Mikä Joukkue voittaa Stanley Cupin

Mirko

Minun Mielestä Anaheim Ducks tai Boston Bruins saa kommentoida mikä sinun mielestä.

20

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teuvo Teräväinenn

      Tämä Ei liity tähän asiaan mitenkään mutta lopettakaa minun haukkuminen!!!

      • Terävä Teuvo

        Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?

        Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.

        Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.

        Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.

        Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.

        Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.


      • mikke1

        kuka sua on haukkunu vitun pentu


      • mirko-l
        Terävä Teuvo kirjoitti:

        Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?

        Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.

        Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.

        Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.

        Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.

        Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.

        Teuvo Teräväinen on vitun homo äitin pikku pentu


      • homo1
        Terävä Teuvo kirjoitti:

        Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?

        Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.

        Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.

        Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.

        Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.

        Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.

        turpa kiinni pentu


    • Pittsburgh penguins sen viä ;)

    • MrJuha82hyvätyyppi

      Anaheim vie, sillä Saku Koivu näyttää nyt mistä hänet on tehty.
      Hän vie Ducksin mestaruuteen, ja häntä säestävät Selänne, Getzlaf ja Perry ja muu joukkue.

      • hossafan

        Chicago vie { hossan johdolla


    • NHLMIESz

      Chicago, Pittsburgh, Boston tai Anaheim

    • Kari Fan

      Minun mielestä KariLehtonen olisi pitänyt laittaa suomi canada otteluun maaliin

      • juustoluusto

        Kiinnostavaa. Koitahan pysyä aiheessa


    • lätkäspede96

      Chicago tai pittsburgh

    • Mika Possu

      Jokerit sen vie:D

    • Minun mielestä anaheim

    • tuukkaaaaaaa

      Anaheim tai boston

    • anaheim4life

      Valitettavasti näyttää taas siltä että Chicagohan se sieltä porskuttaa kohti kuppia :(((

      • mikke possu

        Niinpä chiago :);)


    • nhl freak

      Toivottavasti Boston, mutta chicago on valitettavan ennakkosuosikeista

      • NHLPlayoffs

        Luultavasti Chicago, mutta Bostonilla on myös hyvät mahdollisuudet


    • NY rangers

      veikkaan että montreals voittaa vaikka en kannata sitä :

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe