Voiko tälläinen uuslesta(karkea muoto, sorry), joka on naimisissa, ihastua koskaan täysin ulkopuoliseen henkilöön? Vai onko se sellainen syntiä?
Ihastuminen
3
122
Vastaukset
Mutta maailman alussa Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi.Mark 10:6
Sen tähden mies jättää isänsä ja äitinsä ja liittyy vaimoonsa
Ja minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."
Jeesus sanoi heille: "Se, joka hylkää vaimonsa ja menee naimisiin toisen kanssa, on avionrikkoja ja tekee väärin vaimoaan kohtaan.Mark 10:11
Mutta minä sanon teille: jokainen, joka hylkää vaimonsa muun syyn kuin haureuden tähden, ajaa hänet aviorikokseen. Ja aviorikoksen tekee myös se, joka nai miehensä hylkäämän naisen. Matt 5:32
Miksi pitäis tehdä aviorikosksi.seurausista joutta kärsimään,
EiLestadiolaisiaYmmä- Tyygcf34555
Kaikilla ihmisillä on oikeus omiin tunteisiinsa, mutta jokainen on itse vastuussa siitä kuinka niitä ilmentää.
Ihastuminen on yleensä aika viatonta. Itse olen ihastunut esimerkiksi keittiön ikkunasta näkyvään maisemaan ja veljenpoikani hymyyn. Se kykeneekö viattomasti ihastumaan johonkin mieheen onvarmasti jokaisesta itsestään kiinni. - uuslessu..
Ihastumisia tulee ja menee, ei lestadiolainen ole mitenkään sellaisen yläpuolella, vaikka ensimmäinen vastaus antaa sellaista ymmärtääkin. Ihastua voi aina, ei se väärin ole, jos ei asian eteen tee mitään. Omista tunteistaan on itse vastuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446