Apuaaa?!?!

tiredoflifejasillee

Oon 15v tyttö ja mulla on nyt yks iso ongelma. Mä oon raskaana ja oon nyt harkinnu kovast sitä et yritän saaha keskenmenon tai hommaan abortin. Enneku tähä tulee mitää paskamyrskyy siit et kui vastuuton ja kamala pikkukakara oon ni selvennän tämän asian. Oltii pari viikkoositte kavereitten kanssa juomassa vähän isommassa porukassa (tiedän, ei alaikäiset saa juoda mutta puran pahanoloni juomiseen(masennus,ahdistus,paniikkihäiriö,mielialanvaihtelu,elämänilon puuttuminen yms.)) tapasin siellä bileissä sitten yhden tosi mukavan jätkän (osoittautui kusipääksi) ja mentiin sitte heille sieltä. No olin aika heikossa hapessa silloin ja en tajunnut mistään mitään. Aamulla heräsin sitte puolialastomana sen jätkän vierestä ja hänelläkääm ei paljoa päällä ollut. No sitten tässä parin viikon aikana on tullut kaikenlaisia oireita ni menin sitte eräs kaunis päivä apteekkiin ja ostin raskaustestin. Menin kotiin ja tein sen testin aika nopeasti, ja positiivistaha se näytti. Kaunispäivä muuttuki mun elämän kauheimmaksi. En halua kertoa äidilöe koska hänellä on jo tarpeeksi ongelmia ja huolta mun takia. En olisi kykenevä huolehtimaan lapsesta kun juurijajuuri saan pidettyä itseni elossa. En ole kertonut asiasta kenellekkään koska pelkään kaikkien reaktiota. Joten kysyn sitten apua täältä. Toivon että kaikki negatiiviset asiat pidäyte itsellänne koska tiedän että olen idiootti ja kyllä tiedän myös että ehkäisy on keksitty. Moitin itseäni tästä jo tarpeeksi joten teidän ei tarvitse vaivautua sitä tekemään. Tapahtumasta on n.2,5 viikkoa ja olen nyt yrittänyt juoda ja polttaa entistä enemmän. Kysyn nyt siis että miten voisin parhaiten saada keskenmenon ja mistä tiedän sen että olen saanut keskenmenon? Ja sitten että jos tämä ei onnistu niin paljon abortti maksaa mun ikäselle, tuleeko siitä tieto vanhemmille, sattuuko se ja miten sen voin hankkia? En haluasi tätä täällä kysyä koska tiedän mitä ajattelette, mutta mä mietin vaan sen lapsen parasta koska sen elämä olis täyttä helvettii jos mä olisin sen äiti. Kiitti jo valmiiks kaikest avust :)

1

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei!
      Älähän nyt itse ala mitään keskenmenoa hankkimaan. Menet oman terveysasemasi terveydenhoitajalle joka ohjaa sinut sitten eteenpäin, jos haluat abortin. Terveydenhoitaja on vaitiolovelvollinen. Tsemppiä, kaikki kääntyy parhainpäin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1812
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      225
      911
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      753
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe