Synnytin unessa (oikeasti olen lapseton)

hetula

Niin, synnytin unessa poikavauvan. Uni tuntui aika todelliselta vatsakipuineen kaikkineen. Oikeassa elämässä minulla ei ole lapsia enkä ole ollut koskaan raskaana.

Tunsin kuinka lapsen varpaat olivat tulossa ulos, näkyivät hieman. Miespuoleinen kätilö oli antamassa minulle kipulääkettä mutta käskikin kokeilla ponnistaa. Kerran ponnistin ja hän veti lapsen ulos jaloista. Sitten sain lapsen syliini. Ihmettelin kuinka helppo synnytys oli. Lapsi ei kuitenkaan ollut omani, vaan toimin sijaissynnyttäjänä ystävälleni.

Pitelin pientä poikaa sylissäni, tottuneesti vaihtelin hetken päästä jo vaippoja. Vauva tuntui ihanalta.

Ja ei, minulla ei ole vauvakuumetta, koska en halua omia lapsia. Olen kolmekymppinen nainen.

7

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa...

Tämä uni viestii että unennäkijä tulee luomaan (synnyttämään) jotain uutta ja arvokasta!

• La mamma

Mutta ei synnyttänyt itselleen, joten olitko avuksi ystävällesi jossain asiassa?

• hetula

En ole nyt ollut tekemisissä erityisemmin tämän ystävän kanssa jolle synnytin. Emme asu edes samassa kaupungissa.

Sen sijaan olen todennäköisesti vaihtamassa työpaikkaa/alaa.. Ja olen alkanut kirjoittaa kirjaa pitkän tauon jälkeen. Jos nyt jotain luomiseen liittyvää pitää miettiä.

Mistä muusta voisi olla kysymys?

• Aallokossa

Ymmärränkö oikein, että työ on sinulle välttämätön paha ja paljon mieluimmin hoivaisit vauvaa, eli kirjoittaisit kirjaa? Vauva syntyi jalat edellä, eikä pää edellä ja se voisi viitata, että työpaikka on päätyösi, välttämätön "sijainen" elannon vuoksi jne. vaikka kirjoittaminen sujuisi paljon paremmin.

• hetula
        Aallokossa kirjoitti:

Ymmärränkö oikein, että työ on sinulle välttämätön paha ja paljon mieluimmin hoivaisit vauvaa, eli kirjoittaisit kirjaa? Vauva syntyi jalat edellä, eikä pää edellä ja se voisi viitata, että työpaikka on päätyösi, välttämätön "sijainen" elannon vuoksi jne. vaikka kirjoittaminen sujuisi paljon paremmin.

Hmm. Osuva tulkinta.

• Vatsakivut saattoivat olla todellisia.

• hetula

ja unella ei ollut muuta viestittävää kuin että vatsa oli oikeasti yöllä kipeä??? :O

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4687
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      85
      3969
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      153
      3735
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      116
      2638
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2161
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1850
    9. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1719
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    Aihe