Iso penis - lahja vai kirous?

22cm

Oon 21v ja penikseni on 22cm pitkä ja 15.5-16cm ympärysmitalta (kyllä, olen mitannut oikein). Hyviä puolia isossa peniksessäni on se, että jotkut naisetjumaloivat sitä, koska pitävät isosta. Isolla peniksellä on myös helpompi tyydyttää, jos sitä osaa käyttää. Iso penis tuo myös paljon lisää itsevarmuutta ja esim. alasti olo saunassa ei hävetä ollenkaan ainakaan koon puolesta.

Huonoina puolina on sitten taas se, että joillekin naisille se on vaan aivan liian iso. Penis ei yksinkertasesti mahdu sisään ja se satuttaa naista. Jotkut naiset ovat jopa sanoneet etteivät halua sitä sisäänsä, koska se on liian iso vedettyäni housut alas. Lisäksi housuissa tahtoo aina pullottaa ja olen huomannut, että moni nainen kyylää sitä. Se on hieman noloa. Lisäksi uiminen speedoilla nolostuttaa kaikkein eniten, koska en vain saa sitä millään piilotettua ja kaikki näkyy läpi. Lepopituutta on siis noin 15cm.

Mitä mieltä naiset olette, onko iso penis hyvä vai huono juttu? Pidättekö penistäni sopivana, liian isona tai liian pienenä sekä paksuudeltaan että pituudeltaan?

18

1713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diipadaapa....

Jopas on teinipojalla taas päiväuni

• Reino.

Tuskin on. On minullakin 19 cm ja tuskin se mikään maailman ennätys on. Minulle on tullut sellainen kuva että seksistä pitäminen riippuu peniksen koosta. Mitä suurempi sen enemmän tuntoa siinnä on. Kylmasti sanoen naisen glitoris on surkean pieni penis ja siksi naiseille koko sukupuoli hommeli ei niin kovin paljoa merkitse. Paremminkin sellainen keino ansaita toimeentulonsa. Tarkoitan sellaista naimakauppaa lähinnä.
        Se ainakin tuntuu olevan syvälle juurtunut uskomus että isopeniksinen on jotenkin itse valinnut elimensä. On sellisia sanontoja kuin mulkku yms.
        Ainakaan tähän mennessä ei ole päässyt penistä paljoa käyttämään. Vaimo ,40 vuotta yhdessä, pahasti aseseksuaalinen. Kolme kertaa on päässyt turvaseksiin oikein heteron naisen kanssa. Perostituoidut ei minulle oikein sovi kun on itse aika hyvä näyttelemän niin esitys ei oikein mene läpi. Tietää temput ja tietäähän sen jo siitäkin kun toinen laskuttaa 200€ 20 minutin turvaseksistä. On se sellinen raha että tietää miten vastahakoinen toinen on turvaseksiä kohtaan.
        Onhan kunnon kalusta se hyöty että tietää ainakin että on varmasti mies.

• nainen40

Paksuus ok mutta 8cm voisit leikkauttaa pois.

• mies ja iso

mulla on 20cm
        ainut huono puoli on tyttöjen jatkuva kiinnostus isoon patukkaani,olen joutunut jotkut laittamaan estolistallekin kun ei saa yörauhaa,töitäkin pitäis tehä eikä aina olla höyläämässä emättimiä

• jeryjtjhhbsdfb

Ei tääl oo muita naisia kuin Tarja, ja senkin kans on vähän niin ja näin. Kysele Kaks Plussassa tai jossain sellaises.

• repikää siitä

On teillä pienet vehkeet olen nähnyt kalun joka oli seisokissa 28.cm.aivan järkky.Meinasin persiilleni lentää kun näin sen

• Reino.
        repikää siitä kirjoitti:

On teillä pienet vehkeet olen nähnyt kalun joka oli seisokissa 28.cm.aivan järkky.Meinasin persiilleni lentää kun näin sen

Koita nyt käsittä että tuohon asiaan ei voi vaikuttaa. Eri puolilla maailmaa vehkeet ovat jo keskimäärin eri kokoisia. Taitaa Afrikasta löytyä suuremmat. Mutta on nuo naisten lantiotkin erilaisia. Jos ei kelpaa niin ei se kovin suuri suunnanmuutos ole tässä kurjuudessa.

• Jesssse-71

Voihan sitä tehdä ongelman siitäkin jos kaikille naisille ei kelpaa. Minullakin on huomattavan kookas ja minä ainakin olen onnistunut elämään ihan jees elämää. Jotkut naiset pitävät enemmän ja jotkut vähemmän kookkaasta kikulista, samoin kuin muistakin ominaisuuksista.

Toki on joitakin joille se merkitsee paljon, mutta niinpä joillekin miehillekin merkistee vaikkapa rintojen koko paljon. Tai jokin muu ominaisuus. Ja niillekin naisille joille kullin koko on tosi must juttu, olen huomannut joskus olevani vain yksi sulka hatussa lisää.

Uikkarihomma nyt on totta. Jotkut katsoo pidempään täysiä uikkareita, toiset taas eivät. Varsinkin nuoret tuntuu huomaavan tuollaiset asiat. Yritä kestää, ei katseet tapa. Minulla on itselläni sekä bokserimalliset perinteiset tiukat uikkarit sekä shortsimalliset. Ja jos joku katselee tarkemmin nini katselkoot. Mietippä seuraavan kerran kun joku katsoo mielestäsi liikaa, että olisitko mieluummin vaikka osittain halvaantunut tai jotain sen tapaista. Mieluummin varmaan kestät katseet nivusiisi kuin jonkun enemmän silmiinpistävän poikkeavuuden.

• Normijätkä,kai=?

kuulostaa todella surulliselta kun ei tyydytä siihen mitä on saatu, en tosin minäkään, 17cm ja antaisin mitä vaan että saisin edes 2-3cm lisää pituutta, tai edes paksuutta saman verran. Vaikuttaa kuulkaas myös itsetuntoon, tuntuu varmaan teistä arkipäiväiseltä, mutta jos yhtäkkiä pienimunainen mies saisi hevosen vehkeet niin taitaisi yhteissaunoihin ja uimahalleihin meno tuntua kutkuttavan mukavalta ajatukselta. Kropalla kun ei muuten loppujen lopuksi ole väliä, isokullinen löytää aina seuraa huonommalla kropallakin, pienimunainen ehkä joskus, mutta tuskin niitä kertoja niin paljon kertyy kuin isomunaisille. Ja puhun nyt siis pelkästä seksistä, en mistään läpälässynläärakkaudesta ja "kuunteleva ja hellä mies on parempi kuin isomunainen ja sen vastakohta".

• 19v nainen

Kyllä jokaiselle avaimelle löytyy oma lukkonsa. Itse varmaan juoksisin karkuun, jos tosiaan jollakin seuralaiselta löytyisi tuon kokoinen "pikku"veijari housunlahkeesta. Eli siis itse pidän enemmän niin sanotuista "pienistä" peniksistä. Ei näille löydy yhtä vastausta. Ei tyhmiä kysymyksiä ole, mutta järkeä saa käyttää. Miehet tekevät tuosta kyrvästään hiukan liian ison ongelman. Varsinkin nämä ns. pieni munaiset, vaikka ei se näköjään helppoa ole isommallakaan varustuksella.

• Jesssse-71

Se vaatiikin mieheltä asennetta jatkossa kun nainen laittaa jalat ristiin kun näkee ison kikulin. Ei mikään mieltä ylentävä tilanne varsinkaan kun kyseessä on nainen jolle on likimain menettänyt sydämensä. Aika karsea tilanne omasta nuoruudesta.

• tapsu2

Sanoihan 15 vuotis tyttökin sukupuolivalistuksen oppitunnilla kun opettaja esitteli peniksen niin sanoi, että tuohan on samanlailen on kuin kyrpä mutta paljon pienempi.

• mek

Tuohan ihan pieni mutta kun mittaa rupeaa olemaan 25-40 senttiä ja paksuutta 5-8 cm niin puhutaan isosta. Itsellä kanssa varmaan tuon kokoinen ja naiseni välillä snoo että on liian iso mutta ei taida ollla vaan sopiva kun ollaan jo kohta 25v oltu kimpassa ja se siitä. Ei se koko vaan se miten sitä käytetään on paljon parempi viahtoehto.

• Pieni on jayksi palli

11/4 cm, mutta spegua tulee paljon ja voimakkaasti, onko sillä mitään merkitystä. Mulla kyllä ollut isot traumat koon kanssa. Ja vielä sen, että on vaan yksi kives :(

• Maatuska Veerukka

Kyllä vähintään sata senttiä pitää olla.

• isoa isolle N.

Tälle lukolle taas ei löydy sopiaa avainta.
      Pienimunainen mies ei käy ja nomijamppojen muna on liian pieni (17cm)
      Mutta josko jatkan etsintöjä vain

• isoksi

Mulle sopii sisään iso ja isolla tulee orkku mukavasti myös ilman käsileikkiä. Kakkoseen vähän työläämpää mutta reilusti liukkaria ja siellä on - taivaallista!

Pienelläkin pärjää, kun osaa käyttää sormia ja kieltä ja vaikka välineitä kaverina.

• Normikaluinen

Tämä ei ole mikään urheilupalsta. Mikkelin Kittaajat eli = Kikkelin Mittaajat pysyköön poissa tältä sivustolta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      130
      3089
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      39
      2949
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      105
      1331
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      135
      1057
    5. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1047
    6. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1037
    7. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      60
      977
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      949
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      41
      777
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      22
      753
    Aihe