Olen köyhä vuokralla asuva opiskelija, ja vittu kelan vikat massit meni äsken koneesen. On se vitun tuplapotti niin mukava, kun imasi 40€ lähes sukkana.
KUSETUSTA SAATANA!!
Viimeset massit meni Pottiin
10
448
Vastaukset
- HOT PELI HOT
Nyt osuu
109 Tennis, Wimbledon
1=Sela, 2=O.Rochus Merkki: 1, Kerroin: 2,25
118 HK - KR Merkki: 2, Kerroin: 1,65
121 Fram - Breidablik Merkki: 1, Kerroin: 2,45
Kokonaiskerroin9,09
Rivimäärä1
PelitapaTavallinen
Panos100,00 €
varma nakki- ilkka
eipä ois osunu
- muhahahamuhabuhaaa
ainoa 'varma nakki' housuissasi
- pelaus ei kannata
Kyllä RAY ottaa kaiken rahan vastaan mitä laitamme peleihin. Tosin kun napin painallukset maksavat 2e/ 1 minuutti ....5min 10euroa (1 tunti = 120 euroa) niin kannattaa todella miettiä kannattaako pelaaminen. Voimme painaa nappia ilmaiseksi kotona ja emme häviä rahaa. Miksi siis maksaa RAY'lle 10e 5 minuutin napin painalluksista?
Suurimmat voitot jäävät enemmistöltä pelaajista saamatta, ja ne annetaan kai vain 'omille' sisäänpelaajille.- totuus4
Mitä horiset? Muka 2 e/min. ja 5 min 10 ekua. Et taida ollakaan peluri. Kyllä se on kuule 2 euroa/15 sek. 4 euroa minuutti, 10 minuuttia 40 euroa. Tunti 240 euroa. Se on lähempänä totuutta.
- buhahamuhahaaaa
totuus4 kirjoitti:
Mitä horiset? Muka 2 e/min. ja 5 min 10 ekua. Et taida ollakaan peluri. Kyllä se on kuule 2 euroa/15 sek. 4 euroa minuutti, 10 minuuttia 40 euroa. Tunti 240 euroa. Se on lähempänä totuutta.
Jos sinä horisija laitat panokseksi sen 2e/painallus ja häviät sen niin oma vikas. Kaikki eivät pelaa 2e'n panoksilla.
- Ylipelihullu
totuus4 kirjoitti:
Tunnissa saa pelattua vaikka tonnin, enemmänkin. 100 menee viiteen minuuttiin pikapokeriin jos pelaa 2e panoksella saamatta voittoja ja itse pelaan aina maksimipanoksella.
- tuplajoppe
UPDATE: Tämän kirjoituksen jälkeen mennyt noin 500€ koneesta alas, olen itsemurhan partaalla. Olen varastanut perheeni vararikkoon, vaimo jätti, pikavippiä 1000€ korkkoineen jylläämässä. Että apua pls.
- älä pelaa!!!
jeps, apua löytyy sosiaalitoimistosta....tai sitten tyyliin 'pelihanat kiinni'....jne
- joulu-pukki1
Paljonko tarvit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1666733
- 562048
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes482014- 541182
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521180Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se541157Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141051Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14927