Viimeset massit meni Pottiin

Perttula

Olen köyhä vuokralla asuva opiskelija, ja vittu kelan vikat massit meni äsken koneesen. On se vitun tuplapotti niin mukava, kun imasi 40€ lähes sukkana.
KUSETUSTA SAATANA!!

10

409

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOT PELI HOT

      Nyt osuu

      109 Tennis, Wimbledon
      1=Sela, 2=O.Rochus Merkki: 1, Kerroin: 2,25
      118 HK - KR Merkki: 2, Kerroin: 1,65
      121 Fram - Breidablik Merkki: 1, Kerroin: 2,45
      Kokonaiskerroin9,09
      Rivimäärä1
      PelitapaTavallinen
      Panos100,00 €

      varma nakki

      • ilkka

        eipä ois osunu


      • muhahahamuhabuhaaa

        ainoa 'varma nakki' housuissasi


    • pelaus ei kannata

      Kyllä RAY ottaa kaiken rahan vastaan mitä laitamme peleihin. Tosin kun napin painallukset maksavat 2e/ 1 minuutti ....5min 10euroa (1 tunti = 120 euroa) niin kannattaa todella miettiä kannattaako pelaaminen. Voimme painaa nappia ilmaiseksi kotona ja emme häviä rahaa. Miksi siis maksaa RAY'lle 10e 5 minuutin napin painalluksista?
      Suurimmat voitot jäävät enemmistöltä pelaajista saamatta, ja ne annetaan kai vain 'omille' sisäänpelaajille.

      • totuus4

        Mitä horiset? Muka 2 e/min. ja 5 min 10 ekua. Et taida ollakaan peluri. Kyllä se on kuule 2 euroa/15 sek. 4 euroa minuutti, 10 minuuttia 40 euroa. Tunti 240 euroa. Se on lähempänä totuutta.


      • buhahamuhahaaaa
        totuus4 kirjoitti:

        Mitä horiset? Muka 2 e/min. ja 5 min 10 ekua. Et taida ollakaan peluri. Kyllä se on kuule 2 euroa/15 sek. 4 euroa minuutti, 10 minuuttia 40 euroa. Tunti 240 euroa. Se on lähempänä totuutta.

        Jos sinä horisija laitat panokseksi sen 2e/painallus ja häviät sen niin oma vikas. Kaikki eivät pelaa 2e'n panoksilla.


      • Ylipelihullu
        totuus4 kirjoitti:

        Mitä horiset? Muka 2 e/min. ja 5 min 10 ekua. Et taida ollakaan peluri. Kyllä se on kuule 2 euroa/15 sek. 4 euroa minuutti, 10 minuuttia 40 euroa. Tunti 240 euroa. Se on lähempänä totuutta.

        Tunnissa saa pelattua vaikka tonnin, enemmänkin. 100 menee viiteen minuuttiin pikapokeriin jos pelaa 2e panoksella saamatta voittoja ja itse pelaan aina maksimipanoksella.


    • tuplajoppe

      UPDATE: Tämän kirjoituksen jälkeen mennyt noin 500€ koneesta alas, olen itsemurhan partaalla. Olen varastanut perheeni vararikkoon, vaimo jätti, pikavippiä 1000€ korkkoineen jylläämässä. Että apua pls.

      • älä pelaa!!!

        jeps, apua löytyy sosiaalitoimistosta....tai sitten tyyliin 'pelihanat kiinni'....jne


      • joulu-pukki1

        Paljonko tarvit?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3487
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2109
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1805
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1716
    5. 80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      285
      1071
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      939
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe