Haluan rehellsiä vastauksia. Kumpi tuntuu paremmalta tavallinen seksi tai peppuseksi? Miltä mieheltä tuntuu kun saa työntää kalunsa naiseen pyllyyn.?
Kumpi tuntuu paremalta ykkönen vai kakkospesä
9
2650
Vastaukset
- ääähhh...
Mua rupee paskattaa sellaselta tuntuu
- meminirkki1
Riippuu pillun väljyydestä ex vaimollani tuhkaluukku tuntu paremmalta mut joillai kel on tiukkapillu ni kylläse munmielestä on parempi kun tuhkaluukku. =;))
Molemmat tuntuu hyvältä, mutta kakkonen on jotenki rivompaa ja siksi kiihottavampaa ;)
- sexguru
Mä kyllä tykkään yhtyä peppuun, sen takia ku sitä saa tehdä nii harvoin ja se tuntuu pervon kiihottavalle tai jopa kielletyn houkuttavalle. Jos peppuun on saanut parina iltana peräkkäin nussia, mieluummin sitä taas useamman viikon nai pillua.
Eli pillu tuntuu paremmalle ja pepussa on just se tuhmuuden viehätys. Ja se kiihotuksen määrä kun tajuaa naisen lopulta suostuvan päästämään sinne yleensä kielletylle alueelle sisään.
jos olis pakko valita jommin kummin loppuiäksi, kyllä se pillu voittaisi ihan automatic - dgfhdhdf
peppuhun ennemmin mällit heitän! pilluun sitte kun perhettä ruvetaan perustamaan!
- naapurin-pentti
naapurin pentin leikkuupuimurissa on ruskean reijän ritarien kokoontuminen klo 15 syyskuun viljankorjuuun aikaan.
- H.Etero
minä en anaalista välitä, pillua panen, nuolen ja nussin vaikka kuinka ja paljon, vaan en ole pätkääkään homppeli, se siitä. Vain homot panee anukseen..
- äippä 24
Ekakerta tuntui että paskannan päälle ja sattui toinen kerta sattui mutta huomasin pilluni kostuvan enemmän kuin muuten siis nautin vaikka sattui mutta silti tuntui tyhmältä. Kun löytyi kunnon liukkari siitä alkoi nauttimaan täysin rinnoin. Nykyään se olen minä joka tahtoo peppuseksiä. :) eikä se miestänikään haittaa. :) olen udellut kumpi tuntuu paremalle alkuun vastauksia tulee tottakai pillu pitkän tivauksen jälkee hän myönsi sen olevan perse parempi mutta jos joutuisi valitsemaan toisen reijän niin olisi kuulemma tuttu turvallinen pillu. :) ja itse saan todella harvoin tavan seksissä orkkuja mutta peppuseksissä saan aina ja jos miehen kunto jaksaa saan sen jälkeen toisen pillun kautta. :D nautintoa se on kun vain rentoutuu ja tahtoo sitä itsekkin. Seuraava himokokeiluni on 2miestä samaan aikaan. :D
- 743346436364
Toinen mies pimppiin ja toinen peppuun vai "double anal" ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623802Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493010Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312931Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3682003- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101136Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27959- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109930