Mitä miehet pitää suutelusta?

12+12

Eli miten on, pitääkö miehet suutelusta?

45

3034

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä pidän

      Minä pidän suutelusta. Rakastan sitä. Kevyttä suukottelua, kielisuudelmia, herkkää pitkää suutelua, suutelua suljetuin silmin, suutelua katsoen pitkään silmiin, suutelua vartalolle, suutelua silittäen, suutelua ulkona, suutelua sisällä, suutelua silittäen poskea, suutelua.... Olen 50v mies.

      • minäkin pidän

        Minä pidän ..ihana mies :)


    • jhg

      Ainakin minä pidän. 50v mies jo puhuikin jo puolestani.

    • egergreg

      Pidän kovasti. Parasta ovat kielisuudelmat joissa ei parhaimmillaan erota enää kumpi on oma kielesi. Välilä voi varovasti purra huulia. Muista miehistä en tiedä mutta itse tykkään jos nainen nuolee nännejäni ja varovasti puree niitä.

    • 12+12

      Mikähän siinä sitten on ettei miehet tee sit näin jos tykkää? Siis alotetta..

      • Minä pidän

        Tule luokseni hiljaisella pysäkillä. Kävele kanssani samaan tahtiin ilta-aurinkoon mukulakivillä. Istu viereeni puiston penkille. Hipaise vähän kättäni merkiksi, että olet sinä ja teen aloitteen, suutelen sinua kunnioittaen sitä ettemme tunne ennestään. Mies 50v, se sama :)

        Rakastan suutelu niin, että voisin suudella vaikka tuntematonta kaunista naista, silloin ei tietenkään anneta kiihkeää kielisuudelmaa, vaan hellää, herkkää kuin aamutuulen vieno herääminen auringon nousun kanssa... ja se kauneushan on katsojan silmissä, niin moni on kaunis, viimeistään siinä vaiheessa kun saan kurkistaan hänen sieluunsa.


      • aloitelaatikko

        Varmaan siksi että se tuntuu niin oudolta kun yleensähän vain naiste nännejä hyväillään. Mutta miehenkin nännit ovat todella tuntoherkkää aluetta. Voi nainenkin tehdä aloitteen vaikka aluksi pyörittelemällä sormellaan miehensä nännejä. Olen varmaan teini-ikään jämähtänyt mutta nautin jos nainen tekee minulle oikein kunnon fritsut.


      • Jagdpanther

        Suurimmalta osalta miehistä puuttuu tilannetaju joka johtaa hyvin epämieluisiin tilanteisiin.


      • Kyl Maar

        Mää teen mutta naiset nihkeitä,mikä teitä vaivaa.


    • Pus pus

      Haluan haluan suudelmia! Eipä ole aikoihin suutelijoita ilmaantunut. Ikäni muistan nuoremman miehen joka suuteli ns jalat alta.Mielelläni otan vastaan suutelot jos te arvoisat miehet tulisitte kohdalleni. Ihanat kuutamo yöt ja kesän hämyiset illat on luotu suuteloille.

      • M60kiihkein suudelmin

        suutelutreffit ovat ihan paikallaan, rakastan suutelemista, kaikkia mahdollisia tapoja. Suudelmat ennestään tuntemattoman kumppanin kanssa ovat avoin mahdollisuus, kutsu portista paratiisiin, ihana nähdä toteutuuko vai jääkö mahdollisuudeksi. Olen jo varttunut kaveri mutta jos kohtaan samanhenkisiä suutelijoita olen valmis kaikkeen. Tärkeintä minulle on tuntea sinun herkkyytesi ja tunnistaa kiihotutko ja millä vauhdilla.
        Lasse


    • Minä pidän

      Kirkas kuutamo yö pakkasella, takkatulen loimu ja suutelu.

      Juhannuksen yötön yö, kaste vihreillä lehdillä ja suutelu.

      Elokuun hämärtyvät, lämpimät illlat, pitkät varjot katulampun valossa ja suutelu sen alla.

