Tarviiko tietokoneesta poistaa jotenkin vanha käyttis kun on asentamassa siihen uutta, kyseessä siis acerin läppäri ja vaihtasin windows 8 seiskaan. Tarviiko ajurit myös asentaa uusiks?
"päivitys" vanhempaan
päivittelijä
7
204
Vastaukset
Kyllä pitää. Ajurit kannattaa varmistaa etukäteen Acerin sivuilta.
- päivittelijä
Onko siihen olemassa viisaampaa tapaa kun winwowsin täysi tyhjennys minkä tossa kasissa pystyy tekeen asetuksista?
Ei ole.
On, asennat vaan sen seiskan ilman mitään tyhjennyksiä dualboottiin kasin kanssa niin sulla on molemmat käyttöjärjestelmät.
- Acer mullakin
"Poistaa", ei molempia. Kannattaa lukea, mitä kysytään..
- päivittelijä
Pitääkö sen jälkeen asentaa ihan kaikki ajurit uudestaan kun asentaa toisen käyttöjärjestelmän? Voiko ne kaikki tallentaa samalle cd-levylle?
Kyllä ja ei voi tallentaa samalle dvd levylle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1411193
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061081- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.116966Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949