Meidän naapurissa asuu muuten ihan mukava kaveri, mutta hänellä on tapana aina murtautua meidän ulkohuussiin ja syödä sieltä paskat, kerran yllätimme hänet itse teosta ja hänellä oli suu ihan täynnä paskaa. No yritimme tietysti laittaa vessaan lukkoa ettei hän varastaisi paskojamme mutta mokoma tiirikoi ne auki ja taas oli syönyt paskaa sieltä.
Mikä olisi paras keino estää naapuria syömästä paskoja ulkovessasta?
Naapuri syö paskaa...
11
722
Vastaukset
- Naapuri juo kusta
Mun naapurissa asuu kusenjuoja. Aina ku mä meen vessaan kuselle, niin se työntää päänsä esiin sieltä pöntöstä ja juo kaikki mun kuset. Ihan ihme tyyppi. Mä oon tehny nyt sillee, että aina ku mä meen kuselle, niin mä kusen istualtaa, niin mun ei tartte kattoo sitä sen väsynyttä naamaa.
- gggddsd
Minunkin naapuri yrittää syödä paskat mutta minä syön itse paskat akan kanssa enkä jätä naapurille yhtään. Nam nam!
- 17+7
Ja seuraukset näkyvät viestissäsi.
- Anonyymi
saana nilsson supo juo kusta julkisista vessoista olen kuullut
- Anonyymi
Vatun vammanen putkinen
- Anonyymi
Jätä potallinen paskaa vapaaseen syöntiin makin viereen.
Näin paskapää saa luultavasti riittävästi ravintoa ja sinä voit pitää paskasi itselläsi. Win win - Anonyymi
Väsynyttä läppää koko juttu ja lisäksi tosi huonoa, mutta kertoo paljon tähän kirjoittamista🧐
- Anonyymi
Erittäin asiallinen ketju, väsymys ei liity tähän. Vain kakka
- Anonyymi
Isännöitsijä ammatiltaan?
- Anonyymi
Onkohan naapurina api tai pottikoira niminen nettihahmo joka livettää tiktokissa? Niillä on niitä haasteita syödä kaikenlaista.
- Anonyymi
mä teen usein paskasta taideteoksia ja annan kuivua auringossa. Sen jälkeen ovat miellyttävän rapeita syödä. Kannattaa tehä dippi kusesta ja spermasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1894703
- 383315
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.302840Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412748- 252378
SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.672247Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää192038Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?311780Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s391725Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.791394