"Pastori Owuour"

Henttu

Mikä on miehiään tämä pastori Owuoir? Katsoin eilen illalla hänen ohjelmansa. Siitä jäi mieleeni monta kysymysmerkkiä, en ymmärtänyt kyllä lievästi sanottuna montakaan asiaa. Kuuluuko hän tähän "Herzogin leiriin? Rohkea veto, mutta oli pakko kysyä.

84

1973

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CommandoHauis47cm

      Mä ymmärsin kaiken. Oli helppotajuista puhetta. Ei kuulu Herzogin leiriin ainakaan tiedossani ei ole yhteyksiä kultapölyynja Herzog on USA:sta tietääkseni mutta tuo mainitsemasi pastori on Afrikasta ja olemus on sillä tavalla toisenlainen että tuskin ovat samoissa piireissä aikaansa viettäneet, maaperät ovat erilaiset....maanosien osalta. Toinen tulee köyhästä maaperästä ja toinen tulee rikkaasta maaperästä.

      Köyhyydessä on rikkaus ja rikkaudessa köyhyys. On paljon poikkeuksiakin. Kaikkiin ei ahneus pääsekäsiksi mutta se koettelee monia. Tulee vain luottaa Jumalan huolenpitoon kaikessa.

      Mikä oli rohkea veto? Uskallusko ilmaista että etymmärtänyt katsomaasi? Mistä luulet sen olevan merkki ettet selvääpuhetta " ymmärtänyt "? Tarkoitatko sanoe ettet hyväksynyt?

      Liberaaliko olet. Pistä niitä kysymysmerkkejä tälle palstalle niin kysyvälle vastataan jos kyselet asiaa asiallisesti. Ethän ota kysymyksiäni hyökkäyksellisesti. Olen sotilasja tyylini on liberaaleille jauhot suuhut tyylinen ja selätys alle 7 sekunnissa rajulla voimalla sman tien ote ja paiskaaminen mattoon ja hartia tmaahan ja kun liberaaliset ruikkuhartiat on maassa niin ne kanssa pysyy siellä.

      • lentokoneella pääsee

        Afrikasta ei matka eikä mikään Amerikkaan.


    • ffffd

      Tässä videolla näkyy kuinka Owourin päälle ilmestyy "shekinah"-kirkkaus, Jumalan (?) kirkkaus. Minun on sitä vaikea uskoa, oma mielipiteeni on, ettei Jumala korota ihmistä tällä tavoin. Uskoisin, että kannattaa suhtautua varauksella tämän tohtoriksi mielellään itseään tituleeraavan miehen julistukseen.

      https://www.youtube.com/watch?v=LI356GSVYNM

      • Pakkaspoika

        Tällainen "hytinä" minullakin on. Täytyy suhtautua hyvin varauksellisesti.


      • Herran pelko

        Olen ollut uskossa pitkään,yli 30 vuotta. Olen ollut arka arvostelemaan ketään, jotten syyllistyisi pilkkaamaan Jumalaa, joka on Pyhä.
        Owuorin kohdalla hälytyskelloni soivat rajusti; siihen on syynä monikon seikka:

        Puheet pitkiä....kun Jumala antaa Sanan, se on selkeä.
        Owuori tosin puhuu asiaa, mutta... Profeetat sanovat Sanan, niin että se ymmärretään =täyttä asiaa.
        Tomupatsas aaavikolta ei vakuuta....Jumalan kirkkaus on aivan jotain muuta.
        Tämä " kirkkaus", joka seuraa Owuorin kaljua....on pelkkä heijastuma.

        Uskovaisen tulee olla arka sanomaan mitään lähimmäisestään. Tulee kuitenkin muistaa, että Jumala on Pyhä. Hänen nimeään ja Hänen pyhyyttään ei tule vetää joka juttuun mukaan.


      • faith

        Tuo "halo" -ilmiö on kyllä ihan videotekninen juttu. Valkoinen puku yliohjaa videokameran ja aiheuttaa valkoiselle kohdalle hunnun. Saman ilmiön saa aikaan kotivideokameralla,. Huomaa että videossa esiintyy myös muidenkin kohteiden kohdalla pystysuuntaista vaaleutta, mutta toki himmeämpänä. Tällä ilmiöllä ei ole mitään tekemistä Herran kanssa, vaan on puhtaasti tekniikan "aiheuttamaa"-


      • Anonyymi
        Herran pelko kirjoitti:

        Olen ollut uskossa pitkään,yli 30 vuotta. Olen ollut arka arvostelemaan ketään, jotten syyllistyisi pilkkaamaan Jumalaa, joka on Pyhä.
        Owuorin kohdalla hälytyskelloni soivat rajusti; siihen on syynä monikon seikka:

        Puheet pitkiä....kun Jumala antaa Sanan, se on selkeä.
        Owuori tosin puhuu asiaa, mutta... Profeetat sanovat Sanan, niin että se ymmärretään =täyttä asiaa.
        Tomupatsas aaavikolta ei vakuuta....Jumalan kirkkaus on aivan jotain muuta.
        Tämä " kirkkaus", joka seuraa Owuorin kaljua....on pelkkä heijastuma.

        Uskovaisen tulee olla arka sanomaan mitään lähimmäisestään. Tulee kuitenkin muistaa, että Jumala on Pyhä. Hänen nimeään ja Hänen pyhyyttään ei tule vetää joka juttuun mukaan.

        Jumalan Poika Jeesus Kristus
        ei tule ristille toista kertaa.
        Hän ei tule miellyttämään ketään.
        Tässä suuri ero ja siksi valmistautumis ohjeet tärkeät saada. Jumalan valitsema Profeetta Elian Hengessä.
        Jumalan valintoja ei pidä pilkata.!


    • ffffd

      Kirjoitusvirhe lipsahti, pastorin nimi on siis Owuor.

    • Ihmettelin myös

      Katsoin ohjelman myös, en ihan alusta. Olin jotenkin hämilläni, en tiennyt mitä ajatella. Jotain siinä oli, että mietin mihin porukkaan kuuluu.

    • Henttu

      No en ole ainoa, onneksi, kun olin hieman hämilläni hänen puheistaan. Luulin jo, että kuullun ymmärtämisessäni on jotain vikaa.

    • asiaa oli

      OLi hyvä, että laittoi menestysteologit romukoppaan.

    • Mentäiskö asiaan jo?

      Laittakaapa niitä lauseita joita ette ymmärrä. Minulla ei ole vaikeuksia ymmärtää asiaa.Hyvähuomata että on muitkain joille suomen kielen ymmärtäminen ei tuota vaikeuksia.

      Joka sanoo että olisi raamatullista ristiriitaa niin laittakoon siitälauseen älkääkä kähmikö tyhjää mutinaa pitäen.

    • Owuor on yksi helluntailais-karismaattisista harhaopettajista, joita Tv7 yrittää markkinoida Suomeenkin levittämään vierasta voitelua. Vetoan kristityihin; lopettakaa Tv7:n ja kaikkien muiden vieraiden oppien maahan tuojien taloudellisen tukemisen, niin loppuu tällaisten harhaoppien maahantuonti myös. Ojares tuskin omia rahojaan haluaa satsata kanavan ylläpitoon.

    • harha paljastuu??

      Mä ihmettelin sitä, ettei enää pystyisi väärät profeetat tuomaan sanomiaan, koska taivas on auki, vaan ne tulisivat heti paljastetuiksi. Kutenkin ymmärtääkseni sitä väärää profeettaa/julistajaa pukkaa koko ajan ulkomailta ja Suomesta esille ja ollaan kahta mieltä asioista.

      Lisäksi Jeesus lupasi, että Jumala lähettää väkevän eksytyksen niin, että mahdollisesti monet valitutkin eksyvät. Mielestäni tässä on ristiriita Owuorin sanoihin, että harha ei menestyisi vaan tulisi paljastetuksi. Onhan harha tosin tullut paljastetuksi mutta leviää kovaa vauhtia silti ja saa suurta suosiota.

      Tuli mieleen, olen pahoillani, mutta varovaiseksi olen tullut kaikessa julistuksen uskomisessa, että tälläinen puhe oli kuin tilaustyönä tehty tv7:ssa esitettyjen paljon kritiikkiä saaneiden lähetysten johdosta.

      Odotan, että joku ymmärtäväisempi selittää mistä tässä oikein on kyse.

      • Tyhmiä riittää

        Niin ja jos jotkin syttelee harhoista tai omasta tyhmyydestä/ymmärtämättömyydestä niin olisi alkeellistenkin keskustelutaitojen omaavien hyvä laittaa esille mikä on harhaa ja mitä ei ymmärrä.


      • Tosi Tollo
        Tyhmiä riittää kirjoitti:

        Niin ja jos jotkin syttelee harhoista tai omasta tyhmyydestä/ymmärtämättömyydestä niin olisi alkeellistenkin keskustelutaitojen omaavien hyvä laittaa esille mikä on harhaa ja mitä ei ymmärrä.

        Vaan jos on niin tyhmä, ettei osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi? On mennyt loputkin jauhot sekaisin katsoessaan Tri Owuoria! Luulenpa itselleni käyneen niin!


      • vastaa nyt vaan
        Tyhmiä riittää kirjoitti:

        Niin ja jos jotkin syttelee harhoista tai omasta tyhmyydestä/ymmärtämättömyydestä niin olisi alkeellistenkin keskustelutaitojen omaavien hyvä laittaa esille mikä on harhaa ja mitä ei ymmärrä.

        Kuules nyt "Tyhmiä riittää".

        Sulla olikin merkillinen kommentti. Minähän juuri kirjoitin asian, johon haluaisin viisaampien vastaavan. Etkös osannut vastata?

        Kerro siis, kun taivas on auki niin väärät profeetat tulevat paljastetuiksi. Mitä se tarkoittaa ihan käytännössä? Sitäkö, että seurakunnissa ei enää pystyisi väärää opetusta antamaan kun srk:n johto heti huomaisi eksytyksen?


    • afrikastakovinoutoa

      Afrikan "savanneilta" tulee kaikenlaista Eurooppaan.
      Oheisella videolla uhreina on ranskalaisia ja näyttä siellä olevan afriikkalaisia ja.
      Kummallista afrikkalaista touhuilua näkyy, mitä harvoin näkee skandinaviassa.
      http://www.youtube.com/watch?v=1x5qZ9sv8JA
      Video kertoo paljon normaalille ihmiselle.

      • Surija

        Suren syvästi tv7 nykyistä linjaa.


      • taasko tälläistä

        olipa surullista katsottavaa. Aivan kuin Hinnin tai Bentleyn kokouksista. Bamg oli bush ja kovasti ammuttiin. En ymmärtänyt mitä järkeä tuollaisessa epäjärjestyksessä on. Ahdistavaa,


      • surullista :(

        Tuosta Jumalan Pyhä Henki KAUKANA. Huutoja ja pakkoliikkeitä(kundalinihenki).


    • Tosi surija

      Kun löysin tv7:n olin niiin onnellinen. Nyt sai kotiinkin asti evankeliumia! Aloin heti tukijaksi. Olen pettynyt suuresti nyky vuosina kanavan antiin. Aluksi luulin, että vika oli minussa, etten ymmärrä. Mutta nyt ymmärrän, ettei se vika ollutkaan minussa, vaan epäraittiissa ja sairaan oloisissa julistajissa, joita kuunnellessa vain ahdistus syvenee. Olen helpottunut ja lopettanut täysin ko. kanavan tukemisen.

      • @@@

        Syksyllä aloittaa OWM omat TV lähetyksensä ihan omalta studioltaan, eikä kenenkään tarvitse katsoa TV7:n kritikittömästi valittuja ohjelmia. OWM:n studio ja laitteet ovat koekäytössä ja henkilökuntaa koulutetaan. Vihdoinkin tulee puhdas kristilllinen TV-kanava, joka ei suolla tuota kuvottavaa amerikkalaishömppää. Toivotaan, että uusi kanava pysyykin sellaisena. Mikä parasta, vastaanottimessa on off- painike, siitä kun painaa/hipaisee, pimenee näyttö.


      • Upeeta
        @@@ kirjoitti:

        Syksyllä aloittaa OWM omat TV lähetyksensä ihan omalta studioltaan, eikä kenenkään tarvitse katsoa TV7:n kritikittömästi valittuja ohjelmia. OWM:n studio ja laitteet ovat koekäytössä ja henkilökuntaa koulutetaan. Vihdoinkin tulee puhdas kristilllinen TV-kanava, joka ei suolla tuota kuvottavaa amerikkalaishömppää. Toivotaan, että uusi kanava pysyykin sellaisena. Mikä parasta, vastaanottimessa on off- painike, siitä kun painaa/hipaisee, pimenee näyttö.

        Mitä ihmettä, en ole kuullutkaan. Mutta hieno juttu todellakin.


    • .....:)

      TUNTUU TODELLA HULLUNKURISELTA ETTÄ TÄÄ KAVERI VAROITTAA ESIM MENESTYSTEOLOGIASTA YMS JA SITTEN ITTE TOIMII TOLLEEN! TÄYSIN KÄSITTÄMÄTÖNTÄ!! ITEKKIN AJATTELIN EKAKSI ETTÄ TÄÄ KAVERI ON VILPITÖN(NIINKUIN VARMAAN ONKIN) MUTTA SE EI TARKOITA SITÄ ETTÄ TOI OIS HERRAN TAHDON MUKAISTA! JOTENKIN TULEE SELLANEN OLO ETTÄ MIKÄÄN EI ENÄÄ YLLÄTÄ...

      http://personal.inet.fi/koti/esko.tienhaara/kirjoituksia/oikea ja vaara heratys.htm

      http://www.kristitynfoorumi.fi/kundalini-varoitus.pdf


      JA VIELÄ...

      William Boothin profetia 1900-luvun alkupuolelta
      Pelastusarmeijan perustajan William Boothin (1829-1912) Jumalalta
      elämänsä loppuhetkissä saama profetia siitä, millainen on
      maailma, ja ns. kristikunnan hengellinen tila "päivää ennen
      Jeesuksen tulemusta". Tässä ilmestyksessä on kuusi pääkohtaa, jotka
      sisältävät mm. seuraavat asiat:

      1. Silloin on politiikka ilman Jumalaa. Tulee päivä, jolloin koko
      läntisen maailman virallinen valtiopolitiikka on sellaista, että
      kukaan ei missään hallitsevissa tasoissa enää pelkää Jumalaa. Uusi
      sukupolvi poliittisia johtajia hallitsee Eurooppaa, sukupolvi joka
      ei pienessäkään määrässä pelkää enää Jumalaa.

      2. Silloin on taivas ilman helvettiä. Tulee päivä, jolloin
      tapahtuu suuri irrottautuminen siitä, mitä Raamattu nimittää
      täyden totuuden evankeliumiksi. Silloin Raamatun profetian
      mukaisesti saarnataan korvasyyhyyn. Kuulijat määräävät, mitä
      saarnatuoleista julistetaan. Ja silloin yleinen määräys
      saarnatuoleille on tämä: ?Puhukaa lempeitä, makeita sanoja. Puhukaa
      taivaasta, jättäkää meidät vapaiksi, jotta emme joutuisi
      rasittumaan, kun saarnaatte helvetistä.?

      3. Kristikunta on täynnä anteeksiantamusta ilman parannuksen
      tekemistä. Kristikunnasta katoaa se Raamatun oppi, että
      anteeksisaamista synnistä ei voi olla ilman, että tehdään
      parannusta synnistä.


      TÄÄ SEURAAVA ON AIKAS HÄTKÄHDYTTÄVÄ!!
      4. Päivä ennen Jeesuksen tuloa on TÄYNNÄ PELASTUSILOA ihmisillä,
      jotka eivät ole uudestisyntyneet ylhäältä.!(ISOT KIRJAIMET LISÄSIN)

      5. On paljon uskontoa, ilman Pyhää Henkeä 2.Tim. 3:5.

      6. Kristikunta ilman Kristusta. Kristus ei ole siellä, missä "VERI
      JA TULI" eivät ole voimassa - kieltäkää noista sanoista toinen, ja
      teillä on kristillisyyden muodot, mutta teillä ei ole Kristusta."

      Emmekö näekin tätä juuri tänä päivänä meidän ympärillämme?

      • Tosi surija

        Aamen! Totisesti näin on!


      • pelastusiloa

        Mielenkiintoista toi "pelastusiloa".


    • hänen opetuksessaan

      Vieläkään ei ole tullut yhtäkään mainintaa tässä ketjussa siitä mitä väärää hänen opetuksessaan on.

      • katso video ja näe

        Katso edellä oleva video niin kuva kertoo enemmän kuin sanat. Ei tarvitse ymmärtää kielestä mitään niin silti käsittää, mistä on kyse.


      • hänen opetuksessaan
        katso video ja näe kirjoitti:

        Katso edellä oleva video niin kuva kertoo enemmän kuin sanat. Ei tarvitse ymmärtää kielestä mitään niin silti käsittää, mistä on kyse.

        Katsoin sitä joitakin minuutteja ja ihmisiä kaatui iso porukka kerralla. Mikä on todisteena opetuksen vääryydestä. Vastaapasinä siihen kun en itse keksinyt mikä tuossa on kiellettyä Hänen edessään.

        Oppimassahan tässä opetuslapsen asemassa ollaan, joten kerropois pikkuhiljaa oikea vastaus.


      • luo profetia please
        hänen opetuksessaan kirjoitti:

        Katsoin sitä joitakin minuutteja ja ihmisiä kaatui iso porukka kerralla. Mikä on todisteena opetuksen vääryydestä. Vastaapasinä siihen kun en itse keksinyt mikä tuossa on kiellettyä Hänen edessään.

        Oppimassahan tässä opetuslapsen asemassa ollaan, joten kerropois pikkuhiljaa oikea vastaus.

        Mitä showta on se, että huudetaan monta kertaa perä jälkeen BUSH BUSH BUSH, jotta ihmiset kaatuisivat. Sotaleikkiä?? Miksi hän ampui kuoroa moneen kertaan tilaisuuden aikana? Siinä korostetaan mielestäni vain omaa itseä ja halutaan näyttää, että MINULLA on voimaa. Pyhää Henkeä tuo toiminta ei korota todellakaan.

        Luepas tuo edellä linkissä oleva profetia oikeasta ja väärästä herätyksestä, ihan vaan oman itsesi takia niin voit paremmin perustella oikeassa olemistasi ja katso myös se kokous loppuun saakka niin tajuat sen mielettömyyden.

        http://personal.inet.fi/koti/esko.tienhaara/kirjoituksia/oikea ja vaara heratys.htm


      • hänän opetuksessaan
        luo profetia please kirjoitti:

        Mitä showta on se, että huudetaan monta kertaa perä jälkeen BUSH BUSH BUSH, jotta ihmiset kaatuisivat. Sotaleikkiä?? Miksi hän ampui kuoroa moneen kertaan tilaisuuden aikana? Siinä korostetaan mielestäni vain omaa itseä ja halutaan näyttää, että MINULLA on voimaa. Pyhää Henkeä tuo toiminta ei korota todellakaan.

        Luepas tuo edellä linkissä oleva profetia oikeasta ja väärästä herätyksestä, ihan vaan oman itsesi takia niin voit paremmin perustella oikeassa olemistasi ja katso myös se kokous loppuun saakka niin tajuat sen mielettömyyden.

        http://personal.inet.fi/koti/esko.tienhaara/kirjoituksia/oikea ja vaara heratys.htm

        " voit paremmin perustella oikeassa olemistasi "

        En ole tuonut omaa kantaani esiin kun minulla on asiasta epätietoisuus. Siksi kyselebn, jotta voisin ottaa aisaan kannan.

        " korostetaan mielestäni vain omaa itseä ja halutaan näyttää, että MINULLA on voimaa. Pyhää Henkeä tuo toiminta ei korota todellakaan."

        Kiinnitän huomioni käyttämääsi sanaan mielestäni. Sinäkään et siis tiedä. Pyytäisin sen takia loivemtamaan kannanottojasi ja etsiä totuutta ja kun sen löydät ja tiedät varmasti niin puhu vasta sitten tuoden tietoswi julki paljastaen eksytys tai todistaen totuuden puolesta. Liian moni arvostelee hengen asioita " musta tuntuu " - ajatuksien ottein.

        Tutustun linkin sisältämään informaatioon. Jospa se auttaa hahmottamaan totuudellisesti kuvaa näinä niin helposti harhakuvien muodostumisten aikana.

        Jesajan tai Jeremiankirjassa kerrotaan kanssa profeetasta, jota koko kansa ei uskonut ja puhui ikävämpää parannuksentekoon vaativaa Jumalan sanaa ihmisille. Liberaalit eivät tästä puheesta pidä? Loukkaannutko jos kysyn että oletko liberaali? Olen tutkivalla otteella ja minua kiinnostaa millaisia mielipiteitä konservatiiveilla ja liberaaleilla on erilaisiin julistajiin. Ne voivat vaihdella ja luoda epävakautta heidän sydämiinsäjotka ovat uskonvaelluksen alkutaipaleilla ja herkkiä horjumaan kahtaalle taaperruksessaan ihmeiden ja merkkien perässä taapertaessaan.

        Meidän tulee perustella Raamatulla muiden opetus, ei sillä mikä omasta mielestä tuntuu sopivalta perustelulta. Ethän pahoittanut mieltäsi pitkästä kirjoituksestani, joka saattoi sisältää loukkaantumisherkälle turhan kärjekkäästi kysyttyä ja kenties sanottuakin oloa raskauttavaa tiedonravinteita. Tarkoitus on päinvastainen, olotilan keventäminen, valppauden lisääminen ja totuudessa pysyminen ja tarvittaessa maan matosena sen etsiminen jos ei ole asiasta viisaiden tietäjien tavoin varmuuden tietoa.

        Yst. Terv. itseään korostamatta Herraa Kristusta Jeesusta rakastaen, nöyrä-Mika.


      • hänen edessään
        luo profetia please kirjoitti:

        Mitä showta on se, että huudetaan monta kertaa perä jälkeen BUSH BUSH BUSH, jotta ihmiset kaatuisivat. Sotaleikkiä?? Miksi hän ampui kuoroa moneen kertaan tilaisuuden aikana? Siinä korostetaan mielestäni vain omaa itseä ja halutaan näyttää, että MINULLA on voimaa. Pyhää Henkeä tuo toiminta ei korota todellakaan.

        Luepas tuo edellä linkissä oleva profetia oikeasta ja väärästä herätyksestä, ihan vaan oman itsesi takia niin voit paremmin perustella oikeassa olemistasi ja katso myös se kokous loppuun saakka niin tajuat sen mielettömyyden.

        http://personal.inet.fi/koti/esko.tienhaara/kirjoituksia/oikea ja vaara heratys.htm

        Ote esiinnostamastasi profetiasta:

        " Nyt näin sellaista, mikä näytti hämärästi valaistulta elokuvajaksolta tai video-otokselta, jossa oli huono valaistus. Näin filmivälähdyksiä ihmisistä, jotka tanssivat ja vapisivat. Näin ihmisten kaatuilevan, huutavan, hyppivän ja laulavan. Koolla oli suunnattomia ihmismassoja pikemmin kuin muutamia ryhmiä, ja monet tulivat suurina joukkoina, jotka täyttivät suuria saleja ja stadioneja, sen sijaan että pieniä ihmisryhmiä olisi tullut koolle. Näin tanssia ja käsien taputusta, vapinaa, huutamista, vahvaa ja voimakasta tunnepitoisuutta ja sensaatiomaisuutta. Sielulliset ja lihalliset henget väittivät olevansa Pyhä Henki. Suuria ihmeitä tapahtui runsaasti, merkkejä ja ihmeitä. Ihmiset julistivat, ”Tätä herätystä me olemme odottaneet ja rukoilleet! Tämä on herätys, josta olemme kuulleet profetoitavan! Tämä on Pyhän Hengen vuodatus, Jumalan suuri liikkeellelähtö!” Mutta Herra puhui ja sanoi, ”Patrick, tämä ei ole Minusta, tämä on Saatanasta, se on väärää! Ja monet joutuvat tämän vihollisen ovelan juonen pettämiksi!”

