Miten ja missä puuma saalistaa ?

Nuorta ja kovaa

Mieltymykseni on nuoriin miehiin, mutta en oikein tiedä mistä niitä helpolla saisi ?
Onko muita hyviä metsästyspaikkoja, kuin Baarit, joihin en kehtaisi mennä ja netti jossa on kaikensorttisia hörhöjä?

10

388

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • netistä helpointa

      Eiköhän niitä samoja hörhöjä ole samassa suhteessa baareissakin? Helpointa on kun laitat ilmoituksen nettiitreffipalstalle, jossa puumanainen etsii nuoria kolleja. Mieltymykses mukaan ja kohta mailbox täynnä ehdokkaita. Vastauksista suodatat ne hörhöt pois, niin kuin teet livenäkin tapaillessa, fiksuus kyllä paistaa juttujen tasosta läpi.

    • dr.feelgoog91

      baarit on kyllä mun mielest paras paikka löytää seuraa, ainakin sun tilanteessa. Löytyy yllättävän paljon nuorii jätkii jotka ovat kiinostuneet vanhemmista naisista sekä netissä ja baarissa... Sitä paitsi minä olen yksi heistä ;) et ilmoita vaan jos pidetään säpinää täällä joku ilta!

      • Vastaus kysymykseen

        Eikös tuo avaaja kysellyt muista mahdollisista paikoista. Eli ei halua mennä baariin, eikä seukata nettihörhöjen kanssa. Kaipa joitakin muita vaihtoehtoja löytyy.


      • netistä helpointa
        Vastaus kysymykseen kirjoitti:

        Eikös tuo avaaja kysellyt muista mahdollisista paikoista. Eli ei halua mennä baariin, eikä seukata nettihörhöjen kanssa. Kaipa joitakin muita vaihtoehtoja löytyy.

        Mikä toi nettihörhöjuttu nyt oikein on? Ihan samoja taviksia siellä netissä etsii seuraa, kuin kadulla tulee vastaan. Netistä ja baarista nyt yleisimmin seksiseuraa bongaillaan. Tottahaan sitä voi mennä vilautella vaikka kaupan kassalla tissiväliä ja kattoo reaktiota, mut vähä epätoivoselle kuulostaa jo ajatuksena.

        Eipää siinä kai sit muu auta ku aloittaja "nuorta ja kovaa mulle" kyltti kourassa kulkeen katuja pitkin, ja vois oikeestaan kyttäillä koulujen porteilla josko sieltä tulis sopivaa matskua iltapäivästä..

        Mikset sitten itse vastannut aloittajan kysymykseen, nimimerkistäs olis voinu päätellä et olis ollu tietoo?


      • Puumakans
        netistä helpointa kirjoitti:

        Mikä toi nettihörhöjuttu nyt oikein on? Ihan samoja taviksia siellä netissä etsii seuraa, kuin kadulla tulee vastaan. Netistä ja baarista nyt yleisimmin seksiseuraa bongaillaan. Tottahaan sitä voi mennä vilautella vaikka kaupan kassalla tissiväliä ja kattoo reaktiota, mut vähä epätoivoselle kuulostaa jo ajatuksena.

        Eipää siinä kai sit muu auta ku aloittaja "nuorta ja kovaa mulle" kyltti kourassa kulkeen katuja pitkin, ja vois oikeestaan kyttäillä koulujen porteilla josko sieltä tulis sopivaa matskua iltapäivästä..

        Mikset sitten itse vastannut aloittajan kysymykseen, nimimerkistäs olis voinu päätellä et olis ollu tietoo?

        Ai et netissä ei oo hörhöjä, hah...hah... se on täys niitä. Ja ravintolaan en voi mennä, kun en kehtaa flittailla siellä jonkun parikymppisen kanssa.


    • netistä helpointa

      Kuten aiemmista vastauksistani voi päätellä, helpointa on netistä, seuraavaksi baareista, kolmanneksi satunnaisesti kohdatessa ja katseiden kohdatessa flirttiä ja katsoa vastataanko flirttiin.

      Arkena suoremmat ehdotukset saa sut näyttämään vähintään oudolta. Tietysti pukeutumisella voit viestiä olevasi kuuma kissa, mut sekin tehtävä maulla. Paikkoja nyt voi olla vaikka mitä, uimarannalla silmäpeliä, punttisali, teatteri, kahvilat, katu, ostarit, huolttis, asema, juna, missä nyt ihmiisiä muutenkin liikkuu.

      Silti, netistä se on takuulla helpoin löytää juuri puumiin suuntautuneet nuoret miehet. Ps, eikös sellaiset oo jo "vähän hörhöjä", kuten itsekin puumanaisena hieman olet?

    • Theonehere

      Täältä löytyisi heti yksi nuorimies (19v), enkä todellakaan mikään hörhö :D

      Pistä viestiä jos kiinnostaa

    • Täällä olisi yksi nuori 29-vuotias kolli jos kiinnostaa

    • 25v miehen mielipide

      Eihän tuo seuran löytäminen nyt pitäisi mikään ongelma olla "puumanaisellekkaan" kuten ei naisille useimmiten yleensäkkään. Toisinpäin se sitten taas oman kokemukseni ja monien miesten kokemuksien mukaan on ainakin 100 kertaa vaikeampaa. Miehistähän on aina ylitarjontaa naisiin nähden.

      • 25v miehen mielipide

        Eri asia on sitten se, kuinka korkeat vaatimukset naisella on seuran suhteen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe