Onko olemassa mitään rajaa esin konekoon tms suhteen, koska kannattaa. Vai kannattaako ollenkaan.
Makuasia tietysti joillekin. Esim 2.2 litrainen farkku, kulutus noin 9-12 satasella. Hyvin mahtuisi kaasupullo kyytiin.
Maksaako vaivan
Kaasuauton kannattavuus
2
225
Vastaukset
- C180 Kompressor
riippuu kulutuksesta, ajomäärästä, etäisyydestä tankkauspisteeseen... itse laskeskelin että 15km tankkauspisteelle on liian pitkä matka - ei taloudellisesti järkevää.
jos auto on uusi/uudehko, voisi kannattaa. Vanhaan rouskuun liian riskialtista - voi olla että auto loppuu alta ennen kuin homma on ollut taloudellisesti järkevää.
tulevaisuuden verokantojahan voimme vain arvailla - Kaasuta
Usein sanotaan, että jälkiasennuslaitteet saa maksettua kun ajaa 50 000 km. Se on aika helppo laskea tarkemmin kun menet Gasumin vertailulaskuriin ja katsot paljonko säästyy sinun ajokilometreillä ja kulutuksella.
Itse olen ajanut kolmisen vuotta kaasulla ja tuskin koskaan hankin enää muuta polttoainetta käyttävää autoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192330- 1482194
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522079Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292032Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191625Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3741510Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään901467Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121346- 2681339
- 1301336