        Sopii moniin kokoontumistilaisuuksiin nykyaikana. En tiennyt tuosta profetiasta ja saattoi hyvinkin olla hyväksi minun lukea tuo kohta. Se vain vahvisti sitä käsitystäni että eksytystä on tullut, väkevämpääkin eksytystä on tulossa. Joika tapauksessa elämme Jeesuksen eksytyksestä varoituksen ajassa. Kun opetuslapset kysyivät milloin Jeesus palaa niin ensimmäoibnen asia, johon Jeesus kiinnitti huomiota oli varoitus: varokaa eksytystä vaikka opetuslapset eivät sitä kysyneet. Se alleviivaa sitäettä eksytystä tulee varoa.

        Mitä varmoihin mielipiteisiin tulee niin ne löydän Raamatusta.Kaikkeen muuhun suhtaudun tutkivasti.

        Hänet olen havainnut kiinnostavaksi opettajaksi.Aihekin sopii teemaan kuin nenä päähän:

        http://www.youtube.com/watch?v=8cBnUt6TkYo


      • nöyrästi Mikalle
        hänän opetuksessaan kirjoitti:

        " voit paremmin perustella oikeassa olemistasi "

        En ole tuonut omaa kantaani esiin kun minulla on asiasta epätietoisuus. Siksi kyselebn, jotta voisin ottaa aisaan kannan.

        " korostetaan mielestäni vain omaa itseä ja halutaan näyttää, että MINULLA on voimaa. Pyhää Henkeä tuo toiminta ei korota todellakaan."

        Kiinnitän huomioni käyttämääsi sanaan mielestäni. Sinäkään et siis tiedä. Pyytäisin sen takia loivemtamaan kannanottojasi ja etsiä totuutta ja kun sen löydät ja tiedät varmasti niin puhu vasta sitten tuoden tietoswi julki paljastaen eksytys tai todistaen totuuden puolesta. Liian moni arvostelee hengen asioita " musta tuntuu " - ajatuksien ottein.

        Tutustun linkin sisältämään informaatioon. Jospa se auttaa hahmottamaan totuudellisesti kuvaa näinä niin helposti harhakuvien muodostumisten aikana.

        Jesajan tai Jeremiankirjassa kerrotaan kanssa profeetasta, jota koko kansa ei uskonut ja puhui ikävämpää parannuksentekoon vaativaa Jumalan sanaa ihmisille. Liberaalit eivät tästä puheesta pidä? Loukkaannutko jos kysyn että oletko liberaali? Olen tutkivalla otteella ja minua kiinnostaa millaisia mielipiteitä konservatiiveilla ja liberaaleilla on erilaisiin julistajiin. Ne voivat vaihdella ja luoda epävakautta heidän sydämiinsäjotka ovat uskonvaelluksen alkutaipaleilla ja herkkiä horjumaan kahtaalle taaperruksessaan ihmeiden ja merkkien perässä taapertaessaan.

        Meidän tulee perustella Raamatulla muiden opetus, ei sillä mikä omasta mielestä tuntuu sopivalta perustelulta. Ethän pahoittanut mieltäsi pitkästä kirjoituksestani, joka saattoi sisältää loukkaantumisherkälle turhan kärjekkäästi kysyttyä ja kenties sanottuakin oloa raskauttavaa tiedonravinteita. Tarkoitus on päinvastainen, olotilan keventäminen, valppauden lisääminen ja totuudessa pysyminen ja tarvittaessa maan matosena sen etsiminen jos ei ole asiasta viisaiden tietäjien tavoin varmuuden tietoa.

        Yst. Terv. itseään korostamatta Herraa Kristusta Jeesusta rakastaen, nöyrä-Mika.

        On sumuinen synkkä päivä ja olet aikeissa ylittää rautatiekiskot ja yht'äkkiä kuuletkin varoituskellojen soivan ja varoittavan junan tulosta. Et näe etkä kuule junan tuloa, on ehkä muuta hälyä ympärilläsi, niin lähdetkö siitä huolimatta kulkemaan kiskojen yli etkä välitä vaikka Pendolino lähestyy suurella voimalla?

        Mulle on käynyt muutamien julistajien kohdalla näin, että kellot ovat soineet jo ennen kuin olen edes kuunnellut heidän saarnaansa. Owuorin kohdalla kellot alkoivat soida ja kellojen ääni koveni, kun antoi "taivas on auki...ei harhaopettajia..." opetusta.

        Tutustuin hänen opetukseen videoiden avulla ja tajusin, ettei kellot soineet suotta.

        Hyvin surullisena olen katsellut videoita monien tunnettujen julistajien kokouksista myös kyseisen herran. Lienee turhaa enää toistaa samoja asioita, jokainen tehköön omat johtopäätelmänsä. Ei hyödytä jankkaaminen ja kinaaminen. Monet tekevät johtopäätelmänsä varsin heppoisin perustein, puheen-parin perusteella, eivätkä etsi taustatietoa. Herkällä mielellä tässä kuitenkin saa olla.


    • Huhhahhei

      Manifestaatiot eivät ole ymmärtääkseni Pyhän Hengen ilmentymiä. Saatana yrittää vain jäljitellä pyhää hehkeä.

    • Tex Willer

      New age on eksytystä vaikka siellä voiddaan mainita Jeesuksen nimi.

      Nimenomaisen pastorin puheethan oli tv7:n ohjelmassa sisällöltään Raamatun mukaista? Ainakin itse kiinnitin huomiota siihen että onpa hyvää puhetta. Itse puheessa ei ole sellaista jota voisi Raamatulla moittia. Ei ainakaan tullut ohjelmaa katsoessa sellaista mieleen. Tämä kannanotto perustuu vain näkemääni tv7:lla viimeisimpään ohjelmajaksoon.

      Ollaan varuillaan ilman muuta kuin lampaat metsässä.

      • Teeparannus

        Owuor on paras opettaja, jota olen koskaan eläessäni kuullut. Totuudellinen ja väkevä sana. Ei ole harhaoppia tai menestysteologiaa vaan sitä vanhanaikaista Ristin ja Veren sanomaa. Pyhän Hengen mies. Kiitos Jumalalle, että lähettää tännekin paatuneen ja synnillisen kansan keskelle profeettansa saarnaamaan parannusta. Tee sinäkin typerys parannus, joka herjaat Jumalan miestä ja pilkkaat Pyhän Hengen työtä! No, Raamattukin sanoo, että kaikki eivät tule koskaan ymmärtämään vaan pysyvät sokeina loppuun asti = tyhmät neitsyet ilman öljyä.


      • etteiteitäeksytetä

        "tex willer" tarkoitat siis 24.1.14 tv7:lla Owuorin puhetta.

        Puheen loppupuolella Owuor sanoi seuraavaa:

        "Saamme siis tietoa suoraan Jumalan avoimesta taivaasta.

        Kukaan ei siis voi enää valehdella. Väärät apostolit eivät voi valehdella. He eivät enää voi soittaa torviaan. Väärät profeetat eivät enää voi tulla mistään päin maailmaa – Afrikasta tai Tanskasta valehtelemaan – koska nyt on totuuden hetki."

