Ja alkaa kehitellä isompaa sähkökulkinetta. Saab kehittää 9-3 pohjalta omaa sähköautoaan, jota esimerkkiä nyt BMW aikoo kopioida.
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/bmw paatti tehda isomman sahkoauton/201401606267
Saab on aina ollut edelläkävijä, frontrunner, niin tälläkin kertaa.
BMW seuraa Saabin esimerkkiä
5
175
Vastaukset
- Lukutoukka tientukko
Saabeja myytiin viime vuonna 31 kappaletta.Naurettavaa pelleilyä tuon ostajia kiinnostamattoman menneisyyden haamun kanssa. Kaupan ovi ei käynyt aiemmin, eikä näytä käyvän nytkään. Kunniakkampiakin automerkkejä on kuollut ja hyvin täällä silti pystyy ajonsa hoitelemaan elinvoimaisilla nyky-merkeilläkin. Yhtäkään automerkkiä ei ole jäänyt ikävä, eikä tule jäämäänkään. Jos joku automerkki näyttelee elämässäsi suurta osaa, niin otan osaa heikkolahjaisuudestasi.
- ei tientukkona
Entäpä lukutoukan omat intressit? Minua kiinnostavat lahjakkuuksien intressit kovin...
- Ex-bemari
Mitä tulee itse asiaan eli sähköautoihin niin ehdottomasti Saab on oikealla tiellä. Kaiken lisäksi Saab suunnittelee ja valmistaa itse sekä auton että akuston.
- Vilperin perikunta
Kannattasko ostaa
http://www.tweedehands.nl/autos/autos/saab/saab-900-aero-classic-cabriolet-175082040.html
Onkohan Suomessa tehty ?- Taitaapi olla tehty
Saab avoautot 1986–2003 198 032 kpl suomessa valmistettu.
Hinnat selvässä nousussa og avoilla jo pitkän aikaa. Saksan pyynnit hyvävinkki länsinaapurista edullisemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1579174Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492799Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312577- 572531
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971915- 981852
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231793Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä481336Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091217- 281201