itselläni ollut vuoden verran korvan alus sylkirauhaset turvonneet,syksyllä turposi ala kitalakeen hampaiden taakse 3 pattia.kävin lääkärissä tänään ja hän sanoi että suussa olevat patit on sylkirauhasia ja että mulla on kaulassakin isontuneet sylkirauhaset ja lähetti verikokeisiin että nähtäisiin että onko mulla joku reuma sairaus tai neurologinen tai parkinssonin vai (alzheimerin tauti?en muista että kumman se sano)
lohdutti kuitenkin ja sanoi että neurologiset ja alzheimer suljettu mun kohalla pois ja voi olla että käy niinkin että mitään ei löydy ja että ne on sulla muuten vaan suurentuneet.kysyin että voiko se vaikuttaa kun niistän jatkuvasti ja tupakoidessa syljeskelen niin se kuulma voi johtuu siitäkin kun joutuvat tuottamaan paljon uutta sylkeä niin ne kasvavat.toivottavasti olisi vain siitä.onko muilla kokemuksia vastaavasta ongelmasta?
parkinssonin tauti?
kusessa
0
252
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197626Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857285- 955334
- 524875
- 2434393
- 444365
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494356Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284038- 593173
- 482616