        Saamme siis tietoa suoraan Jumalan avoimesta taivaasta ? ?
        Tämä EI ole Raamatun mukaista, me saamme kaiken tiedon mitä elämään Jumalan lapsena tulee, suoraan Raamatusta, Jumalan Sanasta.

        Jos joku kertoo saavansa tietoa suoraan taivaasta, se todella on NewAge:n liittyvää harhaa.

        Kukaan ei voi enää valehdella?
        Valehtelu tulee vain lisääntymään, mitä lähemmäksi Jeesuksen paluuta tulemme, kyllä sen jokainen Raamatusta löytää, joka tahtoo löytää.

        Oikeanlaista valvomista tarvitaan!


      • Huhhahhei
        etteiteitäeksytetä kirjoitti:

        "tex willer" tarkoitat siis 24.1.14 tv7:lla Owuorin puhetta.

        Puheen loppupuolella Owuor sanoi seuraavaa:

        "Saamme siis tietoa suoraan Jumalan avoimesta taivaasta.

        Kukaan ei siis voi enää valehdella. Väärät apostolit eivät voi valehdella. He eivät enää voi soittaa torviaan. Väärät profeetat eivät enää voi tulla mistään päin maailmaa – Afrikasta tai Tanskasta valehtelemaan – koska nyt on totuuden hetki."

        Saamme siis tietoa suoraan Jumalan avoimesta taivaasta ? ?
        Tämä EI ole Raamatun mukaista, me saamme kaiken tiedon mitä elämään Jumalan lapsena tulee, suoraan Raamatusta, Jumalan Sanasta.

        Jos joku kertoo saavansa tietoa suoraan taivaasta, se todella on NewAge:n liittyvää harhaa.

        Kukaan ei voi enää valehdella?
        Valehtelu tulee vain lisääntymään, mitä lähemmäksi Jeesuksen paluuta tulemme, kyllä sen jokainen Raamatusta löytää, joka tahtoo löytää.

        Oikeanlaista valvomista tarvitaan!

        Aamen!


      • Tex Willer
        etteiteitäeksytetä kirjoitti:

        "tex willer" tarkoitat siis 24.1.14 tv7:lla Owuorin puhetta.

        Puheen loppupuolella Owuor sanoi seuraavaa:

        "Saamme siis tietoa suoraan Jumalan avoimesta taivaasta.

        Kukaan ei siis voi enää valehdella. Väärät apostolit eivät voi valehdella. He eivät enää voi soittaa torviaan. Väärät profeetat eivät enää voi tulla mistään päin maailmaa – Afrikasta tai Tanskasta valehtelemaan – koska nyt on totuuden hetki."

        Saamme siis tietoa suoraan Jumalan avoimesta taivaasta ? ?
        Tämä EI ole Raamatun mukaista, me saamme kaiken tiedon mitä elämään Jumalan lapsena tulee, suoraan Raamatusta, Jumalan Sanasta.

        Jos joku kertoo saavansa tietoa suoraan taivaasta, se todella on NewAge:n liittyvää harhaa.

        Kukaan ei voi enää valehdella?
        Valehtelu tulee vain lisääntymään, mitä lähemmäksi Jeesuksen paluuta tulemme, kyllä sen jokainen Raamatusta löytää, joka tahtoo löytää.

        Oikeanlaista valvomista tarvitaan!

        " "tex willer" tarkoitat siis 24.1.14 tv7:lla Owuorin puhetta.

        Puheen loppupuolella Owuor sanoi seuraavaa:

        "Saamme siis tietoa suoraan Jumalan avoimesta taivaasta. "

        Okei, tuo ja se yksi kohta kaipaa tietenkin aiheellisesti lisäkyselyitä. Siis tämä toinen:

        " Kukaan ei siis voi enää valehdella. Väärät apostolit eivät voi valehdella. He eivät enää voi soittaa torviaan. Väärät profeetat eivät enää voi tulla mistään päin maailmaa – Afrikasta tai Tanskasta valehtelemaan – koska nyt on totuuden hetki."

        En tiedä onko käännöstyö tehty ohjelmatekstyitykseen ihan ok. Hieman tietenkin mietityttää.

        Avoimesta taivaasta saatu tieto?

        Taivaassa on paljon kaikenlaista Jumalan lisäksi elollista henkeä. Jos tämä tarkoittaa rukouksien ja valituille henkilöille annettua ilmestystietoa niin asia on silloin raamatullista.

        Mitä tulee siihen että väärät profeetat eivät voi tulla valehtelemaan niin siihen kaipaisin laajemman lainauksen. Mitä aiempiin puhumiinsa lauseisiin sisältyy voi tuoda esiin aikasidonnaisuuden milloin väärien profeettojen valehtelu tuöee mahdottomaksi. Nyt sille ei " tänäpäivänä " ole estetä tosiaankaan olemassa vielä.

        " Jos joku kertoo saavansa tietoa suoraan taivaasta, se todella on NewAge:n liittyvää harhaa."

        Johannes lienee tästä poikkeus?

        Sisältääkö Raamattu suoraan tietoa taivaasta.....


      • hirrveetä aggressioo
        Teeparannus kirjoitti:

        Owuor on paras opettaja, jota olen koskaan eläessäni kuullut. Totuudellinen ja väkevä sana. Ei ole harhaoppia tai menestysteologiaa vaan sitä vanhanaikaista Ristin ja Veren sanomaa. Pyhän Hengen mies. Kiitos Jumalalle, että lähettää tännekin paatuneen ja synnillisen kansan keskelle profeettansa saarnaamaan parannusta. Tee sinäkin typerys parannus, joka herjaat Jumalan miestä ja pilkkaat Pyhän Hengen työtä! No, Raamattukin sanoo, että kaikki eivät tule koskaan ymmärtämään vaan pysyvät sokeina loppuun asti = tyhmät neitsyet ilman öljyä.

        Kivasti tuo Pyhä Henki laittaa sinut morkkaamaan toista typerykseksi? Olen ihmetellyt kun nämä "puolustajat" vaikuttavat olevan yleensä niin suorapuheisia vaikka julistajia on ihan Jeesuksen lupa arvioida Sanan perusteella.


    • Mirjank

      Pidin kovasti Owuorin Parannuksen tie - ohjelmasta. Tulee näköjään joka perjantai-ilta. Löysin suomenkielisen sivuston profeetta Owuorista: www.repentfinland.fi

      Minulla on henkien erottamisen armolahja ja henkeni yhtyy tähän. Tämä on Pyhästä Hengestä! Koen vahvan Pyhän Hengen kun katson TV7:sta hänen Raamatullista opetustaan. Kiitos Jeesus.

      • i Herraa pelkäävä

        Kiitos vastauksestasi. Se helpotti kun itselläni ei ole eksytystä vastaan henkien erottamisen lahjaa.


      • palataanSanaan

        "Minulla on henkien erottamisen armolahja"

        Mistä tiedän ettei ole?
        Kukaan ei yleisissä nettikeskusteluissa armolahjojaan kerro.
        Kun ei kerro seurakunnassakaan, eli ei "leuhki".
        Henkien erottamisen armolahja on se joka näkyy seurakunnan sisäisessä kokoontumisessa, ei "nettien palstoilla".

        Palataan Jumalan Sanaan.


      • pelkkää luuloa monil
        i Herraa pelkäävä kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Se helpotti kun itselläni ei ole eksytystä vastaan henkien erottamisen lahjaa.

        Useimmilla, jotka luulevat sen omistavansa, sitä ei kuitenkaan ole. Niin se vain on.


      • Koettelija
        palataanSanaan kirjoitti:

        "Minulla on henkien erottamisen armolahja"

        Mistä tiedän ettei ole?
        Kukaan ei yleisissä nettikeskusteluissa armolahjojaan kerro.
        Kun ei kerro seurakunnassakaan, eli ei "leuhki".
        Henkien erottamisen armolahja on se joka näkyy seurakunnan sisäisessä kokoontumisessa, ei "nettien palstoilla".

        Palataan Jumalan Sanaan.

        Entäs jos omistaa ja haluaisi sitä seurakunnassa käyttää, mutta seurakunta ei halua ottaa sitä vastaan. Tosin olen jo pitkään huomannut epäraittiuden vallanneen seurakunnan, joten ihmekkös tuo sitten.


      • kysymys Mirjalle
        i Herraa pelkäävä kirjoitti:

        Kiitos vastauksestasi. Se helpotti kun itselläni ei ole eksytystä vastaan henkien erottamisen lahjaa.

        Kiinnostaisi tietää mitä mieltä Mirjank on Herzogista. Onko hänkin pyhästä Hengestä?


    • aaronjjj

      Olen tutustunut hänen opetuksiinsa ja katsellut aika lailla ison kasan eri videoita: opetuksista sekä parantumiskokouksista ja olen kaiken aineiston läpi käymisen jälkeen täysin vakuuttunut kyseessä olevan OIKEA JUMALAN PROFEETTA. Hänessä on oikeasti potentiaalia herätellä Suomen nukkuvaa ja paatunutta seurakuntaa. Toivottavasti saadaan kuulla häntä vielä jatkossakin Suomessa.

    • RakasOnJeesus

      Täällä kans yksi ilmoittautuu, joka kokee vahvasti Pyhän Hengen Owuorin opetuksessa ja koko olemuksessa. Olen myös todella tarkka ja kriittinen ja nähnyt kaikenlaista tässä uskossa ollessani. Kristisoijat täällä eivät kestä lihalle kitkerää sanomaa. Voi tätä nykyajan penseää seurakuntaa kun halutaan vaan siunailuja ja lässytystä.

      • väärää syytöstä

        Nyt "RakasonJeesus" olet aivan metsässä, synkässä korpimetsässä. Väität vastoin totuutta, ettei kritisoijat kestä "lihalle kitkerää sanomaa"?

        En ole huomannut, että kukaan, joka epäillen suhtautuu Owouriin olisi kritisoinut hänen sanomisiaan varsinaisesti, mutta hämmennystä on aiheuttanut. Raamatun mukaisia sanoja puhui, paitsi... aivan tämän ketjun alussa "harha paljastuu??" ihmettelin erästä seikkaa ja huomasin, että samasta asiasta on "etteiteitäeksytetä" eilen kommentoinut.

        Suora kopionti häneltä: Puheen loppupuolella Owuor sanoi seuraavaa:

        "Saamme siis tietoa suoraan Jumalan avoimesta taivaasta.

        Kukaan ei siis voi enää valehdella. Väärät apostolit eivät voi valehdella. He eivät enää voi soittaa torviaan. Väärät profeetat eivät enää voi tulla mistään päin maailmaa – Afrikasta tai Tanskasta valehtelemaan – koska nyt on totuuden hetki."

        Tätä asiaa en ymmärtänyt ja tähän pyysin viisaampia vastaamaan, mutta kukaan ei ole selittänyt tätä. Itse ymmärrän tämän olevan "ilmestystietoa" yli kirjoitetun Sanan. Kyselen, millä valtuuksilla hän väittää tälläistä, kun Jeesus itse varoitti viimeisessä puheessaan moneen kertaan eksytyksestä ja nyt sitten ei tarvisisikaan varoa, koska vääriä profeettoja ei voi tulla mistään päin maailmaa.

        Mutta synnintuntoa ja parannuksen tekoa tämä kansa tarvitsee, älkää ymmärätäkö väärin. Olethan katsonut kokoustaltioinnin Paris 3. Linkki aiemmin.


    • UusiElämä4
      • OikeaJaVääräHerätys

    • en ymmärrä:)

      Mites tää pitäs tulkita kun jossain luki että "päivää ennen Jeesuksen tuloa...", ja Raamatussa sanotaan, että Jumalalle " yksi päivä onkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä" , niinmiten tuo "päivää ennen" pitäisi nyt aatella tai ymmärtää?

    • kylläjoo

      Petri Paavola kirjoittaa ja puhuu asiaa, mutta niin puhuu Owuorikin. Kummatkin Jumalan miehiä ja Pyhän Hengen käytössä varoittamassa lopun aikojen eksytyksestä ja vääristä opettajista (joita muuten Suomen srk on pullollaan).

      • JeesusKuninkaani

      • DO ei Raamatullinen

        "kylläjoo" kirjoittaa nyt tutkimatta asiaa, mitä puhuu Owuor ja mitä puhuu P.Paavola.

        P.Paavola puhuu kaiken Raamatun tekstien pohjalta ja tuntee Raamattua todella hyvin, sitä tuskin kukaan voi kieltää.

        Owuor puhuu suurista profetioistaan - ilmestyksistään, näyistään ja unistaan. On omien ilmestyksiensä paisuttama. - Puhuu monta tuntia "pilvistä" ja monenlaisista ilmiöistä taivaan ja maan välillä, saattaa olla "ilmestyksissään taivaassa asti" käynyt. - Siten yrittää sovittaa ilmestyksiään Raamatun opetuksille muutamilla ajatuksillaan. - Tämän tyyppistä "outoa" en ole kertaakaan havainnut P.Paavolan opetuksissa.

        Tutkitaan Raamatusta mitä esim. Paavali opetti!


      • eka ajatus pilvestä
        DO ei Raamatullinen kirjoitti:

        "kylläjoo" kirjoittaa nyt tutkimatta asiaa, mitä puhuu Owuor ja mitä puhuu P.Paavola.

        P.Paavola puhuu kaiken Raamatun tekstien pohjalta ja tuntee Raamattua todella hyvin, sitä tuskin kukaan voi kieltää.

        Owuor puhuu suurista profetioistaan - ilmestyksistään, näyistään ja unistaan. On omien ilmestyksiensä paisuttama. - Puhuu monta tuntia "pilvistä" ja monenlaisista ilmiöistä taivaan ja maan välillä, saattaa olla "ilmestyksissään taivaassa asti" käynyt. - Siten yrittää sovittaa ilmestyksiään Raamatun opetuksille muutamilla ajatuksillaan. - Tämän tyyppistä "outoa" en ole kertaakaan havainnut P.Paavolan opetuksissa.

        Tutkitaan Raamatusta mitä esim. Paavali opetti!

        Ihmettelin sitä pilveä, josta hän puhui. Ensimmäinen ajatus kun näin sen oli, miksei se ole kirkas, jos se on Jumalan pilvi.


      • Miksi hän ampui??
        JeesusKuninkaani kirjoitti:

        Ei kannata jumittua yhteen videoon aan katsoa laajasta repertuaalista ohjelmia. Täältä linkistä saa katsottua kaikki Dr Owuorin ohjelmat suomeksi tulkattuina. Raamatullista ihanaa sanaa! Suosittelen!!
        http://www.repentfinland.fi/sisalto/dr-owuorin-ohjelmat-tv7

        Mutta kun..

        Se oli järkyttävää katsoa sitä kuoron ampumista ihan heti alussa ja sitten about puolen tunnin puheen jälkeen sama toistui. Kuka voisi selittää, miksi hän teki niin?Pyytääkö Pyhä Henki toimimaan niin? Odottelen vastauksia, sillä minulle jäi ikävä olo katselun jälkeen. Minun on vaikea uskoa sitä PH:n toiminnaksi. Auttakaa minua epäuskoista uskomaan.


    • vastausll

      Owuorilla onkin PROFEETAN kutsu. Profeetta kertokoon profetioistaan ja näyistään sekä unistaan. Kaikki hänen profetiansa ovat rohkaisseet minua suuresti ja vahvistaneet uskoani Jeesukseen ja rohkaisseet valmistautumaan Jeesuksen tulemukseen. Hänen profetiansa eivät ole Raamatun Sanan vastaisia. Ne rohkaisevat ihmisiä parannukseen ja Messiaan tuloon valmistautumiseen. Väkevä profeetta, Jumalan lähetämä, valmistamaan Herralle tietä.

