Juu elikkäs autossani ei enää toimi kummankaan puolen vilkut. Korjaus on vasta ensi viikolla ja huomenna pitkä matka ajettavana. hätävilkut toimii, joten voinko antaa niillä merkin kääntyessäni? Pelottaa ajaa ilman vilkkua, kun joskus sattuu taakse sellaisia ihmisiä joille turvaväli on ihan vieras käsite. :/
hätävilkun käyttö kun vilkut rikki
5
249
Vastaukset
- Huono provo
Hätävilkut toimii muttei normaalit vilkut??????? Niin varmaan.
- vilkuton
Vilkkureleissä on vika, ne palaa kyllä muttei vilkuta. Ja öh miksi provoisin tällaisesta asiasta? :D
- Vilkut On
vilkuton kirjoitti:
Vilkkureleissä on vika, ne palaa kyllä muttei vilkuta. Ja öh miksi provoisin tällaisesta asiasta? :D
Onko sulla montakin vilkkurelettä??? Heheh "vilkkureleissä on vika"
- bhhhgjhgj
"35 §
Suuntamerkki
Ajoneuvon kuljettajan, joka aikoo lähteä liikkeelle tien reunasta, kääntyä risteyksessä tai tiellä taikka vaihtaa ajokaistaa tai muuten siirtää ajoneuvoa sivusuunnassa, on muiden varoittamiseksi annettava merkki suunnanosoittimella tai, jollei ajoneuvossa ole sellaista, muulla näkyvällä tavalla.
Merkki on annettava hyvissä ajoin ennen aiottua toimenpidettä, ja sen on oltava hyvin näkyvä ja ymmärrettävä. Merkinanto ei vapauta kuljettajaa velvollisuudesta varmistua siitä, ettei aiottu toimenpide aiheuta vaaraa tai tarpeetonta estettä."
Muulla näkyvällä tavalla tarkoittaa käsimerkkiä huitoen avonaisesta ikkunasta. Tarvitset matkustajan mukaan oikealle puolelle.- Kylläpäs vain
"Muulla näkyvällä tavalla tarkoittaa käsimerkkiä huitoen avonaisesta ikkunasta. Tarvitset matkustajan mukaan oikealle puolelle."
Kyllä, juuri tällä tavalla mun isä ja sen isä (eli mun pappa) toimi vuosia sitten kun auton vilkut ei toiminu :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3482805Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201549Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151046Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57997Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28958En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82933- 80908
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205839