Mikä Joukkue voittaa Stanley Cupin

Mirko

Minun Mielestä Anaheim Ducks tai Boston Bruins saa kommentoida mikä sinun mielestä.

20

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teuvo Teräväinenn

Tämä Ei liity tähän asiaan mitenkään mutta lopettakaa minun haukkuminen!!!

• Terävä Teuvo

Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?

Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.

Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.

Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.

Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.

Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.

• mikke1

kuka sua on haukkunu vitun pentu

• mirko-l
        Terävä Teuvo kirjoitti:

Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.

Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.

Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.

Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.

Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.

Teuvo Teräväinen on vitun homo äitin pikku pentu

• homo1
        Terävä Teuvo kirjoitti:

turpa kiinni pentu

• Pittsburgh penguins sen viä ;)

• MrJuha82hyvätyyppi

Anaheim vie, sillä Saku Koivu näyttää nyt mistä hänet on tehty.
      Hän vie Ducksin mestaruuteen, ja häntä säestävät Selänne, Getzlaf ja Perry ja muu joukkue.

• hossafan

Chicago vie { hossan johdolla

• NHLMIESz

Chicago, Pittsburgh, Boston tai Anaheim

• Kari Fan

Minun mielestä KariLehtonen olisi pitänyt laittaa suomi canada otteluun maaliin

• juustoluusto

Kiinnostavaa. Koitahan pysyä aiheessa

• lätkäspede96

Chicago tai pittsburgh

• Mika Possu

Jokerit sen vie:D

• Minun mielestä anaheim

• tuukkaaaaaaa

Anaheim tai boston

• anaheim4life

Valitettavasti näyttää taas siltä että Chicagohan se sieltä porskuttaa kohti kuppia :(((

• mikke possu

Niinpä chiago :);)

• nhl freak

Toivottavasti Boston, mutta chicago on valitettavan ennakkosuosikeista

• NHLPlayoffs

Luultavasti Chicago, mutta Bostonilla on myös hyvät mahdollisuudet

• NY rangers

veikkaan että montreals voittaa vaikka en kannata sitä :

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      408
      3025
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2352
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2009
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      141
      1590
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1223
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1022
    9. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      268
      1003
    10. 40
      874
    Aihe