    • Tutkitaan Raamatusta
    • Ggyyy

      Äijä tepastelee valkoisessa puvussaan punaisella matolla kenian köyhien edessä. Ja poseeraa limusiinin vieressä....
      Ketä hän korottaa?
      Kannattaisi muostaa, että Jumala ei jaa kunniaaansa!

    • .....:)

      ITELTÄ TÄÄ AINASKIN AUKAISI SILMÄT SIINÄ MIELESSÄ ETTÄ IHMISET VOIVAT PUHUA OIKEIN JA SILTI TOIMIA VOISKO SANOA EPÄKUNNIOITTAVASTI TAIKKA JOPA EPÄPYHÄSTI! MITÄ TARKOITAN? JUSTIINSA TOTA VIDEOTA JOSSA TOI KAVERI "AMPUI"(KAATOI) TOISIA USKOVIA! TÄÄ OLI MULLE IHAN OIKEESTI PETTYMYS! SIIS JUSTIINSA SIINÄ MIELESSÄ ETTÄ PUHUTAAN HYVIN JA TEHDÄÄN PAHOIN! TÄSSÄ SE RISTIRIITA TULEE!! MONIEN USKOVIEN MIELESTÄ TOMMOINEN TOISTEN KAATAMINEN YMS EI OLE EPÄKUNNIOITTAVAA JNE MUTTA RAAMATUSTA ME EI SAADA MILLÄÄN TOMMOISTA KUVAA SEURAKUNNAN KOKOUKSISTA...HERRA ON JÄRJESTYKSEN JUMALA!! MYÖS SEURAKUNTATILAISUUDET TULEE OLLA JÄRJESTYKSESSÄ EIKÄ EPÄJÄRJESTYKSESSÄ! TUNTUU ETTÄ MONET USKOVAT ON PIKKUHILJAA TOTUTETTU TOMMOSSEEN "HÄRDELLIIN" EIKÄ HE PIDÄ SITÄ PAHANA! MUTTA ONKO HERRAN PYHÄ HENKI TÄMMÖISTÄ VAIKUTTAMASSA?

      KOL2:5
      Sillä jos ruumiillisesti olenkin poissa, olen kuitenkin teidän kanssanne hengessä ja iloitsen nähdessäni järjestyksen, joka teidän keskuudessanne vallitsee, ja teidän lujan uskonne Kristukseen.

      JAAK3:15-16
      Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta.
      16. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno.

      :)

      • samaa mieltä

        Ajattelen samoin, että pikkuhiljaa, ujuttamalla ihmiset tottuvat härdelliin. Kun vain puhuu uskottavasti niin kaikki muukin uppoaa. Onhan moni muukin "ampunut Pyhän Hengen" panoksilla. Siihen siis tottuu ja se on ihan ok.

        Hedelmistään puu tunnetaan, odotellaan miltä hedelmät "maistuvat" kun kypsyvät. Minulta kuitenkin menee luottamus tuollaisen käytöksen vuoksi julistajaa kohtaan.


    • hoi, väärä palsta!

      Voi piru tätä paasausta ja jakeiden heitttelyä...

      • Suussa kieli

        Raamatunjakeet kannattaa lukea ajatuksella.

        Esimekiksi tuo kolossalaisillekirjoitettu kirje kertoo :

        " KOL2:5
        Sillä jos ruumiillisesti olenkin poissa, olen kuitenkin teidän kanssanne hengessä ja iloitsen nähdessäni järjestyksen, joka teidän keskuudessanne vallitsee, ja teidän lujan uskonne Kristukseen."

        Onko kyse siitä että Paavali on hengessä kolossalaisten kanssa? Miten se on mahdollista olla hengessä useiden ihmisten kanssa? Jeesuksen on täytynyt ollasitä osaltaan järjestämässä. Jeesus teki ihmeitä elinaikanaan ja koska tämäkin on mielestäni todellakin ihme että hengen avulla voi olla läsnä muualla vaikka ruumiillisesti on muualla.

        On mahdollista olla HENGESSÄ Damaskoksessa vaikka itse olisi ruumiillisesti Jerusalemissa


    • jjjjo

      David Owuorilla on iso orpokoti Kenian Nakurussa sekä laajasti auttaa leskiä. Keniassa tuo Jumalan kunnioitus ja Jumalan palvelijoiden kunnioitus on täysin eri luokaa kuin Suomessa. Juu, Raamattu kehoittaa kunnioittamaan myös Herran palvelijoita. Afrikkalainen tyyli voi olla meille suomalaisille hiukan erilaisempaa, johon emme ole tottuneet.

      Hyvät suomenkieliset sivustot. Suosittelen tutustumaan kaikille Dr Owuorin palvelustyöstä kiinnostuneille: www.repentfinland.fi

    • ParannuksenTie

      Wau katsoin ton Owuorin Parannuksen tien ohjelman. Oli tosi hyvä!!! Lisää tätä Golgatan sanomaa TV7:aan! Kiitos!!

      • 8o.86.o

        Itse perussanoma on jees. Mä katsoin silloin kun se tuli livenä. Mua ei häirinnyt muu kuin parta. Sitä tuli katsottua ja mietittyä että onkohan se jokin Simson juttu että sillä on voima sidoksissa partaan.


      • risupartaviiksivallu
        8o.86.o kirjoitti:

        Itse perussanoma on jees. Mä katsoin silloin kun se tuli livenä. Mua ei häirinnyt muu kuin parta. Sitä tuli katsottua ja mietittyä että onkohan se jokin Simson juttu että sillä on voima sidoksissa partaan.

        Ei parta pahoille kasva, eikä turpajouhet joutaville.. ;))


    • Kiittivätkö?

      Pyhän Hengen kosketus lataa akut pitkäksi ajaksi. Laittoivatko kuorolaiset pahakseen saamansa latingin?

      • mikä henki?

        Mistä arvelet, että Pyhä Henki olisi kaiken takana? Minusta se oli kamalaa katsottavaa, josta PH oli kaukana.


      • Henttu
        mikä henki? kirjoitti:

        Mistä arvelet, että Pyhä Henki olisi kaiken takana? Minusta se oli kamalaa katsottavaa, josta PH oli kaukana.

        Niinpä.


    • marjaliisanparanemin

      Suomalainen Marja-Liisa on päälavalla Kakamegassa 31.12.2013, alkaa noin 10 min kohdalta. Linkki:
      http://www.youtube.com/watch?v=K19Z7x_MDmI

      Marja-Liisan nilkka parani. Kipsi ehti olla jalassa reilun viikon ajan.

      Onko Marja-Liisa antanut kotiin palattuaan oman todistuksensa paranemisesta?
      Mitä näyttivät rtg-kuvat. Miltä tuntuu kävellä muutamia kilometrejä? jne..

      Annahan Marja-Liisa todistuksesi paranemisesta!

    • kirkkaus_kavod
      • totuuspuhuu

        AMDn kavodille shekina on perkeleestä.


    • Gunnevi

      Dr Owuor on väärää profettaa !
      Varokaa häntä !

      • niinpä luulen

        Surullista mutta samoin koen minä. Niin paljon kuin olisinkaan toivonut toisin.


    • Anonyymi

      Hei, aika kovan tason vihapuhetta ja kunnianloukkausta ja mustamaalausta täällä vieläpä "kristittyjen" toimesta.

      Kukaan uudestisyntynyt kristitty ei lähtisi levittämään valheellisia juoruja. Ei kannata uskoa netin juorupalstoja.

      Olen ollut HERRAN Väkevimmän Profeetan palvelustyössä mukana 10 vuotta ja tunnen sen parhaiten Suomessa. ISÄ JUMALA itse on lähettänyt Hänen Palvelijansa valmistamaan Kristuksen seurakunnan maailmanlaajuisesti MESSIAAN loisteliaaseen Tulemukseen pyhyydessä ja vanhurskaudessa. Hän saarnaa parannuksentekoa luopuneelle ja langenneelle seurakunnalle.

      Milloin vihollinen olisi lähettänyt jonkun langenneeseen seurakuntaan kehottamaan heitä kääntymään pois synnistä ja tekemään parannuksen ja vastaanottamaan JEESUKSEN elämänsä Herraksi?

      Jos tutustuisitte kaikkiin niihin lukemattomiin JUMALAN VIERAILUIHIN ja ihmeisiin ja merkkeihin mitä hänen ympärillään tapahtuu, väkeviin Parantumisihmeisiin jne, niin silloin ymmärtäisitte syyn, miksi kutsumme häntä HERRAN Väkevimmäksi Profeetaksi.

      Kuka voi seistä HERRAN alttarilla miljoonien ihmisten ympäröimänä kirkkaana kuivana kesäpäivänä ja käskeä Taivasta avautumaan ja alle minuutissa Taivas avautuu ja vapauttaa ihmeellisen Pyhän Hengen Sateen? Olemme suomalaisten kanssa olleet monissa kokouksissa todistamassa tätä ja lukuisia muita HERRAN Vierailuja.

      Olemme nähneet JUMALAN Pyhän Valkoisen Kirkkauden peittävän hänet missä tahansa hän liikkuu alttarilla. ISÄ JUMALA ITSE tuli vierailemaan tummassa paksussa valtavassa Pilvessään kokouksen ylle Kisumussa 22.12.2019 identifioiden ystävänsä. Kaikkialla muualla taivas oli kirkas ja pilvetön. Todistimme tätä suomalaisten tiimin kanssa omin silmin. Myös lukuisia videoita löytyy.

      Hän korottaa JEESUSTA KRISTUSTA HERRANA halki kaikkien saarnojen. Hän sanoi Suomessakin ollessaan, että olen pelkkä HERRAN orja ja palvelija. Älkää minua rakastako, vaan rakastakaa Häntä, joka on minut lähettänyt JEESUSTA KRISTUSTA! Hän saarnaa JEESUKSEN VEREN JA RISTIN Sanomaa ja johdattaa ihmiset vastaanottamaan JEESUKSEN elämänsä Herraksi. Kuunnelkaa itse suomennettuja saarnoja: www.repentfinland.fi

      Hän auttaa ja arvosta erityisellä tavalla köyhiä, leskiä ja orpoja, ja antaa heille kunniapaikat seurakunnista ja pitää heistä huolta. Paastoaa ja rukoilee paljon lukuisien rukouspyyntöjen puolesta, joita virtaa tuhansia viikossa.

      Hän on HERRAN Väkevin Profeetta, jonka lukuisat profetiat ovat täyttyneet sanatarkasti yksityiskohtia myöten. Hän profetoi myös JUMALAN Tuomion koronaviruksen sanatarkkaan hyvin yksityiskohtaisesti! Kuten myös lukuisat maanjäristykset, heinäsirkkavitsauksen jne.

      Ilmestyskirjan luku 11 puhuu Kahdesta Profeetasta (Elia ja Mooses), joka tulisi. Lisäksi Malakian Kirja puhuu Profeetta Eliasta, joka tulisi lopunaikoina valmistamaan tien  MESSIAALLE.

      Ihmeet ja merkit seuraavat, kun hän julistaa Nairobin asunnostaan parantumisen JEESUKSEN VÄKEVÄSSÄ NIMESSÄ, niin parantumisvoitelu matkustaa halki Kenian ja maailman kansakuntien. Tuhannet rammat ovat kävelleet, täysin sokeat silmät avautuneet, täysin kuurot korvat poksahtaneet auki, mykät kielet avautuneet puhumaan, syöpäkasvaimet sulaneet pois, Aids hävinnyt verestä ja maan tunnetut huippulääkäritiimit ovat todistaneet parantumiset tarkimpia DNA -pcr -testejä myöten. Lääkärintodistukset löytyvät 54 Aids/Hiv parantuneelta ja suomeksikin on tehty dokumentteja.

      Voitte käydä läpi saarnoja ja ette tule löytämään niistä mitään Raamatun vastaista, vaan se on raitista puhdistavaa kompromissitonta JUMALAN Sanaa alusta loppuun saakka. Kokouksissa ei kerätä kolehtia, eikä ole minkäänlaisia pääsymaksuja. JEESUS maksoi jo kaiken Golgatan keskimmäisellä ristillä!

      Ulkomaan missioillaan, kuten Suomessa, hän maksoi itse oman hotellinsa, lentonsa, eikä kerännyt edes kolehtia. Hän lentää ihan ekonomiluokassa, eikä harrasta yksityislentokoneita. Hän on nöyrä JUMALAN Palvelija.

      Suomessa on tapahtunut niin paljon parantumisia hänen parantumisjulistustensa kautta. 3.2.2021 on niistä viimeisin väkevä mega ihme, kun HERRA paransi Annen vakavan skolioosin Helsingissä saakka, vaikka julistus tehtiin Nairobista, Keniasta käsin.

      Tämä on se lopunajan Herätys, jota olemme Suomessa rukoilleet ja odottaneet. Ei kannata taistella sitä vastaan, sillä tämä historiallinen väkevä lopunajan Herätys valmistaa tien MESSIAALLE.

      Kannattaisi siis hiukan miettiä omaksua HERRAN pelkoa, ettei ala levittämään perättömiä valheita ja mustamaalausta JUMALAN Voidellusta, ISÄ JUMALAN itsensä lähettämästä Sanansaattajasta. Minulta voi kysyä lisää: [email protected]

      Tehkää parannus ja valmistakaa pyhä tie! MESSIAS on tulossa!
      Siunaten
      Anna Anttila
      www.repentfinland.fi
      YouTube -kanava: Jeesus on Tulossa

      • Anonyymi

        "Tuhannet rammat ovat kävelleet, täysin sokeat silmät avautuneet, täysin kuurot korvat poksahtaneet auki, mykät kielet avautuneet puhumaan, syöpäkasvaimet sulaneet pois, Aids hävinnyt verestä ja maan tunnetut huippulääkäritiimit ovat todistaneet parantumiset tarkimpia DNA -pcr -testejä myöten. Lääkärintodistukset löytyvät 54 Aids/Hiv parantuneelta ja suomeksikin on tehty dokumentteja."

        Nyt olisi faktantarkastus paikallaan. Vastaavat väitteet ovat aikaisemmin osoittautuneen huuhaaksi, mutta eihän sitä tiedä josko tällä kertaa tärppäisi.


      • Anonyymi

        "Olemme nähneet JUMALAN Pyhän Valkoisen Kirkkauden peittävän hänet missä tahansa hän liikkuu alttarilla. ISÄ JUMALA ITSE tuli vierailemaan tummassa paksussa valtavassa Pilvessään kokouksen ylle Kisumussa 22.12.2019 identifioiden ystävänsä. Kaikkialla muualla taivas oli kirkas ja pilvetön. Todistimme tätä suomalaisten tiimin kanssa omin silmin. Myös lukuisia videoita löytyy."
        Anna, annappa meille nyt heti tähän LINKKI näihin videoihin jossa tämmöinen tumma pilvi tulee...niin aletaanhan katsomaan sitä tarkemmin.
        Mistä vetoa että ei löydy.
        Sillä aikaa voit perehtyä mitä tarkoittaa "IHMISKULTTI", ja Jumalan sanat Raamatussa: "Kunniani kirkkautta minä en toiselle luovuta". Pohdi mitä tämä sana Raamatusta kertoo sinulle.


    • Anonyymi

      Miksi juuri tämä "tohtori" olisi näin poikkeuksellinen?

    • Anonyymi

      Näitä karismaattisia lavaesiintyjiä riittää tv7:lla. Ei sillä etteikö työmies olisi palkkaansa ansainnut, mutta ymmärtäkää nyt hyvät ihmiset mistä on kyse. Kyse on viihtestä joka on naamioitu uskonnollisella kuorrutuksella. Samainen herra pärjäisi osaamisellaan myymällä jotakin todellisempaa. Vaikka sähköliittymiä.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      2418
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      86
      1743
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe