Haluaisin kuulla uskovien ja uskonnottomien mielipiteitä tv7 ohjelmatarjonnasta. Itse olen muutaman pätkän katsonut.Toiset sanoo että Raamatullista ja toiset haukkuu että hihhulismia.
Mielipiteitä 7v7 tarjonnasta?
4
293
Vastaukset
- Anonyymi
Täyttä paskaa koko tv7.
2500 vuotta sitten autoimaassa kamelin kuljettaien synnyttämä jumaltarusto.
Ties monesko versio alueen lukemattomista jumalista.
Jaldebeoth oli Sebotin räväkämpi jumalserkku. Se olisi ollut mielenkiintoisempi olio. - Anonyymi
Kanava on täynnä jumalan tuputtamista. Ja mikä pahinta, se pyrkii viemään niiden onnettomien rahat joutavilla kirjoilla, rukouspyynnöillä ja lahjotusten kalastelulla.
- Anonyymi
Uskonnonvapauden nimissä saa lähettää lähes millaista huuhaata tahansa ja kerätä tällä tavoin vapaaehtoisia lahjoituksia. Lain koura on tällä sektorilla voimaton puolustamaan heikossa asemassa olevia ja usein mielenterveydellisistä ongelmista kärsiviä kansalaisia. Tähän ongelmaan ei ole olemassa helppoa ratkaisua. Valitettavasti asia on näin.
- Anonyymi
Rahan ruinaamista ja siionistien toteuttamaa propagandaa. Kanava on suunnattu ns hyödyllisille idiooteille, joiden ansiosta kanava täyttää sille osoitetut odotukset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405585
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2234551Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️364484Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?724305Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264272Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603775- 963142
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.203035Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273031Linux Mint asennus kaatuu heti alkuun
Tulee kernel panic BIOS-tekstin jälkeen. Yritän ensimmäistä kertaa asentaa Linux Minttiä vanhalle Windows 10 -läppärill102140