Dingon Nipa Neumann sekoili kännissä iltauutisissa

Surullista

Oi oi tätä myötähäpeän määrää, Pertti oli kutsuttuna nahkatakkinentyttö esitykseen ja äijä aivan perseet olalla :( noloa....

43

4963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onko se joskus

selvinkinpäin??????

• Kymppi

Kymppiuutisissa oli jotenkin sekavan näköinen eikä meinannut saada sanaa suustaan .

• alkoholidementiaa

Alkoholidementia vie ajan myötä puhekyvyn. Ei saa tuotettua puhetta ja käyttäytyy just kuin Nipa. Aivosolut on kuolleet ja kuolevat kaiken aikaa alkoholin käytöstä.
        Ihminen menee "jähmeäksi" aivan kuin Nipa. Puhe on jähmeää... selvä tapaus, aivan kuin aikoinaan tuntemani saman kylän mies. Vaikuttaa myös liikkumiseen ajan oloon, eikä nopeat kävelyt saati juoksupyrähykset onnistu. Nuorille varoittava esimerkki mihin viinaksien jatkuva johtaa.

• Tällainen tapaus

Aikanaan ku Nipa oli kännissä kaatuillut lavalla yms. Niin kommentoi sanoen että paniikkikohtausten vuoksi ottaa diapamia ja sitten jos erehtyy juomaan oluen päälle niin saattaa mennä keikka pieleen

• hetkinen3

Siis oliko hän uutisissa vai näytettiinkö uutisissa pätkä?

Viimeaikaisten tapahtumien valossa Nipan olisi luullut olevan tällä hetkellä erityisen pomminvarma kaikissa sopimuksissaan ja esiintymisissään. Jos hän on jopa nyt örveltänyt, mistä sitä toivoa enää repii?

Ei näytä hyvältä.

• 7 17

ONko neuman siinä käsityksessä, että hänen ei tarvitse hoitaa sovittuja asioita eikä elää ihmisiksi, vaan sellainen vastuu kuuluu pelkästään muille?

Minkä ikäinen hän on?

Pitääkö hänelle saada joku asioidenhoitaja, joka kulkee hänen kanssaan ympäriinsä? Siis onko hän ylipäätänsä kykenevä normaaliin toimintaan?

• näkee

"Pitääkö hänelle saada joku asioidenhoitaja, joka kulkee hänen kanssaan ympäriinsä? Siis onko hän ylipäätänsä kykenevä normaaliin toimintaan?"

Katsotaan seuraavaa uutisointia hänestä. Tähän mennessä ilmeisesti ei.

• manttelinperijä

Onko neumann uusi johanna tukiainen?

• Ringo Neumann

No ei vielä. Sen pitää lihoa ensin noin 70 kiloa.

• voi voi

Olin Joulukuun alussa Varkaudessa keikalla, Nipa aivan naamat ja toinen nainen kainalossa tuntui olevan erittäin läheiset välit, käsittämätöntä touhua kun perhe kotona :(

• tsemppiä

Tarjalle ole onnellinen että pääsit eroon tuollaisesta ihmisestä. Hoitoahan tuo tarvitsee käyttäytyy kuin lapsi.

• ROCKROCKROCK4

ROCK ROCK..ROKKAREILLA MENO PITÄÄ OLLA ROCK ROCK..PYHÄKOULUPIIPITTÄJÄT VITTUUN

• Just näin

Ei rock ole sitä että tapat itsesi juomalla ja sekoilulla haloo ,

• Aina kännissä Neumanni!

Siis kirjaimellisesti sammunut tähti.
        Dingo tekee comebackin pari kertaa vuodessa, uutta kokoelmalevyä työntää ulos. Plaaaaahhhh!!!!
        Oon ollut työn takia sen keikalla pakosti töissä, mutta vaitiolovelvollisuussyistä en tietenkään voi kertoa löytyikö sen jäljiltä tyhjiä pulloja ja pillerilevyjä. Ja että oliko kuinka uskollinen...
        Sen voin kertoa, että myötähäpesin KAIKKIEN puolesta...

• Ihmettelen 10

Todella harmi kun miettii että bändiin kuuluu muitakin kuin Nipa, miksi ette vaan lähde menee ? Kuka tuollaista jaksaa katsoa ?

• Ihmettelen 11 ^

Kompaten.
        Pissiksille vielä tiedoksi, että Jägermeisterista tykkää Niemisen Pertti. :D

• DIABAMMIA, SANO

DIABAMBAMBUMBUM

• tauski kakkonen

Säälittävää käytöstä... aikuiselta ihmiseltä.

• Aikuiseltako???

Kai se kohta 60, jääny vaan vähän "meininki" päälle. Yök mikä kuvatus!!!!!! Pettää naisiaan, sekakäyttää ja hölmöilee. Ja olevinaan niiiiiin idolia... Oksettava ruma hyypiö, no respect!!!!!!!!!!!!

• MrJuha82outolintu
        Aikuiseltako??? kirjoitti:

Kai se kohta 60, jääny vaan vähän "meininki" päälle. Yök mikä kuvatus!!!!!! Pettää naisiaan, sekakäyttää ja hölmöilee. Ja olevinaan niiiiiin idolia... Oksettava ruma hyypiö, no respect!!!!!!!!!!!!

Eiköhän sun pitäs ottaa lääkkeet?
        Kritisoit nyt legendaa.
        Oksettavan ruma hyypiö oli liikaa.
        HÄPEÄ.
        Muuten oot sinällään oikeassakin ajoittain, mutta tuo ilkeytesi on oksettavaa, jos mikä.
        Opi kunnioittamaan ihmisiä vaikka ne mokaavatkin, sillä he ovat silti ihmisiä.
        Ei silti niin kuten Tukiainen, sillä se on tehny liikaa virheitä ja on vaarallinen.
        Entä Nipa Neumann?
        Ei hän tietääkseni oo tehny mitään erityisen pahaa.
        Dokaaminen ei tee ihmisestä huonompaa.
        Itse en dokaa, mutta en luokittele ihmistä sen mukaan, mitä se juo tai tekee, paitsi tietenki jos tappaa ihmisen tai kiusaa ihmistä, niin silloin se tekee kyseisen ihmisen HUONOKSI.

Valitan, mutta sorruit itse kiusaamiseen, ku sanoit, että Nipa on oksettava ruma hyypiö.
        Joskus on pakko sanoa suoraan ja päteä.

• Missä järki

voi voi :(

• tässä kiteytyy ..

Kaikkea ei voi muuttaa, mutta omaa asennetta voi. Mitä ei voi muuttaa, se pitää hyväksyä – uhriutumatta. Monilla naisilla on vaarana uhriutua esimerkiksi auttajan rooliin, jolloin on syytä pysähtyä kysymään itseltään, olenko näin hyväksynnän nälkäinen. Roolista ulos pääseminen ei ole aina helppoa ja vaatii usein ympärillä olevien ihmisten vaihtamista.

• Tuottamuz

Onko linkkiä tähän alussa puhuttuun Neumannin känni-tv-esitykseen?

• 22.00

Oli kymppiuutisissa

• Voi voiii

Dingo oli, siis OLI kova sana, 80-luvulla. Sen jälkeen ei. Valitettavasti Nipa kuvittelee kai yhä olevansa rokkistara, säälittävä 60 lähenevä reppana...
      Nipalla on muuten törkeän kamala ääni, eihän se koskaan laulaa ole osannut mutta nykyisin on järjettömän kamala, tärisee katkeilee eikä pysy nuotissa. Onko se alkoholi mistä kaikki johtuu?

• gingo

Dingoko jätti tyttöystävän vai miten päin se menikään.

• Ringo Darra

Surkea hyypiö se on. Ei ole ikinä hallinnut elämäänsä mutta tuottanut toisille tuskaa ja surua.

• ei ei

Kyllä kaikki tuon näkevät. (Paitsi ilmeisesti ne jotka jostain syystä suostuvat jopa kosketuksiin nikan kanssa, hyh.)

Kymmenenkin vuotta on aika pitkä aika odottaa "kansalta" käsittämättömän toilailun sietämistä sillä perusteella, että heilui jossain vaiheessa menestyneen bändin keulahahmona psykotärinä-äänestään ja alkeellisenkin alittavasta laulutaidottomuudestaan huolimatta.

Ja nythän tuosta ajasta on kulunut jo kolmattakymmentä vuotta.

Ei tuohon voi paljoa sanoa.

• Noimanni ei oo nimes
        ei ei kirjoitti:

Kyllä kaikki tuon näkevät. (Paitsi ilmeisesti ne jotka jostain syystä suostuvat jopa kosketuksiin nikan kanssa, hyh.)

Kymmenenkin vuotta on aika pitkä aika odottaa "kansalta" käsittämättömän toilailun sietämistä sillä perusteella, että heilui jossain vaiheessa menestyneen bändin keulahahmona psykotärinä-äänestään ja alkeellisenkin alittavasta laulutaidottomuudestaan huolimatta.

Ja nythän tuosta ajasta on kulunut jo kolmattakymmentä vuotta.

Ei tuohon voi paljoa sanoa.

Kaveri näyttää alkoholisoituneelta rautakaupan myyjältä

• ötökkäelämää
        Noimanni ei oo nimes kirjoitti:

Kaveri näyttää alkoholisoituneelta rautakaupan myyjältä

Aika taidokkaasti kiteytetty.

• Laskutulos

Löytyiskö tota Nipan uutissekoilua esim. Areenasta? Muistaako kukaan minkä päivän kymppiuutiset ne oli, kun Neumann oli kännissä tv:ssa?

• pahkatakkinen tyttö

Ilmeisesti 26.1. ollut tuo pätkä iltauutisissa. Kun ketjun eka viesti on 27.1. aamulla rustattu....

• 12 14
        pahkatakkinen tyttö kirjoitti:

Ilmeisesti 26.1. ollut tuo pätkä iltauutisissa. Kun ketjun eka viesti on 27.1. aamulla rustattu....

pahkatakkinen

• kasarihupia3

Mä tykkäsin ihan hirveästi Dingosta ja Nipasta, mutta mä olinkin silloin ala-asteella olevan pikkuinen tyttönen... Muistan miten piti saada nahkakäsineet jotka oli sormista auki ja kaikkia huiveja ja sitten halusin kajaalia silmiin sun muuta. Sitä Dingomaniaa kesti todella vähän aikaa, se oli se yksi levy tai pari, siihen se lopahti. Sen jälkeen en ole Dingoa kuunnellut enää koskaan. Joo oli kyllä mieletön mania sen minkä sen kesti, mutta oli myös aika nopeasti ohi. Kai se on Nipalle kova paikka kun ei ole enää kelvannut oikein mihinkään.

• määkijä

Voikos tolta muuta odottaa???

Ollu aivan turhaan esillä sitten Dingo-vuosien enkä sillonkaan 80-luvun puolivälissä siitä kauheesti digannu, vaiks levyllä kuulostikin joltain sen mäkätys,

Mut kun se yksin laulaa, niin en kärsi kuunnella, en tosiaankaankaa sitä määkimistä ja laulaa epävireisesti.

• Sama meno jatkuu..

Kännissä taas keikalla hohoijaa ..

• romble

HOhhoijaa. Dingo keikoilla vaihtelevilla kokoonpanoilla vuodesta -98 -2013 käynyt noin 30-40 kertaa ja kertaakaan Nipa ei ole kaatuillut tai ollut niin kännissä ettei keikasta olisi tullut mitään. Ei kai se sitten poista sitä, etteikö näin olisi voinut joskus käydä., mutta ei niillä keikoilla joillla minä olen ollut.
      Tosiasia on se, että Nipa on tehnyt kaksikymmentä niin kovaa biisiä., että yrittäkääpä miettiä että kuka muu. Ja käykää toteamassa keikkakunto.
      (Viime kesältä esim. Kiuruvesi https://www.youtube.com/watch?v=U5X-dMVOILY)
      Keikoilla aina ollut hyvä meininki ja yleisö digannut kympillä.
      Minä jaksan aina ihmetellä näinkin suurella keikkamäärällä mitä olen nähnyt ettei mitään örveltämistä ole näkynyt,
      Miksi se nykyaikana on niin vaikeaa laittaa niitä örveltämisiä youtubeen kun kaikki kuvaa koko ajan kuitenkin?
      Onhan noita juttuja ollut niin paljon, että varmasti jollain on materiaalia laittaa.

• Super 1000

Super söpö

• surkeeta1

EVVK

• nipa on sika !!!

känninen örveltäjä !!!!
      ja pettää aina !!!!

• minä vaan

Nipa on oma persoonansa. Tekee työnsä ja pysyy kuitenkin pystyssä lavallakin... Pienessä hiprakassa esiintyminen ei ainakaan minua haittaa. Laulunsanat voivat olla hukassa kenellä tahansa ja entäs tekniset ongelmat se onkin sitten jo toinen juttu.

• minä vaan

Nipa on oma persoonansa. Tekee työnsä ja pysyy kuitenkin pystyssä lavallakin... Pienessä hiprakassa esiintyminen ei ainakaan minua haittaa. Laulunsanat voivat olla hukassa kenellä tahansa ja entäs tekniset ongelmat se onkin sitten jo toinen juttu.

• P.Jänis

Nipan setti ennen lavalle menoa, kolmen vartin viski ja salamipizza.
      Ja eikun huivi tiukalle ja lavalle örisemään.
      On meinaan tehty se pizza joskus herralle....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe