Kehukaa Turkua. Minä ainakin tykkään Turusta enkä haluaisi muuttaa täältä minnekään.
Turku on kaunis ja sopivan kokoinen kaupunki. On hyvä joukkoliikenne. Ihmiset eivät häiritse toisiaan, mutta juttelevat kyllä, kun tekee aloitteen.
Mitä hyvää on Turussa
18
361
Vastaukset
- Yhden vuoden Turussa
Kaunis kaupunki. Kauniimpi kuin mikään toinen suomalainen kaupunki. Kesä on erityisen kaunis. Ympärysalueet on mahtavia. En tiedä kauniimpaa paikkaa Suomessa kuin Turku.
- 6kk turkulainen
Aina tykäänyt Turusta. Kulttuuri, nähtävyydet, laivamatkat... voisin jatkaa tätä mutta en jaksa vian kirjoittaa
- Sikke 6
Pukkimiehiä ja horonaisia. Sellanen paikka se on. Tampereella on moraali kohdallaan.
- Hyvä ellei paras
Jos nyt ulkopaikka kuntalainen jättäis huonot asiat pois, ja yrittäis edes ymmärtää mitä otsikossa pyydettiin kirjoittamaan. MORAALIA tässäkin kirjoituksessa vaaditaan, se näyttä sulta puuttuvan! Turku on hieno kaupunki, aura joki keskellä kaupunkia ja se ympäristö todella kaunista. JA ONNEKSI ei liian suuri kaupunki 2-3 päivässä ehtii siihen tutustumaan. Synnyin hessassa, asuin myös monessa muussa paikassa, asettunut nyt lopullisesti tänne turkuun. LOISTAVA kaupunki !
- Turku=HULLU.
Tursta PÄÄSEE POIS !
Olen moneen otteeseen rukoillut Herraani Jeesusta Kristusta ja kysynyt miksi hän salli, että Viipuri tuhottiin ja se joutui ryssän alle.
Mitä syntiä Viipuri oli tehnyt enemmän kuin Turku ?
Turussa on RAKKAUS VALHEESEEN ! TÄÄLLÄ RAKASTETAAN VÄÄRYYDEN PALKKAA !!
Missään muualla Suomessa ei puhuta niinpaljon pahaa toisista ihmisistä seläntakana kuin Turussa !
Turussa USKOTAAN NÄIHIN JUORUIHIN ! - muualla Suomessa ne sivuutetaan olan kohautuksella.
Kanerva on valittu Turusta Eduskuntaan ! se kertoo Turusta KAIKEN ! mistään muualta noin vähähäjärkinen ja täysin mielenvikainen ehdokas EI VOISI MENNÄ LÄPI !
Kanerva ei ole tehnyt PÄIVÄÄKÄÄN REHELLISTÄ TYÖTÄ !
Kun katsoo KANERVAA ja hänen tekojaan ja puheitaan. se näyttää täysin millaisia Turkulaiset on !
Onneksi Turussa on jokunen muukin täysin järissään oleva, kuin minä ! - Hyvä ellei paras
MITÄ HYVÄÄ, luki otsikossa, turussa on oma paikka näille sairastuneille ! Kupittaa. Koitappas nyt rauhottua, hengitä syvään kyl se siitä tasoittuu.
- kehun Kanervaa
Kanerva on valtiotieteen maisteri. Ei sellaista tutkintoa joka poika pysty suorittamaan.
Kanerva on erittäin ystävällinen ja sosiaalinen ihminen. Se on arvokas ominaisuus. - )))))))))))))))))
kehun Kanervaa kirjoitti:
Kanerva on valtiotieteen maisteri. Ei sellaista tutkintoa joka poika pysty suorittamaan.
Kanerva on erittäin ystävällinen ja sosiaalinen ihminen. Se on arvokas ominaisuus.Ainaki sellainen kaupunki missä asuisin ( turku ( patterinhaka. Varissuo. Kupittaa varissuo. Patterihaka. Varissuo. Ja
- >>>>>>>>>>>
))))))))))))))))) kirjoitti:
Ainaki sellainen kaupunki missä asuisin ( turku ( patterinhaka. Varissuo. Kupittaa varissuo. Patterihaka. Varissuo. Ja
Mm kaarina. Paimio. Aura. Lieto. Turku.
- ei koskaan pois
Rakastan Turkua
- Muuttokuormamielessä
Ei kannatakaan.. itse muutan kyllä vuoden sisällä viimeistään takaisin.
Kumpa saisi viettää ensi kesän Turussa.
- hyvä turku
Turussa ei ole Harkimoa, sekin on asia ihan kärkipäästä.
- HÄPERISINN
TURKU O RASISTINE,, KAIKKI ERIVÄRISNEN KAOTAA ERILAILLA,,,,
- turakaerkaer
Ei tartte silti huutaaaaa!!!
- Joku vaan
Kaunis kaupunki, eteenkin kesäisin. Mut ihmeen paljon kusipäisiä ihmsiä eteenkin keskustassa, kun naama ei viehätä vastaantulijaa niin johan saa huonoa palautetta sun muuta.
Ikäni olen asunut Turussa ja haluan asua hautaan saakka, paras kaupunki silti mulkuista ihmisistä huolimatta.
Ystäviä Turussa on todella mahdottoman hankalaa saada, yksin olen ollut jo 28 vuotta. Turusta pidän itsekin, harvoin kyllä käyn keskustassa mutta Nättinummen alueella tulee pyörittyä. Itse harrastan luonnon valokuvausta niin tästä pääsee aika nopeesti mukaviin luontopaikkoihin kävellen....harmi vaan et IKEA ja muutama muu rakennus on jyrännyt näitä paikkoja lähiaikoina ja sen myötä on liikennemäärät nousseet. Ystäviä tuntuu olevan hankala saada ja näin työttömänä niitä kaipais kahvittelun sekä juttutuokion merkeissä...oma vika se kyllä on ollut...tullut aikoinaan tehtyä 2 työtä yhtäaikaa niin ei siinä sitten ole aikaa niille ollut...myöhemmin vasta tajunnut et kuinka tärkeetä kaverit ovat.
- löytyy
Seurakunnasta löytyy ystäviä
www.evl.fi - gdcas
Turussa on parasta monipuolinen luonto ja kaupunkiympäristö! Meri, joka tarjoaa monta harrastusmahdollisuutta. Kulttuuri... vanhat rakennukset, Kupittaa, Ruissalo... Aurajoki ja jokiympäristö... Retkeilureittejä on paljon Turussa ja Turun läheisyydessä. Monenlaista muutakin harrastusmahdollisuutta löytyy. Turusta pääsee myös nopeasti käymään vaikka Tukholmassa... tai pakata fillari lauttaan ja lähteä Ahvenanmaalle pyöräilemään päiväksi tai pariksi. Monipuolisuus on se, mitä Turusta löytyy ja miksi Turussa viihdyin. Työpaikka oli se mikä laittoi muuttamaan pois.
----
teiän ystävänkaipuukeskusteluunne:
Hankkikaa (sosiaalisia) harrastuksia niin ystäviäkin löytyy.
Ei se ikä ole esteenä uusien ystävien saamisille. Unohtakaa menneisyydessänne kokema yksinäisyys, lopettakaa ruikuttaminen yksinäisyydestänne ja tehkää sille jotain.
1. toimenpide on tietokoneen sulkeminen.
Menkää ulos ja ihmisten ilmoille. Hankkikaa sosiaalisia harrastuksia. Lentopalloa? Koripalloa? Itsepuolustuslaji? Suunnistus? Kuntosalille? Lukupiiriin? Maalauskurssille? Shakkikerho? Englannin kurssi? Mitä tahansa, kunhan siirrätte itsenne sisätiloista ulos. Tietokoneella hoidatte päivittäin vain pakolliset: sähköposti, uutiset ja maksimissaan kerran viikossa pelaamista.
Pian alatte huomata että ne ihmiset ja ystävät ihan aikuisten oikeesti löytyy IRL eikä kodin seinien sisältä.
jos etsitte kumppania, jättäkää epätoivoinen etsintä ja hankkikaa ittellenne mieskavereita (jos olet mies) ja naiskavereita (jos olet nainen).
kaverin kanssa alkaa sosiaaliset taidot päivittyä ja sitten ne tytökin lähestyy, kun näkevät, että tossa on kaksi jätkää pöydässä istumassa (se on paljon turvallisempaa sillei kuin lähestyä yksin istuvaa jöröttäjää. sitäpaitsi jos nainen näkee, että miehellä on mieskaveri, se kertoo jo siitä, että mies on luultavasti ihan ok tyyppi).
Vaihtakaa nyt vaikka yhteystietojanne, yksinäiset miehet ja naiset ja sopikaa keskenänne vaikka, että tapaatte kerran viikossa. Näin pääsette ainakin sen kerran viikossa ulos kaveriseuraan. Ei se nyt mitään ydinfysiikka ole sopia toisen kanssa, että nähdään huomenna Turun Linnassa ja ensi lauantaina Puutorilla. Elkää tehkö asioista liian vaikeita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255