Miksi siinä kaupassa on niin surkea valikoima ja kaupan edusta täynnä dorkaporukkaa ,onko se alue niin kauhea ,vaiko kuulopuhetta?
S-Market vaiko Prisma Perno??
6
1824
Vastaukset
- POTTU:
Kaupan valikoima on kai koottu asiakaskunnan mukaan ,alueella asuu paljon maahanmuuttaneita ja kaupassa käy paljon asiakkaana läheisen telakan työmiehiä (ulkolaisia) heillä erilainen ruokailutottumus kuin meillä suomalaisilla.
Alue on aika pahamaineinen ,en itse sinne kyllä hevin muuttaisi ,vaikkapa siellä kyllä kauniita vanhoja omakotitaloja on ,mutta mutta esim. K-kaupan edusta on aina täynnä ihme hörhöjä iltaisin ,ainoa palvelu jota käytän ohi mennessäni on Apteekki ,siellä on LOISTAVA palvelu. - Reino from pansio
Itse kuulun niihin hörhöihin jotka palloilee hövelin edessä..koskaan ei olla pahaa sanaa sanottu tai muutakaan pahaa tehty...Me ollaan ja juodaan alkoholia se ei ole rikos...Älkää mollatko meitä vähäosaisia alkoholisteja.
- Rape:))
Reino from pansio!
Itse käytän useasti läheistä K-kauppaa,eikä mua nuo "hörhöt" häiritse ,mukavaa porukkaa...Sääli ,että alue on niin pahamaineinen ,palveluthan siellä kylläkin pelaa ja tavis immeisiäkin suurin osa asustelee......:)
- Ari Ferr
Prismaa ei ikävä kyl täält Pernost löydy, lähin on Länkkäris.
- e-ROT-Oman69
Pansion S-marketissa oli tosi upean kaunis brunetti nuori nainen, asiallinen, ystävällinen. On muutki tytöt nättejä ja kivoja ja kaikki henkilökunta asiallista ja ystävällistä. Tuotevalikoima ihan ok. Ei sen tartte mikään stokmanni olla.
- Anonyymi
Vai oletko sinä juuri niin kauhea, miltä kuulostat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236975Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421249Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271052- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733