Onko kenelläkään tietoa paljonko esimerkiksi Marskin lääkärikeskuksessa ja Mikkelin gynekassa maksaa gynekologin vastaanotto? Kiitos!
Gynekologien hinnat Mikkelissä
Maija
2
1034
Vastaukset
- Mamma
ko. paikkoihin, saat päivän hinnan.
Ei ole synti ja häpeä kysyä hintaa etukäteen.
Kysyn kampaajaltakin hinnan, vaikka olisi kässiäkin jäänyt pussiin enemmän (no jaa yleensä ei). - sara
Yksityisellä se makso mulla ainaki 35e, mut kyl ne hinnat muis paikois pitäs halvempii olla. Kaveri sano et sil se oli jotai 20e.
Mut kysele ihmeessä ko. paikasta, mihin menos oot, tarkempia hintatietoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968