Ihastunut vai?

Twin

Mistä tietää että onko vaakamies ihastunu vai hengaileeko paremman puutteessa muuten vaan sillon ku sille sopii? Pitääkö kysyä/ehdotella suoraan vai kiertäen kaartaen? ...vai antaa olla käsivarren mitan päässä eikä näyttää omaa kiinnostusta? ...vai antaa hänen tehä aloitteet ja suostua kyytiin?? (toi vika ei oikeen sovi mulle!) Kysymyksiä ilman vastauksia risteilee aivoissa ja oon itte kyllä todella kiinnostunut...

Tän ko. miehen kuumerkki on leijona ja mää oon jousimies, onko vaikee yhdistelmä kun aurinkomerkit on noi kaksonen/vaaka???!

14

13446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaakanainen

      Olen itse vaaka ja seurustellut muutaman vaakamiehen kanssa. Elämäni kaksi pitkää suhdetta ovat olleet vaakamiehiin. Et voi tehdä yhtikäs mitään muuta kuin olla kiva, mutkaton ja kaverillinen. Kaikenlainen päällekäyvä skitsoilu on vaakamiehelle kauhistus. Kyllä se ottaa jos susta tykkää. Jos ei tykkää niin mitään ei oo tehtävissä.

    • Vaakanainen

      Olen itse vaaka ja seurustellut muutaman vaakamiehen kanssa. Elämäni kaksi pitkää suhdetta ovat olleet vaakamiehiin. Et voi tehdä yhtikäs mitään muuta kuin olla kiva, mutkaton ja kaverillinen. Kaikenlainen päällekäyvä skitsoilu on vaakamiehelle kauhistus. Kyllä se ottaa jos susta tykkää. Jos ei tykkää niin mitään ei oo tehtävissä.

      • Twin

        Onko vaakamiehelle sitten tyypillistä näin alkuvaiheessa (n. kk "hengailtu", tunnettu kyllä pitemmän aikaa) testailla vastapuolta? Esim. viime viikonlopun halus viettää mun kans ja oli tosi kivaa, suoraan sanoen ihanaa... nyt kun minä sitten ehdotin tulevalle viikonlopulle jotain niin ilmoitti vain tosi kylmästi että on muuta ohjelmaa...

        Onko tohon siis suhtauduttava hymyillen vai voiko vähän edes annattaa takaisin (sen kyllä osaan)?

        On tehnyt tuota muuten koko ajan kun ollaan oltu läheisemmissä tekemisissä, vuoronperään kylmää ja kuumaa... pelaako siis jotain peliä?


      • wage
        Twin kirjoitti:

        Onko vaakamiehelle sitten tyypillistä näin alkuvaiheessa (n. kk "hengailtu", tunnettu kyllä pitemmän aikaa) testailla vastapuolta? Esim. viime viikonlopun halus viettää mun kans ja oli tosi kivaa, suoraan sanoen ihanaa... nyt kun minä sitten ehdotin tulevalle viikonlopulle jotain niin ilmoitti vain tosi kylmästi että on muuta ohjelmaa...

        Onko tohon siis suhtauduttava hymyillen vai voiko vähän edes annattaa takaisin (sen kyllä osaan)?

        On tehnyt tuota muuten koko ajan kun ollaan oltu läheisemmissä tekemisissä, vuoronperään kylmää ja kuumaa... pelaako siis jotain peliä?

        vaa'alle päätösten tekeminen on yleensä todella vaikeaa. ihan pientenkin. aloitteet vaativat monesti suuren päätöksen! "pelaaminen" ja testailu ei minun mielestä ainakaan ensisijaisesti kuulu vaa'an toimenkuvaan, luulen että kyse on päättämättömyydestä johtuvasta jahkailusta.


      • ams

        Myöskin vaakamiehestä kiinnostunut..No, tein aloitteen.Aluksi mies vaikutti myös kiinnostuneelta, sitten kerroin suoraan olevani kiinnostunut hänestä


      • Sariina69
        Twin kirjoitti:

        Onko vaakamiehelle sitten tyypillistä näin alkuvaiheessa (n. kk "hengailtu", tunnettu kyllä pitemmän aikaa) testailla vastapuolta? Esim. viime viikonlopun halus viettää mun kans ja oli tosi kivaa, suoraan sanoen ihanaa... nyt kun minä sitten ehdotin tulevalle viikonlopulle jotain niin ilmoitti vain tosi kylmästi että on muuta ohjelmaa...

        Onko tohon siis suhtauduttava hymyillen vai voiko vähän edes annattaa takaisin (sen kyllä osaan)?

        On tehnyt tuota muuten koko ajan kun ollaan oltu läheisemmissä tekemisissä, vuoronperään kylmää ja kuumaa... pelaako siis jotain peliä?

        Vaaka on melkoinen tuulihattu joskus:Yhtenö päivänä tuulee idästä toisena lännestä.Vaaka on toisinaan flirttailija ja vapaudenkaipuinen.
        Siis älä ysitä kahlita vaakamiestä tai naista.Olen itsekin vaaka ja seurustelin yli 4 v vaakamiehen kanssa.


    • tätä

      kokeile aloitteen tekemistä, jos vielä valitset sopivat sanat ja jos vaakapoikaa vähänkään kiinnostaa.. niin uskoisin että saattaa mielellään lähteä mukaan..?

    • eagle1224

      sinun kannattaisi antaa herran itse tehdä aloitus. riippuu ihmisestä. onko hän ylpeä vaiko vähän ujompi ihminen? sinun kannattaisi kuitenkin antaa pientä vinkkiä ja olla läsnä(muttei liikaa) hänen elämässään.

      no ei kannata kuitenkaan tyrkytellä. kysymällähän se selviää. mutta älä kysy suoraan!!! minä en voi enää olla täällä juttelemassa kanssasi, pitää mennä takaisin töihin!

      älä huoli, minulla on ollut tätä ennen jo neljä poikaa ja uusi on ehkä tulossa... kyllä asioilla on taipumus järjestyä...

    • vaaka 4 love?!!?

      Mulla on sama ongelma..on ihastunu vaaka pojuun..vaaka ei osaa näyttää tunteitaan vaan on salaperäinen, mutta kun lopulta kysyyy, tulee ihania vastauksia...:)

    • >Cheeky Girl<

      Mä en kyllä usko että jos teillä on vain eri horoskooppi merkit, että se mukia vaikuttaisi asiaan jotenkin. Uskon että hän on ujo tai jotai. Joten suosittelen sua tekee alotteen. Mä en ikinä oo ollu niin rohkee joten tässä mä nyt istun koneen ääressä... But... LIFE IS LIFE!!!! :)

    • Myös vaaka

      Tahdoin vastat tähän viestiin, koska olen itse myös vaaka ja olen seurustellut vaa an kanssa.. Me olemme hyvin kriittisiä ja skeptisiä melkein kaikessa mahdollisissa! ..Joten näin ollen kehottaisin sinua antamaan hänelle tilaa olla kaikessa skeptisyydessään. Hän myös varmasti osaa arvostaa jos sinä olisit mukana kaikessa; esim. Hänen syvissä mietinnöissään kaikessa maan päällä. Muista silti olla hienovarainen, ettet sano turhan tuomitsevia asioita, koska me osaamme olla myös itsepäisiä, vaikka meitä luullaan tasapainoisiksi! :) Uskon, että teillä asiat alkavat selvitä ja sutviutuvat itsestään kunhan niiden annatte. ..Jos tämä vaaka kyselee sinulta vaikeita, niin voin melko varmasti sanoa, että KYLLÄ, hän on sinusta kiinnostunut. Mieti näitä asioita ja kirjoita tälle palstalle uudelleen jos tulee kysyttävää. Toivottavasti osasin auttaa!

    • irukandji

      vaaka miehet on rasittavuuden huippuja, mitä päätöksen tekoon tulee. Ne viehnää ja kiehnää, mutta mitään järkevää ne ei saa aikaan. Mulla on ollut niitä kaksi. Aluksi on ok, mutta ajan kuluessa mä olen ainakin kaivannut miestä isolla ÄMMÄLLÄ...huvittavinta tässä on viellä se että olen itse vaaka, mutta naisena osaan sentään sanoa missä kaappi seisoo

      • Nimetön

        hei ! olen nainen ja vaaka .tiedän että vaaka miehet ovat liian itsevarmoja kaikesta mitä tekevät.mutta tosi asiat on näin naiset ovat samanlaisia kuin miehet älkää aliarvioi miehiä


    • Sariina69

      Tietää siitä et vaakamies on ihastunut ellei rakastunut kun hemmottelee ja huomioi.Saman merkkisen eli vaa`an kanssa oli elämä joskus vuoristorataa ehkä sen takia kun oltiin liian samanlaisia.Toki erilaisuuksiakin oli.
      Kannattaa kysyä suoraan meikjä kierrellä ja kaarrellakuten vaaoilla on yleensä tapana.Itse olen vaaka enkä uskalla kysyä suoraan vaikka joskus pitäisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe