jne,ja ikäsikin unohtu,vain äijä unohtaa iän viestistä,etkö tajua et se olis paljon uskottavampaa,oikeesti olet homo joka saa kiksejä lukemalla miesten kirjeitä

No
        Isäni äitin puolen suku on belgiasta joten toinen nimi on vierasperäinen Beatrice(anteeksi tästä ilmeisesti perisynnistä, meen hetimite vaihtamaan sen vaikkapa Kaijaksi.)
        19.v mie oon. Do deal with it or shut the fuck up - ihan kehotus vaa. :)

• Bea

Ei tullut

• aaapila

Minä ainakin uskon että olet se nainen minkä esität. Kyllä kelpais olla sun poikaystäväsi kun tulee lomalle, kyllähän tällainen kirjottelu lisää kiihotusta eikös, jaksatko kyllä hyvin odottaa? Mikä on sitten se sun lempiasento kun lomalainen saapuu ja miten sinä itse siinä olet aktiivinen.

• Bea

Kiitos :)
        Jaksan mie iha hyvi oottaa, on se poika sen arvone!

Ja se on varmaa iha perus lähetyssaarnaaja tai mie pojan sylissä koska on ollu nii kauhee ikävä et se tosiaa on muutaki ku pelkkää seksii siin vaihees :)

• solid-smoke

hellää vai rajua? Näykkimistä vai piiskaa? Oletko taipuisa? ;)

• Bea

Kumpiaki :>
        Piiskaa
        Ja kyl

• Bea
        Bea kirjoitti:

Kumpiaki :>
        Piiskaa
        Ja kyl

Etkö arvoisa häiriköijä huomannut, että vastasin jo tuohon kysymykseen aiemmin? Pusi pusi siulle kuitenkin.

• Bea
        Bea kirjoitti:

Etkö arvoisa häiriköijä huomannut, että vastasin jo tuohon kysymykseen aiemmin? Pusi pusi siulle kuitenkin.

Oot iha hauska

• solid-smoke

• sitrus_saatana

• solid-smoke

• mirkku 67v

älkää unta nähkö äijä se on,kyllä teitä on sentä helppo vedättää. t. mulkun kipee mirkku utsjoki

• Bea

Molempia, molemmat käy, no, miten sen nyt ottaa ;)

• Bea
        mirkku 67v kirjoitti:

älkää unta nähkö äijä se on,kyllä teitä on sentä helppo vedättää. t. mulkun kipee mirkku utsjoki

Huhhuh
        En nyt penistä pysty ihan ykskaks kasvattamaa
        syvimmät pahoitteluni tästä rakenteellisesta viastani....

• Janette -89

Luuletko, että näillä sivuilla naisena esiintyvät miehet masturboivat lukiessaan muiden vastauksia?

• Bea

Ties vaikka

• leluton nainen
      • Bea

Omat suosikkini ovat dildojen lisäksi anaalihelmet ja anaaliporat.

• bea94
        Bea kirjoitti:

Omat suosikkini ovat dildojen lisäksi anaalihelmet ja anaaliporat.

No ei nyt sentää

• suora linkki

• Bea

Mie muuten ajelen karvani naapurin pentin leikkuupuimurilla, jos se jotakii kiinostaa :)

• Bea

Kaikki varmaan tiesivätkin, että tuon kirjoittaja en ollut minä, mutta sanonpa sen kuitenkin.

• Bea
        Bea kirjoitti:

Kaikki varmaan tiesivätkin, että tuon kirjoittaja en ollut minä, mutta sanonpa sen kuitenkin.

En muuten kirjoittanut tuota edellistäkään.

• Bea
        Bea kirjoitti:

En muuten kirjoittanut tuota edellistäkään.

Enkä minä.

• bea94
        Bea kirjoitti:

Enkä minä.

Hyvi työ vejätte. Mut nii, jätän naapurin pentin leikkuupuimurin iha mieluusti rauhaa

• Bea
        bea94 kirjoitti:

Hyvi työ vejätte. Mut nii, jätän naapurin pentin leikkuupuimurin iha mieluusti rauhaa

Hyvä yritys jäljitellä murrettani, mutta olen edelleenkin ap.

• aaapila

Nyt kyyyyllä pani vähän miettimäään, oliskohan sittenkin miäs, tän vimesen kirjotuksen tyyli, ei eikyllä sää olet se 19 vuotias naikkonen, pillut ja kaikki, eiköös, ainakin mun toiveajattelua, joo kul sä olet nainen, ihanaaa.

• bea94

Kyl mie oon 19v naikkone

• urk1

Miten pitkään kestää peräsuoli pano?

• Bea

Riippuu tapauksesta, joillakin pari sekuntia ja joillakin kymmeniä minuutteja - saattaapa jotkut tehdä sitä yli tunninkin.

• bea94
        Bea kirjoitti:

Riippuu tapauksesta, joillakin pari sekuntia ja joillakin kymmeniä minuutteja - saattaapa jotkut tehdä sitä yli tunninkin.

Itseasiassa en tiedä, en ole harrastanu :)

• kyltymätönbi

haluisitko lähteä kinky bileisiin kanssani,,olen 185/95 lihaksikas ja kyltymätön kaveri jasiisti =) ikää45,asun hyvinkäällä

• hgffyp

tämä "bea" luulee osaavansa höynäyttää "vakuuttavalla" kirjoitus tyylillään teitä miehiä onnistuenkin siinä tyhmempien kohdalla,ja ton nimistä ihme kyselijää ei täällä ole ollu eikä tule olemaan,mikä helv bea,mistä moisen typeryyden huipun keksitkin,siitä saat kyllä pisteet on niin idioottimainen nimi

• bea94
        hgffyp kirjoitti:

tämä "bea" luulee osaavansa höynäyttää "vakuuttavalla" kirjoitus tyylillään teitä miehiä onnistuenkin siinä tyhmempien kohdalla,ja ton nimistä ihme kyselijää ei täällä ole ollu eikä tule olemaan,mikä helv bea,mistä moisen typeryyden huipun keksitkin,siitä saat kyllä pisteet on niin idioottimainen nimi

Valitukset toisesta nimestäni voit esittää suoraa vanhemmilleni
        Ja kiitos, en tiennykkää et miul on vakuuttava kirjotustyyli mut thanks!

• aaapila

Mut ole silti varovainen jos tosiaan ajelet puimurilla, katsos niillä nykyään on niin kauhean leveä leikkuuleveys, yli 8 metriä ja jos sä olet viivapillu niin eihän sen käy kuinkaan voit hyvin päästää keskeltä yli mut jos sulla on niinsanotusti ulkonevat häpyhuulet niin nosta terää niden kohdalla aika ylös ettei ne mene sileäksi aivan. viivaa pitkin.

• bea94

No enpä aja en

• Bea ;)

Monenko "Bean" arvelet kirjoittaneen tähän ketjuun?

• Bea

En tiedä, mutta itse olen kirjoittanut vain noin puolet noista miun muka kirjoittamista.

• bea94
        Bea kirjoitti:

En tiedä, mutta itse olen kirjoittanut vain noin puolet noista miun muka kirjoittamista.

Joku 15 on varmaa aika lähel totuutta

• aaapila

Kunhan vähän pelleilin Bea noille epäuskosille.
      Niin minun piti ihan oikeesti kysyä oletko sinä posliini ja millä ajelet karvat pois, eikö se ole tarkkaa hommaa ettei vaan jollakin terällä leikkaa haavaa häppäriin, onko sattunu? sehän ei varmaan ole kivaa ja mitä kiihottavampi pillu niin sitä vaikeampi pitää karvattomana, meinaan jos on ihan pullistuvia häppäreitä.

• en ole Bea

Etkö ole lukenut vastauksia? Hänhän on jo vastannut tohon karva-asiaan.

• bea (harri&jani)
        en ole Bea kirjoitti:

Etkö ole lukenut vastauksia? Hänhän on jo vastannut tohon karva-asiaan.

Tunnustus: Olen siis oikeasti mies,halusin vain pikkuisen huvitella kanssanne arvoisat miehet,jatkan elämääni rakkaani Janin kanssa tästä eteenpäin.Kiitos kaikille,meillä oli hauskaa toivottavasti myös teillä.

• Bea
        bea (harri&jani) kirjoitti:

Tunnustus: Olen siis oikeasti mies,halusin vain pikkuisen huvitella kanssanne arvoisat miehet,jatkan elämääni rakkaani Janin kanssa tästä eteenpäin.Kiitos kaikille,meillä oli hauskaa toivottavasti myös teillä.

Uskoiko joku, että mie kirjoitin tuon? Lollero :)

• bea94

posliini ja höyläl tai koneel
        Ja onha se tarkkaa puuhaa

• bea94
        bea (harri&jani) kirjoitti:

Voi kunpa harri ja jani oisitte aina yhessä

Mut ikävä kyllä mie en oo työ. Sry guys

• aaapila

Saat anteeksi, tosi hauskaa.

• voiko heteroudesta parantua? (hitsi en tiedä miten toi pitäis kirjoittaa)

• bea94

Heterous eikä homous ole sairaus eli niistä ei tarvi "parantua"

• Bea

Mitähän tuokin tarkoitti...?

• määä:)

melko seksistisii kommenttei..

• bea94

Kieltämättä

• Imavirgin

Missä iässä mies on säälittävä neitsyt? Eli jos kolmekymppiä lähenee jo mittarissa ja kertaakaan ei ole saanut, niin onko silloin jo säälittävä. Noin 19-vuotiaan neitokaisen näkökulmasta.

Kuinka suuri ikäero on liian suuri?

Viimeisellä tarkoitin, että mitä 19-vuotiaat ajattelee n. 30 - vuotiaasta neitsyestä?

• bea94

noh,
        tilannetta varmasti oudoksutaan koska nykyäänhä ensimmäiset seksikokemukset saadaa siinä 16-18 vuotiaana,
        mut ite en silti kuvailis sellasta henkilöö säälittäväks.

Ja 19 vuotiaat aattelee 30.v neitsystä (henkilöstä riippuen) et hänel on kenties ollu huono tuuri tai ei ns. kysyntää markkinoilla.

• bea94

TÄSSÄ nyt minä siis olen alkuperäne bea ja vastaan nyt kaikkee vaik uuestaa et jos joku erottaa ees jotai täält

• Bea

Anteeksi vain, mutta mie olen edelleenkin aloittaja. Joku neropatti näkyy esiintyvän minuna ihan kuvan kera. Pisteet hyvästä yrityksestä sinulle kultsi ;)

• bea94
        Bea kirjoitti:

Anteeksi vain, mutta mie olen edelleenkin aloittaja. Joku neropatti näkyy esiintyvän minuna ihan kuvan kera. Pisteet hyvästä yrityksestä sinulle kultsi ;)

Hahah oot iha hauska

• Bea
        bea94 kirjoitti:

Hahah oot iha hauska

Niin siekin

• joku miessss

Pitääkö olla pitkä vai paksu se, jotta seksi on hyvää?

• Bea

Ei välttämättä.

• j66n5yb5

Nyt kyllä mokasit ja pahasti. Kuka sua enää uskoo naiseksi, kun pian sen jälkeen, kun epäilyjä on esitetty, luot profiilin naisen kuvalla. Eri asia olisi, jos tuo profiili olisi vanha, mut kuinka ollakaan se ilmestyi nyt. Voi hyvää päivää! Voin kertoa, että samaa on yritetty ennenkin: netistä kuva ja a vot, uusi "nainen" Suomi24:ssä.

• marddin.

Ei ap. välttämättä ole mies. Luulisin näet, että jos hän olisi, hän olisi napannut netistä jonkun hyvännäkösen naisen kuvan... Tai sitten kyseessä on harvinaisen ovela trolli... Se on totta, että kuvaamiasi valeprofiileja on täällä näkynyt, yhdessä näkyi olevan erään pornotähden kuva :)

• bea94
        marddin. kirjoitti:

Ei ap. välttämättä ole mies. Luulisin näet, että jos hän olisi, hän olisi napannut netistä jonkun hyvännäkösen naisen kuvan... Tai sitten kyseessä on harvinaisen ovela trolli... Se on totta, että kuvaamiasi valeprofiileja on täällä näkynyt, yhdessä näkyi olevan erään pornotähden kuva :)

Okei
        Kerro miullekki ku löyät miun kuvan tuolt netin kuvahausta
        Onnee etsintää

• marddin.
        bea94 kirjoitti:

Okei
        Kerro miullekki ku löyät miun kuvan tuolt netin kuvahausta
        Onnee etsintää

Vastasit ilmeisesti tuolle j66n5yb5:lle, etkä minulle, minä kirjoitin, että "Ei ap. välttämättä ole mies". Tosin eipä tuo kuva vielä mitään todista, mutta jos todella haluat todistaa olevasi nainen, hieman toisenlaisella kuvalla sekin onnistuisi... Tosiasiahan on, että näillä palstoilla suurin osa kirjoittajista on miehiä, ja valtaosa "naisten" kirjoituksista on miesten käsialaa, mutta saattaahan täällä muutama oikeakin nainen olla.....

• siiselikkö

Elikkä siis, tää on ihan huippuketju, noita on hauska lukea. Tästä tulee vielä palstahistorian suosituin ketju!

• aaapila

Jaa,a sanoppa sinä bea nyt mitä pitää uskoa, sinähän olet anuu joka tietää

• dhazen

Oletko nähnyt tai kuullut omien vanhempiesi parittelun?

• udeliaz

Uskotko, että puhun totta väittäessäni, että tiedän, minkä värisessä talossa asut?

• aeB

Taisitpa virittää pienen ansan :)

• j 6htrgfewd
        aeB kirjoitti:

Taisitpa virittää pienen ansan :)

Mitä toi tarkoitti?

• fe ik khan
        j 6htrgfewd kirjoitti:

Mitä toi tarkoitti?

Tuo tarkoitti luullakseni sitä, että kysymykseen voi vastata ainoastaan myöntävästi. Kielteinen vastaus ei tule kyseeseen. Miksikö? No, miettikääpä sitä-saata.a!

• f mdskfle kldsf
        fe ik khan kirjoitti:

Tuo tarkoitti luullakseni sitä, että kysymykseen voi vastata ainoastaan myöntävästi. Kielteinen vastaus ei tule kyseeseen. Miksikö? No, miettikääpä sitä-saata.a!

ihan hyvin voi vastata kieltävästi.

• Iso Karhu

Kuka jumalauta on on syänyt mun puurokattilastani?

• analAntti

Oletko koskaan kysynyt isältäsi, onko hän työntänyt peniksensä äitisi peräsuoleen?

• 6un6nu6b

Oletko koskaan aikuisiällä kosketellut kenenkään sukulaisnaisen rintoja?

• ripuliMike

Oletko koskaan tehnyt yhdessä äitisi kanssa suolihuuhtelua muualla kuin kylpyhuoneessa?

• tirppanen.

Oletko koskaan ulostanut sisätiloissa muualla kuin wc:ssä?

• uskotoivojaanaali

Mitä ajattelisit, jos poikaystäväsi haluaisi kanssasi anaaliyhdyntää ja pyyhkiä sen päätteeksi siittimensä verhoihin?

• parcagaal

Kuinka paksuja ulosteita sinulta yleensä tulee? Onko usein löysiä? Syötkö kuitua?

• ikinä?

oletko törmänny paljastelijan kulliin?

• parcagaal
        ikinä? kirjoitti:

oletko törmänny paljastelijan kulliin?

En ole

• pappas..

Milloin viimeksi olet nähnyt isäsi siittimen?

• 64un45n5n

Oletko koskaan työntänyt etusormeasi kenenkään sukulaisesi peräsuoleen?

• luonnollisestiko?

Onko sinulle ok, tarpeilla käydessä vessan ovi on auki?

• poslaripoju

Millainen karvoitus äidilläsi on?

• minäkin tein sen

Musta ja tosi tuuhea karvoitus. Olen joskus päässyt sitä sormella koittamaan kun mutsi on nukkunut kännipäissään. Oli pikasen märkä ja aika piukka. Sen jälkeen runkkasin itseäni ja katselin äidin pillua. Teki hyvää.

• Juhis76

Kumpaa tekisit mieluummin, nuolisit jonkun toisen naisen anusta, vai ulostaisit useiden ihmisten katsellessa toimitusta?

• kakakaak

homppeli siellä taas haaveilee. Jälleen kerran...

• Bea

Ketä tarkoitat?

• 2kuksaa

heissuli villikissa!on niin monenlaista viestiä sulle laitettu! mut oot näppärän näkönen nainen bea!! ootko posliini?

• 6im7,i7u

nainen? joopa joo

• karvat,.

Onko kielesi koskaan koskettanut kenenkään sukulaisesi persekarvoja?

• Viegra

Mitä mieltä olet tälläisestä 48vuitiaasta miehestä. Onko meistä enään mihinkään. Onko henkilökohtaista kokemusta. Viegraa löytyy taskusta ja kieli toimii hyvin.

• Ainavoikysyä

Panisitko 14v jos se maksais sulle ?

• miki1

haluutko munaa

• bea

haluan munaa ja heti

• kakkakkakak

koska olet homppeli.

• 22cm

Ideaali peniksen koko? Sekä pituus että paksuus? Itellä 22cm pitkä ja 15-16cm ympärysmitalta. Mitä mieltä oot sen kokosesta?

• bea

Koska rakastan peppusexiä on 22cm ehkä liiankin iso,tosin en ole varma koska ei ole kokemusta noin valtavasta peniksestä.Iso penis on kyllä kiihottavin.

• kokemusta on naisena

Ookkona miettinyt et ku sua pannaan perseeseen niin sun anus löystyy ja vanhempana pasat tulee housuihin tuon löystymisen takia kun anus ei pysy kireänä??

• Bea

Tykkään vääntää ensin paskast purkkiin ja sitten lipaista vanilja jäätelöä, tämän jälkeen on aina virkistävää tehdä paskasmoothie, juuri vääntämäni paksat siis pistetään tehosekoittimeen, lisää persilja, pizzamausta ja piimä. sitten painetaan start näppäintä ja näin pärähtää paskavanukas pillistä ja nautinto on taattu

• nepalilainen Bea

Bea ajatko karvasi naapurin pentin leikkuupuimurilla ?

• j4jtjtej

Oletko koskaan jättänyt pyyhkimättä löysän kakan jälkeen?

• naapurin-pentti

Siis voi herranjumala mitä täälä oikein naapurin pentin leikkuupuimuria mainostetaan ! kyllähän minä aina olen naapuruston naisten palli karvat ajanut tuolla, kyllä se on sitten ihanaa katsottavaa kun 8 metrinen pyöriväpiikkisika repii naiselta ne häpäisy karvat irralleen, joskus joskus on sattunut lentämään jalkoja tai käsiä mukana mutta se on pikku juttu, naapurin pentin kellarissa on monta kättä kylmiössä johon voi vetää jos tulee tarve naapurin pentin tyydyttää mahtikyrvän tahto.

• hotmen

Moi Bea mistäpäin olet haluaisin tavata sut ootko faces ?

• hotmen

oon 28v mies

• Bea
        hotmen kirjoitti:

oon 28v mies

Mä 47v mies, tunnustan, vedätin teitä uunoja.

• gargoyle

voiko nainen kiihottua miehestä jonka kanssa ei muutoin haluaisi olla muuten tekemisissä, esim ruma mies mutta jolla on naista viehättävä kroppa? Eli ei haluaisi näyttäytyä tämän miehen kanssa mutta fantasioi seksistä sen kanssa?

• Bea

Ei mies ole ruma, jos hällä on hyvä kroppa.

• vesku902
    • Strategiset mitat?

• Bea

Pillunko mitat?

• VoiceofTruth
        Bea kirjoitti:

Pillunko mitat?

Voithan sinä senkin mittailla, mutta yleensä strategisilla mitoilla tarkoitetaan seuraavia: ikä, pituus, paino, rinnanympärys, vyötärö ja lantio.

• Anonyymi

Tämä tyttö on nyt 29 tai 30 vuotta wanha nainen.

• Anonyymi

Teetkö itseäsi seksiä, anna minulle sanomista.

• Anonyymi

Tämän palstan aloituksestasi on kulunut 10 vuotta.

Mikä oli poikakaverisi sotilasarvo
      armeijasta siviiliin päästyä ?
      Vieläkö seurustelet / oletko naimisissa em. miehen kanssa ?
      Milloin sinua viimeksi naitiin ?

• Anonyymi

Aloittaja olisi nyt n. 30v vanha ja olisi varmaan parempi vastaamaan kuin tuo 20v ikäinen aikanaan.

• Anonyymi

Kysymykseen 27.01.2014:
      Näykkimistä vai piiskaa?
      vastasit:
      Piiskaa

Saatko piiskaa vai annatko piiskaa ?
      Selkään, pyllylle, kintuille vai minne piiskataan ?
      Onko piiskana koivuvitsa vai joku muu ?
      Piiskataanko niin pitkään että itku pääsee ?

• Anonyymi

Kysymykseen 27.01.2014:
      Näykkimistä vai piiskaa?
      vastasit:
      Piiskaa

Saatko piiskaa vai annatko piiskaa ?
      Selkään, pyllylle, kintuille vai minne piiskataan ?
      Onko piiskana koivuvitsa vai joku muu ?
      Piiskataanko niin pitkään että itku pääsee ?

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      238
      2282
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1828
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      67
      1547
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1245
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      61
      1115
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1098
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1018
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      1004
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      864
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      852
    Aihe