Keitä täällä enää edes pyörii¿ PIECE?

ErNuGirl4ever

Moips kaikki etenki vanhat tutut kuten Ocean uhh oot viel täällä

22

60

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ErNuGirl4ever

Tääl on vain nikkejen pöllijä joka kirjottaa kaikkien jutut :D

• Hmmm? Ootko sie aito Ernu? Alottaja ainaki...kai... jooo...

• ErNuGirl4ever

Ai teil on yhä VitunPASKOja netti täys... No voi harmi. Syöpäläiset ei keksi omaa elämää ja niin se on aina ollu. Nevö höörd susta VitunPASKA mee muumilaaksoon.

Ocean-- millanen idiootti kirjottais omaan keskusteluunsa ensimmäisen vastauskommentin... VitunPASKA ofc..

Joo oon AP ja aito olen... En tiiä kuin kauaks jään tänne, ja sillon ku mä kirjotan ni en yhäkään onnistu saamaan lyhyitä viestejä aikaan, et ne lyhyet ei yleisesti oo mun kirjoittamia...

Nii mut kuis sul menee? Missäs Atrytone? Ja millon Piecee on viimeks näkyny? Entä Jokutyyppi?? (Sori jäi pois aloituksesta) Suolisto tuntuu jotenki jäätyneelle...

~ErNuGirl4ver eli TheRealErNu
        (noi nickit häirii mua)

Ja sulle VitunPASKA mua kiinnostaa sun motiivit... Mikä saa sut aiheuttamaan tahallisen ärsyttämisen tunnetta? Oletko onneton pikkupaska jolla ei ole elämää? Kaipaatko anteeksiantoa? Käänny Isä Aurinkoisen puoleen ja polta itsesi karrelle. Mäki sua

• ErNuGirl4ever kirjoitti:

Ai teil on yhä VitunPASKOja netti täys... No voi harmi. Syöpäläiset ei keksi omaa elämää ja niin se on aina ollu. Nevö höörd susta VitunPASKA mee muumilaaksoon.

Ocean-- millanen idiootti kirjottais omaan keskusteluunsa ensimmäisen vastauskommentin... VitunPASKA ofc..

Joo oon AP ja aito olen... En tiiä kuin kauaks jään tänne, ja sillon ku mä kirjotan ni en yhäkään onnistu saamaan lyhyitä viestejä aikaan, et ne lyhyet ei yleisesti oo mun kirjoittamia...

Nii mut kuis sul menee? Missäs Atrytone? Ja millon Piecee on viimeks näkyny? Entä Jokutyyppi?? (Sori jäi pois aloituksesta) Suolisto tuntuu jotenki jäätyneelle...

~ErNuGirl4ver eli TheRealErNu
        (noi nickit häirii mua)

Ja sulle VitunPASKA mua kiinnostaa sun motiivit... Mikä saa sut aiheuttamaan tahallisen ärsyttämisen tunnetta? Oletko onneton pikkupaska jolla ei ole elämää? Kaipaatko anteeksiantoa? Käänny Isä Aurinkoisen puoleen ja polta itsesi karrelle. Mäki sua

Mitäs täsä, vähä huono vuoen alotus ollu.
        Atrytone pyörii täällä uutena-artytonena.
        Piece häipy joskus kauan sitte, emt.
        Jokutyyppiä näkhee sillon tällön, kyl se tääl on.
        Ja kyllä, paikka on kuollu, aikalailla.
        Aika normia siis.

• No ainakin Jokutyyppi, Trotskilainen ja korppi ovat paikalla ja edelleen aktiivisia. Ocean ja Atrytone ainakin vähemmän aktiivisina. Kettu98:n kommentti taisi tuolla jossain pompata. Mestarisikkiusaaja ilmeisesti kommentoi vielä joskus. Sitten on tietysti kaikki uudet vakiokävijät, kuten minä.

• Mien jaksa käyä nii usiasti ku mulla on kohta haut ja se vie mun ajatuskapasiteettiä aika rajusti muualle.

• ErNuGirl4ever
        ocean-- kirjoitti:

Mien jaksa käyä nii usiasti ku mulla on kohta haut ja se vie mun ajatuskapasiteettiä aika rajusti muualle.

Aa joo tajuun... Mulki on koht yhteishaku... Lukioelämä venaa mua syksyllä (; ens kesä tulee olee unelmaa ja sit taas opiskeluu...

Mul on aika lailla selvät kuviot mihin meen, vaikken ookkan tosiaankaan varma mikä musta tulee isona...

Ocean onko sul jo kaikki kirjotettuna tähtiin? Tiiät kuka oot ja mikä susta tulee?

