elikkäs kertokaa teijjän lemmikkien nimiä:) (jos haluaa niin voi kertoa myös parempaan paikkaan menneiden tai pois muuttaneiden rakkaiden nimiä
Kertokaa pikkusten nimiä:3
14
181
Vastaukset
- sellaista :-D
Hei! Meillä on marsu jonka nimi on Lila.
Ratsastuskoululla missä käyn on hevosia Rulle, Inkku, Luna, Eku, Venetti, Aro, Walter ja Lissu. Siellä on myös vuohet Mimmi ja Huli. On myös koira nimeltään Sofi. Eikä saa unohtaa kissaa Pörri. - josnytkiinnostaa
Meidän koiran nimi on Toni. Hiirten nimet on Vadelma, Safiiri ja SnowballxD
Kotilon nimi on Felica, meille tulee koira jonka nimeksi tulee ehkä Dara.- 4577
Ois kiva jos joskus ois koiria nimeltään lola. Nova. Hannibal. Cicero. Donita. Iines. Höpö. Breznev. Datsyuk. Bure. Dobermann emppu. Hevosia nimeltään wahalla. Kefalonia. Emerald. Union flame ja kissoja nim Iita. Ebba. Adalniina
- 4577
Ois kiva jos joskus ois koiria nimeltään lola. Nova. Hannibal. Cicero. Donita. Iines. Höpö. Breznev. Datsyuk. Bure. Dobermann emppu. Hevosia nimeltään wahalla. Kefalonia. Emerald. Union flame ja kissoja nim Iita. Ebba. Adalniina
- 4sta
kissoja: Urho ja Rambo, kolmas kissa tulee keväällä ja se nimettäisi alpoksi:D siinäpä niitä nyt oli jotai xd hauska tuo degun nimi kun itellänikin on sama nimi :D
- juupelis
Koirani: Peppi
Kanini: Vili
Kesällä tulee tyttökani joka saa nimekseen ehkä Minttu :3
Vanha koiramme: Donna
Eipä mulla muita lemmikeitä ookkaan :D Haluaisin kyllä kaloja♥
- Kohta koira omistaja
Mulla on kaksi gerbiiliä niiiden nimet on Filippus ja Wilbert.
- oi rakkaita eläimiä
Elikkäs
koira:Nöpö
Kissat:Niksu ja Missi
Edesmenneet marsut:Helmi ja Hupsu
Entinen hamsteri:Pulla- ..Apple..
Meillä on koira nimeltä Kiki :)
- koira fani
Mun koiran nimi on Noora, ja mun toisen koiran nimi on emma
- <<<<
OIS KIVA JOS OMA KOIRALAUMA OIS TÄÄ JOSKUS
NERO
CICERO
HANNIBAL
LOLA
BREZNEV
FEDOROV
IIDA
LOLA
NETTA
IINES - 14v tyttö
Kaksi koiraa frida ja lola
- lllllllljjlohljm
Koira Piitu ja kissat Kyösti ja Kurre. Edesmenneet hamsterit oli Touho, Taavi ja Hansu ja edesmennyt akaattikotilo oli Cati. Koiranpennusta sitten syksyllä tulee Luna, Muska, Hilla, Saga tai jotain ihan muuta.
- kani klaani
Koirat, Roki, Hupi, Poju, Minni ja Joku
Kaksi edes mennyttä seropi poikaa, Niko ja Kalle
Kanit; Nokinenä "Noksu", Rainboy dumle "Tumppi", Nuppu-nenä "Pulla", Peikkometsän noppa "Noppa", Tiffany "Fantsu", Milkshake "Muumi", sekä Tumpin ja Fantsun poikaset: Nalle, Rölli ja Duracell
Edes menneet kanit: Vilttitossu "Vilttis", Heinähattu "Heinis", Balleriina "Ballis" ja Sade
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1162276- 1291822
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631216Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K931160En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k721060Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311050Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.431013Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉75965HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio23945Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56922