      Syyssade riepottaa pensaita ja puita, hakeutuneena tuuheimpien suojaan ja suutelu.

      Pus pus, minä tulen niin kuin sade, hiljaisuus kauneinta musiikkii on .

      • Seksipommi+suutelu

        Suutelu on kyllä ihanaa,sen voin sanoa. Jos haluatte vinkin niin kun olette kiihottavassa seksi asennossa ota nainen(tämä vinkki on siis miehille;)) ja ala suudella ensin hellästi ja sitten menkää ihan rentoon asentoon vaikka sängylle ja sitten siitä ensin selästä ja sitten alemmas kohti takapuolta ja sitten varovasti viet naisen selälleen ja ala tehdä jotakin todella kiihottavaa esim. Vedä penis naisen rintoihin ja mahalle sitten ala suutelemaan rintoja ja mahan aluetta(jos siis on laiha seksikumppani) ja sitten ala tekemään jotain ihan uutta ja kiihottavaa. Näin ainakin minun ja ihanan seksipommini aika menee iltaisin kerran viikossa


    • ronitus

      Minä ainakin pidän

    • äijä 56v

      Toi "minä pidän" kielaria tänne, sinne ja tonnekin.

    • Eli miten

      Pidän jos nainen ei käytä meikkiä, en tykää ”syödä” huulipunaa, meikkivoiteita, puuteria yms .

    • Logistikko

      Tottakai pidän! Joka päivä jo yli 71 vuotta. Parasta mitä voi tehdä housut jalassa...
      Edellyttää tietenkin molemminpuolista halua ja imua.

    • Hetero miehenä.

      Pidän naisen suudelmista.

    • sdghhjg

      Minä en halua mitään tyttöbakteereja. Pussailut on homojen hommia, tosimiehet panee vaan, ne ei puhu eikä pussaa. Pelkkä ajatuskin, suutelusta, oksettaa.

    • Tavallinen Pentti

      En tykkää suutelusta, moni nainen on sitten väkisin suudellut

    • Kyntömies

      Minä pidän naisen suun suutelusta, hänen rintojensa suutelusta, karvaisen pimpin suutelusta ja komeasti seisovan kiiltävän kalun suutelusta. Korvien välistä ne halut tulevat. Mikä tässä eri asioiden suutelussa on niin ihmeellistä? No, punaniskat! Tulkaas nyt pienillä aivoillanne uikuttamaan jotain homojen turpaanvedosta!

    • huhhuhhhhhh

      Siis ihan aikuisten oikeesti pidät myös kalujen imemisestä? Suuteletko myös mahdollisesti, ompelukoneita, polkupyöriä ja mopoja? Jos olet sellainen friikki niin älä ainakaan talvella ja ulkona harrasta moista.
      Kylläpä meidän herramme yrttitarhassa liikkuukin omituisia vipeltäjiä.

    • mies yksin.

      Joo pidän jos olis joku jota suudella.

    • Minä ainakin pidän suutelusta.

    • urts

      Aikamoista yleistämistä tällainen kysymys. Pääseekö lehmät taivaaseen? Ehkä pääsee, ainakin sellaiset hyvin lypsävät.

    • 15+8

      Voisin tykätäkkin, en ole vielä suudellut kertaakaan, ikää 28.

    • kyllä

      Pidän naistenkanssa suutelemisesta suunattoman paljo

    • Läski

      En pidä kielisuudelmista.

    • Tavallinen Tauno

      En tykkää yhtään suutelusta, kun heti alkaa jöpötys. Onko tähän mitään konstia ettei alkaisi heti jöpöttämään. Ole siinä sitten kanki kovana monta tuntia.

      • siinä raja

        Tuoistako siis johtuikin se kun työkaveri väisti suudelmani..


    • elmo7

      Tietysti pitävät.
      Miksi niin monet naiset eivät pussaa, vaan haluavat pelkkää seksiä, ja kun se on ohi, niin sitten kääntävät kylkeä?
      Seuraavana päivänä sopiikin taas ruikuttaa epäromanttisista miehistä.

    • Kyllä vain

      Sitten kun naisetkin vielä suutelisivat. Niin monta naista kohdannut, jotka ei vaan osaa suudella, vaikka itse rakastan pitkiä helliä suudelmia. Suulle suukottelu ja pusuttelu ovat eri asia, kuin kunnon suudelmat.

    • tepi3

      Mulla se riippuu myös vastapuolen huulista, jos on olemattomat huulet niin on ikävää suudella kun kolisee hampaisiin.

    • Suudellaanko?

      Kuten nimim. "Minä pidän" tiivisti sen kauniisti tuntemattoman ihmisen suuteluun. Minäkin naisena tahtoisin suudella joskus joskus tuntematonta ihmistä, mutta en osaa tehdä aloitetta! :(
      Jotkut henkilöt vain ovat sellaisia että ajatuskin suutelemisesta hänen kanssaan saa perhoset vatsaan! Enkä tarkoita nyt mitään sen pidemmälle menoa, vaan vain herkkä suudelma joka saattaa muuttua intohimoiseksi pusutteluksi ja sitten kumpikin lähtee takaisin omille elämänpoluilleen. Tuntemattomien suutelu olisi ihana "harrastus"!! ;)

    • intohimoni

      Tosipaljon kaikista suutelun muoroista pirän ,,rakasta suutelemista vaikka aamusta iltaan jaksaisin suurella ja olen nainen,!!:)

    • m40+

      Kaikki käy! Aina hellistä suukottelusta intohimoiseen ja kuumaan suuteluun :)

      • pussaava nainen

        Mulle heti tollanen mies..;)


    • VW Golf

      Vain seukkavaiheessa! Siinä vaiheessa sopivan intiimiä. Kun kerran on tehty se sisään-ulos jutska, ei suuteloon ole paluuta =)

    • Tykkään ja kovasti :-)
      Vaikka olen 57v niin aina se säväyttää kun saa naiselta kunnon suudelman (ei mitään pikku pusuja).

    • .........

      Ainakin oma miehekkeeni tulee ihan itse suutelemaan ja pusuttelemaan :)

    • villitmiehet

      Olen ihan mukavannäköinen, siisti ja hyväkäytöksinen homomies. Olen tässä viime vuosina törmännyt useasti tilanteeseen,että erillaisissa kotibailuissa ja baarissakin heteromiehet halauavat suudella mun kanssa ja ehdottelevat suuseksiä ? Sisänsä mulle sopii se vallan mainioisti, mutta ihmettelen. Onko tämä jokin uusi villitys vai mistä tämä johtuu? Mitä naiset/vaimot tuumaa ? Muilla kokemuksia ?

    • Namianainen

      Miekkonen ei ennen suudellut minua juuri ollenkaan. En kysynyt syytä, koska en halunnut tehdä siitä ongelmaa. Nykyään mies suutelee todella usein ja yleinsä kielisuudelmin. Työntää kielensä suuhuni ja sitten koskettelemme kielillä. Uskomattoman kiihottavaa.

    • BB.kirk

      Pidän paljon suutelemisesta ja naisystäväni tietää sen. Välimatkan vuoksi näämme vain noin kerran kuussa. Usein hän on punannut tapaamisiimme huulensa kirsikan punaiseksi, mikä entisestään lisää pussailun kiihottavuutta.

    • Pus pus

      Edelleenkin pidän suudelmista suloisista mutta kun ei vaan suuteloita näy tulevaksi. Ihanan pehmoisia vietteleviä huulten koskettelua siihen minä lankeaisin ikiajoiksi. Myös katselen vastaantulijoita arvellen millaista olisi hänen kanssaan suudella. Kaipaan suutasi suloista joka eksyy huulilleni!
      Hyvää Vappua ja toivottavasti suudellaan.

    • m51v

      Rakastan suutelemista. Se on käsittämättömän ihanaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe