Mikä Joukkue voittaa Stanley Cupin

Mirko

Minun Mielestä Anaheim Ducks tai Boston Bruins saa kommentoida mikä sinun mielestä.

20

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teuvo Teräväinenn

      Tämä Ei liity tähän asiaan mitenkään mutta lopettakaa minun haukkuminen!!!

      • Terävä Teuvo

        Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?

        Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.

        Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.

        Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.

        Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.

        Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.


      • mikke1

        kuka sua on haukkunu vitun pentu


      • mirko-l
        Terävä Teuvo kirjoitti:

        Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?

        Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.

        Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.

        Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.

        Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.

        Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.

        Teuvo Teräväinen on vitun homo äitin pikku pentu


      • homo1
        Terävä Teuvo kirjoitti:

        Kukas tässä Teräväisen Teuvoa on haukkunut?

        Suomalaisen jääkiekkoilun suurimpia lupauksia tällä hetkellä, joten haukkumiseen ei pitäisi olla edes aihetta.

        Itse olisin ottanut hänet mukaan Sotshiin jo pelkästään niiden näyttöjen perusteella, joita alle 20-vuotiaiden kisoissa esitti.

        Loistava pelintekijä, joka tulee olemaan leijonien avainpelaajia tulevissa arvokisoissa.

        Aivan sama juttu Ristolaisenkin kohdalla: Suomen parhaimpia kiekollisia puolustajia, vaikka ura on vasta alkuvaiheessa.

        Mielestäni hänet olisi aivan hyvin voinut ottaa Sothsiin vaikkapa Kukkosen tilalle. On toki varalla, joten voi vielä nousta kisakoneeseen, jos muutoksia kokoonpanoihin tulee.

        turpa kiinni pentu


    • Pittsburgh penguins sen viä ;)

    • MrJuha82hyvätyyppi

      Anaheim vie, sillä Saku Koivu näyttää nyt mistä hänet on tehty.
      Hän vie Ducksin mestaruuteen, ja häntä säestävät Selänne, Getzlaf ja Perry ja muu joukkue.

      • hossafan

        Chicago vie { hossan johdolla


    • NHLMIESz

      Chicago, Pittsburgh, Boston tai Anaheim

    • Kari Fan

      Minun mielestä KariLehtonen olisi pitänyt laittaa suomi canada otteluun maaliin

      • juustoluusto

        Kiinnostavaa. Koitahan pysyä aiheessa


    • lätkäspede96

      Chicago tai pittsburgh

    • Mika Possu

      Jokerit sen vie:D

    • Minun mielestä anaheim

    • tuukkaaaaaaa

      Anaheim tai boston

    • anaheim4life

      Valitettavasti näyttää taas siltä että Chicagohan se sieltä porskuttaa kohti kuppia :(((

      • mikke possu

        Niinpä chiago :);)


    • nhl freak

      Toivottavasti Boston, mutta chicago on valitettavan ennakkosuosikeista

      • NHLPlayoffs

        Luultavasti Chicago, mutta Bostonilla on myös hyvät mahdollisuudet


    • NY rangers

      veikkaan että montreals voittaa vaikka en kannata sitä :

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1639
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      25
      1401
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1109
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1072
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      6
      1071
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      3
      964
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      954
    8. 5
      945
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      942
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      934
    Aihe