Kaipaisin neuvoja tilanteeseeni. Ongelmanani on jokapäiväinen päänsärky. Sairastin ennen joulua kuumetaudin, jonka hoidin melko huonosti. Sen jälkeen on päivittäin särkenyt päätä. Menin viime viikolla lääkäriin, jossa ultrattiin poskiontelot. Vasemassa oli selkeää turvotusta, joten lääkäri antoi antibiootit poskiontelotulehdukseen. Viikonloppuna olin syönyt lääkkeitä jo viisi päivää ilman tulosta, ja menin kotipaikkakunnan lääkäriin. Siellä tehtiin poskiontelopunktio. Ontelo oli todella tukossa, mutta ei kuitenkaan ollut mätää. Tuntui helpottavan painetta vähän, mutta edelleen on tämä päänsärky. Ihmettelenkin nyt, onko tuo päänsärky ollenkaan tulehdukseen liittyvää.
Päänsärkyni on krapulatapaista särkyä. Saan illalla helposti unta, ja aamulla päätä ei säre. Kipu alkaa päivällä ja jatkuu iltaan asti. Silmäpohjat/kulmakarvojen pisteet ovat koko ajan arat ja kipeät. Särky tuntuu enemmän vasemmalla, jossa ontelokin oli turvonnut. Kuitenkin myös oikea kulmakarva on kipeä. Särky on tympeän jomottavaa, mutta ei kovin voimakasta. Eniten sattuu juuri tuohon kulmakarvojen väliin, mutta välillä särky leviää laajemmalle päähän.
Olen jo aivan paniikissa käynyt läpi aivokasvaimen mahdollisuudet jne. En todella ymmärrä mistä tämä voisi johtua. Voiko olla, että poskiontelotulehdus vieläkin jyllää? Tulehdusarvot ei nyt olleet korkealla, mutta saattaa tuo antibiootti vaikuttaa. Mitä muita syitä tällaiselle silmä/otsapäänsärylle on? Varaan taas lääkärin huomenna, mutta olisi kiva kuulla pohdintoja. Onko kellään ollut tällaista särkyä? Voiko olla merkki jostakin vakavammasta sairaudesta? Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Jatkuva päänsärky - mistä johtuu?
-päänsärkyinen
0
150
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892