-> mun mielestä vanhuksien jatkuva kysely on hermostuttavaa ja pitäis vaa antaa aikaa harkita, vaikka en kyl todellakaan aijo ikuisuusopiskelijaks...

Entäs te muut? (koskee kaikkia myös SINUA) Löytyykö unelma-ammattia tai selkeää suunnitelmaa tulevasta?

~ErNuGirl jne

Joo Suolistun hiljallinen autioituminen on kausi... Pitää vaan venata että uudet neropatit ja suositut kommentoijat jotka ei välttämättä ees vielä tiiä suolistolaisuudesta (kuulostaa uskonnolle xD) eksyy netissä ja saapuu perille. Kyl se siit

• ErNuGirl4ever kirjoitti:

Aa joo tajuun... Mulki on koht yhteishaku... Lukioelämä venaa mua syksyllä (; ens kesä tulee olee unelmaa ja sit taas opiskeluu...

Mul on aika lailla selvät kuviot mihin meen, vaikken ookkan tosiaankaan varma mikä musta tulee isona...

Ocean onko sul jo kaikki kirjotettuna tähtiin? Tiiät kuka oot ja mikä susta tulee?

-> mun mielestä vanhuksien jatkuva kysely on hermostuttavaa ja pitäis vaa antaa aikaa harkita, vaikka en kyl todellakaan aijo ikuisuusopiskelijaks...

Entäs te muut? (koskee kaikkia myös SINUA) Löytyykö unelma-ammattia tai selkeää suunnitelmaa tulevasta?

~ErNuGirl jne

Joo Suolistun hiljallinen autioituminen on kausi... Pitää vaan venata että uudet neropatit ja suositut kommentoijat jotka ei välttämättä ees vielä tiiä suolistolaisuudesta (kuulostaa uskonnolle xD) eksyy netissä ja saapuu perille. Kyl se siit

Jooo o. Mutta ku kolme ekaa valintaa haussa on valintakokeellisia ja kaks nii vaativaa että siitä tiijä mitä siitä tullee....varmaa jou'un lähihoitaja koulutuksee ku varsinaisesti mithään taiteen lahjoja oo... en oo koskaan ees harkinnu lukiota joten se ei oo ees vaihtoehoissa...

• ErNun paluu! Tätä ollaankin jo odotettu.
      Suomi24 autioitui, kun kesäloma päättyi. Viimeiset naulat arkkuun tulivat, kun sinä ja piece lähditte. Kesällä suomi24 todennäköisesti taas elää. Sinne saakka pitäisi vain jaksaa odottaa... Sinusta en tiedä, mutta minä ainakin aion pysyä täällä siihen asti.

• HeKeKee

Pitäis olla kunnon sähkösokki nii saatais Suolisto elvytettyä :D Ja aika siistiä, oonksmä vakkari?

• HeKeKee kirjoitti:

Pitäis olla kunnon sähkösokki nii saatais Suolisto elvytettyä :D Ja aika siistiä, oonksmä vakkari?

Hmm m. Sanosin että se sähkösokki kestäs vaa hetken näin talvella.

• Eräs trotskilainen

Myö ei kesällä ehditty tutustua kunnolla, mutta kai sie vielä muistat miut?

Korppi on yhä täällä, nikillä entinen korppi™ koska joku on rekisteröinyt sen nikin. Piece on käynyt täällä kääntymässä kerran lähtönsä jälkeen.

Ihte asiassa suoliston hiljainen kausi oli alkusyksystä, ennen kuin Siiliö ja HeKe ym. tulivat tänne ropettamaan. Miekin pyörin täällä ajankuluksi ja odotan kesää, sekä konsultoin teitä, täysin tuntemattomia hulluja elämääni liittyvissä valinnoissa. Mistä päästäänkin tulevaisuuteeni; eli kannattaisiko minun opiskella lääketieteen lisäksi suomalais-ugrilaisten kielten tutkimusta? Vai tyydynkö vain opiskelemaan unkaria, komia ja karjalaa venäjän lisäksi? "Valintoja, valintoja," sanoi kissa Sheban mainoksessa. Se on mielestäni merkittävää, sillä kissat eivät yleensä puhu.

Siehän osasit hiukan venäjää, Да? Väsyneenä on vaikea kirjoittaa järkevästi.

• ocean-

Sehä riippuu iha että miten sie luulet kuin sulla pää kestää ja kui on aikaa ja motivaatiota.
        Minkä sortin lääketiedettä sie meinasit?

• ErNuGirl4ever

Tutustumiset on jääny mut muistan sut trotskilainen... Ilmestyit suolistoon jossain kohti viime kesänä tai jtn? (;

Mä haluaisin et opiskelet sitä mikä sua oikeesti kiinnostaa... Jos sun juttus on lääketiede niin sinne vain! Ja mikäs siinä jos saat raivattua aikaa suomalais-ugrilaisille tutkinnolleskin. Kuiteskaan ei kannata rasittaa itseään loppuun ja panikoida ajan puutteesta jos on liian monta rautaa tulessa, vaikka kaikista niistä pitäisitkin ;3 Se mitä sä oikeest haluut tehä ni ei me muut sitä nähä sun pään sisältä.

Joo mä ymmärrän venäjää... Kaveri on venäläinen Да я говорю по-русски. Сколко тебе лет? Чем ты занимается? x3

Kiva kuulla teistä pitkästä aikaa

~ErNuGirl eli TheReal... jne

Ja korpille pahoittelut nickin viemisestä niinku teille muillekkin... VitunPASKAlla sentään on hauskaa.

• Eräs trotskilainen
        ErNuGirl4ever kirjoitti:

Tutustumiset on jääny mut muistan sut trotskilainen... Ilmestyit suolistoon jossain kohti viime kesänä tai jtn? (;

Mä haluaisin et opiskelet sitä mikä sua oikeesti kiinnostaa... Jos sun juttus on lääketiede niin sinne vain! Ja mikäs siinä jos saat raivattua aikaa suomalais-ugrilaisille tutkinnolleskin. Kuiteskaan ei kannata rasittaa itseään loppuun ja panikoida ajan puutteesta jos on liian monta rautaa tulessa, vaikka kaikista niistä pitäisitkin ;3 Se mitä sä oikeest haluut tehä ni ei me muut sitä nähä sun pään sisältä.

Joo mä ymmärrän venäjää... Kaveri on venäläinen Да я говорю по-русски. Сколко тебе лет? Чем ты занимается? x3

Kiva kuulla teistä pitkästä aikaa

~ErNuGirl eli TheReal... jne

Ja korpille pahoittelut nickin viemisestä niinku teille muillekkin... VitunPASKAlla sentään on hauskaa.

Mie olen kiinnostunut verisuonikirurgiasta ja patologiasta. (Arvatkaa, kuinka monta Putous -aiheista vitsiä mie olen jo saanut kuulla.)

Venäjää mie osaan vasta vähän, mutta motivaatio on paljon parempi kun ei ole ollenkaan kokeita.

• ErNuGirl4ever
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Mie olen kiinnostunut verisuonikirurgiasta ja patologiasta. (Arvatkaa, kuinka monta Putous -aiheista vitsiä mie olen jo saanut kuulla.)

Venäjää mie osaan vasta vähän, mutta motivaatio on paljon parempi kun ei ole ollenkaan kokeita.

Kokeettoman motivaatiopuolen uskoo helposti!! :3 venäjän kielioppi uhhhuh siinä on opeteltavaa poikkeuksineen ainaski näin oletan...

~ErNu

• Mä pöljä menin poistamaan tilini kun joku tunnisti mut täällä. Olin puoli syksyä poissa, mutta viime vuonnakihan suolisto alkoi kehittyä loppuvuodesta. Vihaan tätä tuppukylää. Mutta kesällä täällä elää jotenki kun on kaunis luonto ja kaikkea.

• *alkuvuodesta

• ErNuGirl4ever

Siis Atrytone sut tunnistettiin?? Oho wou en olis suolistosta kyl uskonu...

No toivottavasti imagosi ei kokenut vakavaa kolhua. Haithan sä sillon luotsiksikin jos oikein muistan... et käytös ainaskin kohdallaan (kröhöm toisin kuin köhköh mulla) Oon ilonen et säki oot viel hengissä.

Kettua kaipailen mut L-PoP_Ladyn siis tosissaan tunnen et en menetä mitään vaikkei se suolistossa enää elele. Piece saa luvan ilmaantua tänne vielä joskus [ehkä jopa samaan aikaan kun mä jos hyvin käy]

Jokutyyppi pitkästä aikaa! :3 Säki oot vielä Suolessa

Kurpizza sua mä en oo kai tavannukkaan. Oot eksyny netin kieroutuneelle puolelle vasta mun lähdön jälkeen^^ ei se mitää hauska tavata...

~ErNu

Ohmigääs kuka kaivo Simo Kurki-Zombien haudastaan xD mua rupes ny mietityttämään mistä seki alunperin ilmesty... Simo Kurki ite ofc arvostaa Suomi kaksnelosta iha hitosti!

• kurpizza_

Ai sinä olet se kuuluisa ErNu, joka aina välillä mainitaan?

Hauska tutustua ja tervetuloa takaisin!

• Simo kurki

Simo kurki

• kurpizza_
        Simo kurki kirjoitti:

Simo kurki

Jaa.... Viestin pointti ei tainnut ihan mennä perille....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4352
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      51
      2806
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      33
      1956
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      213
      1653
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79