Minun Mielestä Anaheim Ducks tai Boston Bruins saa kommentoida mikä sinun mielestä.
Mikä Joukkue voittaa Stanley Cupin
20
381
Vastaukset
- Teuvo Teräväinenn
Tämä Ei liity tähän asiaan mitenkään mutta lopettakaa minun haukkuminen!!!
- Terävä Teuvo
Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?
Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.
Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.
Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.
Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.
Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee. - mikke1
kuka sua on haukkunu vitun pentu
- mirko-l
Terävä Teuvo kirjoitti:
Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?
Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.
Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.
Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.
Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.
Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.Teuvo Teräväinen on vitun homo äitin pikku pentu
- homo1
Terävä Teuvo kirjoitti:
Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?
Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.
Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.
Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.
Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.
Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.turpa kiinni pentu
Pittsburgh penguins sen viä ;)
- MrJuha82hyvätyyppi
Anaheim vie, sillä Saku Koivu näyttää nyt mistä hänet on tehty.
Hän vie Ducksin mestaruuteen, ja häntä säestävät Selänne, Getzlaf ja Perry ja muu joukkue.- hossafan
Chicago vie { hossan johdolla
- NHLMIESz
Chicago, Pittsburgh, Boston tai Anaheim
- Kari Fan
Minun mielestä KariLehtonen olisi pitänyt laittaa suomi canada otteluun maaliin
- juustoluusto
Kiinnostavaa. Koitahan pysyä aiheessa
- lätkäspede96
Chicago tai pittsburgh
- Mika Possu
Jokerit sen vie:D
Minun mielestä anaheim
- tuukkaaaaaaa
Anaheim tai boston
- anaheim4life
Valitettavasti näyttää taas siltä että Chicagohan se sieltä porskuttaa kohti kuppia :(((
- mikke possu
Niinpä chiago :);)
- nhl freak
Toivottavasti Boston, mutta chicago on valitettavan ennakkosuosikeista
- NHLPlayoffs
Luultavasti Chicago, mutta Bostonilla on myös hyvät mahdollisuudet
- NY rangers
veikkaan että montreals voittaa vaikka en kannata sitä :
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487