Comfort paikat

Ei löydy netistä

Osaako joku sanoa paljon finnairin comfort puolelle
saa viedä käsimatkatavaraa?

30

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaa sanoa

      Osaa, Finnair.fi katso sieltä.

      • 10kg

        Aika huonosti löytää kyllä, mutta mahtaisiko olla yksi käsimatkatavara ja kannettava tietokone tai salkku
        yhteispaino enintään 10 kg
        Muilla tuo paino enintää 8kg?


      • jotain rajaa
        10kg kirjoitti:

        Aika huonosti löytää kyllä, mutta mahtaisiko olla yksi käsimatkatavara ja kannettava tietokone tai salkku
        yhteispaino enintään 10 kg
        Muilla tuo paino enintää 8kg?

        mitä merkitystä kun ei sitä kukaan kuitenkaan valvo.


    • platina

      Finnairilla ei ole virallisesti mitään vyölaukkujen Comfort-luokkaa koneissaan. On vain Business ja economy. Nämä kaiken maailman konvortit ja muut hölynpölyt ovat matkatoimistojen keksimiä nimityksiä lomalentojen paremmille paikoille. Reittilennolla ei kehdata edes puhua mistään komvortista...

      • älykkö

        Ei tietenkään puhuta, kun ei oo olemassakaan! Pölöjä!!!
        Mahtava comfort, matkustan aina!


    • 8kg käsimatkatavaraa, 23 kg ruumaan.
      Kyllä comfort-luokan mukavuus ja palvelu oli mahtava vaikka suolainen hinta olikin.
      Parasta siinä oli tietenkin ne penkit jotka sai eri asentoihin. Jalat sai pitää ylhäällä ja sai makuuasentoonkin. Ja tilaa oli eikä tarvinnut miettiä takana istuvaa kun oli ne omat kapselit.

      • utelen

        Pakko kuitenkin kysyä, että nukuttiko sinua koneessa?


    • näin mulla

      Lentolaukku tai reppu vain 1 kpl/10kg turvatarkastuksen jälkeen hankitut ostokset
      saa myös viedä koska niitä ei enää punnita.

      • muistakaa tämä

        ettekö oikeasti tiedä mikä tarkoitus on matkatavaroiden painolla. Lentäjät laskee sen mukaan koneen max painon ettei ole liian painava eikä lähdössä menee metsään. 80 kg on per matkustaja,,,tarkasti sanottuna miehet 85 kg, naiset 70kg ja lapset 40 kg. Jos tavaraa on liikaa niin on kaikkien henki vaarassa. Siis malttia niihin matkatavaroihin ja perillä saa myös tavaraa jos mieli tekee ostella kun vaan muistaa myös tullessa rajoitukset....ei niitä tahallaan ole laitettu eikä niitä tahallaan saa myös rikkoa. Maailmalla on isojakin koneita tippunut liikapainon takia.


      • unohdit rahdin
        muistakaa tämä kirjoitti:

        ettekö oikeasti tiedä mikä tarkoitus on matkatavaroiden painolla. Lentäjät laskee sen mukaan koneen max painon ettei ole liian painava eikä lähdössä menee metsään. 80 kg on per matkustaja,,,tarkasti sanottuna miehet 85 kg, naiset 70kg ja lapset 40 kg. Jos tavaraa on liikaa niin on kaikkien henki vaarassa. Siis malttia niihin matkatavaroihin ja perillä saa myös tavaraa jos mieli tekee ostella kun vaan muistaa myös tullessa rajoitukset....ei niitä tahallaan ole laitettu eikä niitä tahallaan saa myös rikkoa. Maailmalla on isojakin koneita tippunut liikapainon takia.

        Finnairin reittilennoilla kuljetetaan myös rahtia, joka painaa enemmän kuin matkustajat ja matkalaukut yhteensä.


      • matkustajien painot
        muistakaa tämä kirjoitti:

        ettekö oikeasti tiedä mikä tarkoitus on matkatavaroiden painolla. Lentäjät laskee sen mukaan koneen max painon ettei ole liian painava eikä lähdössä menee metsään. 80 kg on per matkustaja,,,tarkasti sanottuna miehet 85 kg, naiset 70kg ja lapset 40 kg. Jos tavaraa on liikaa niin on kaikkien henki vaarassa. Siis malttia niihin matkatavaroihin ja perillä saa myös tavaraa jos mieli tekee ostella kun vaan muistaa myös tullessa rajoitukset....ei niitä tahallaan ole laitettu eikä niitä tahallaan saa myös rikkoa. Maailmalla on isojakin koneita tippunut liikapainon takia.

        Kaikilta yli 100 kiloisilta pitäisi periä lisämaksu. Eikö se ole kummallista kun 60 kiloinen saa ottaa saman verran matkatavaraa kuin 120 kiloinen. Muutenkin nuo yli satakiloiset vievät normaalipainoisilta matkustus mukavuutta läskeinensä. Lisäksi ylipainoiset ovat riski lennolla sydän ym vaivojensa kanssa. Kerran lentomme Bangkokiin kääntyi takaisin kun eräs liikalihava nainen sai sairaskohtauksen lentokoneessa 15 tuntia kesti koko show että pääsimme uudelleen matkaan.


      • totuus tämä
        unohdit rahdin kirjoitti:

        Finnairin reittilennoilla kuljetetaan myös rahtia, joka painaa enemmän kuin matkustajat ja matkalaukut yhteensä.

        taas meni väärin. Suurin paino on n.18000 kg eli 6-8 kollia ruumaan. Koko hökötys painaa liki 350 000kg eli vain murto-osan painaa rahti. Täyttä puppua levität.


        https://www.finnaircargo.com/fi/cargo/a330.html


      • siispä
        totuus tämä kirjoitti:

        taas meni väärin. Suurin paino on n.18000 kg eli 6-8 kollia ruumaan. Koko hökötys painaa liki 350 000kg eli vain murto-osan painaa rahti. Täyttä puppua levität.


        https://www.finnaircargo.com/fi/cargo/a330.html

        Meni kyllä niin metsään, että..A330-300 maksimipaino on 242000kg. Kuljetettavan rahdin ja laukkujen paino tietysti vaihtelevat joka lennolla. Kumpikin voittavat painossa toisensa säännöllisesti.. Samassa ruumassa kulkevat. Tyhjä kone painaa 124000kg. Yleensä polttoaine tuo ylivoimaisesti eniten painoa kun tankeissa voi olla 70000kg kirassia jollakin kymmenen tunnin lennolla.


    • phukelo

      Eipä tarvitse miettiä, kun ensi talvena reittilennot Phukettiin!
      Ei comfortia olemassakaan!

      • tuoppe

        Niinpä, siis ainakaan Aurinkomatkoilla, harmi, kun muilla yhtiöillä ei paljon huvita matkustella, parin kokemuksen jälkeen....


    • Onko tosi kallista?

      Paljonko se comfort-luokan lisämaksu mahtaa finnmatkoilla olla Phuketin lomalennolla?

    • finski01

      eipä o enää 2015 phukettiin comfort-luokkaa..ihan normaali buisess paikkoja löytyy koska lentoa muutettiin reittilennoksi.

    • En tiedä hintaa

      Ainakin joulukuussa 2014 niitä on ilmeisesti tarjolla...

      • pappara

        Tietäisköhän kukaan millä konetyypillä AM:n matkustavaiset lentelee ensitalvena Phukettiin? Jos ei comfort-paikkoja ole tarjolla.


      • LKOIUYT
        pappara kirjoitti:

        Tietäisköhän kukaan millä konetyypillä AM:n matkustavaiset lentelee ensitalvena Phukettiin? Jos ei comfort-paikkoja ole tarjolla.

        ATR 72


      • meikkula
        LKOIUYT kirjoitti:

        ATR 72

        Miten olisi jos purkaisit pahaa oloasi vaikka potkimalla pikkukiviä, suurempiin ei taida olla rahkeita!


    • finski1

      airbus A340....ja saahan sinne paremmat paikat..mutta buisness maksaa paljon enemmän kuin comfort..me saatiin ilamiseksi ne buisness paikat koska oltiin jo varattu tammikuuhun 2015 comfort luokkaa ennenkuin tuli ilmoitus että ne vaihtuukin buisness paikkoihin koska on reittilento.

      • 1499 plus asiakas

        Business luokan lippu Finnairin plus asiakkaille 1499 € joulukuussa 2014. ei ole kallis.


    • Mietityttää

      Mikä idea tässä on , että Finnairin lomalennot Phukettiin ja Krabille on muutettu reittilennoiksi?

      • kappas vaan

        Samaa on täälläkin mietitty, loma varattiin jo AM:lta, mieli kyllä tekisi vaihtaa matkan järjestä, mutta kun AM:lla kaikki on aina sujunut erittäin hyvin, muista ei olla samaa mieltä.
        Onko totta finski1 että saitte ilmatteeks businekseen, me olimme juuri varaamassa comfort paikkoja, mutta eipä ollut enää?!


    • taavi

      Siis ilmaiseksi, vai comfortin hinnalla?

      • finski1

        Siis oltiin varattu comfort paikkoja jo ennen tätä muutosta, kyselin aurinkomatkoilta et mites nyt kun comfort on poistettu nii saatiin buisness palvelut comfortin hinnalla..


      • Khao Lakiin menossa
        finski1 kirjoitti:

        Siis oltiin varattu comfort paikkoja jo ennen tätä muutosta, kyselin aurinkomatkoilta et mites nyt kun comfort on poistettu nii saatiin buisness palvelut comfortin hinnalla..

        Ihan sama täällä. Varattiin jo helmikuussa ja ei noussut hinta. Uusi matkavaraus tuli ja comford-buisness paikat oli merkitty samaan hintaan kuin helmikuussa.


      • finski1
        Khao Lakiin menossa kirjoitti:

        Ihan sama täällä. Varattiin jo helmikuussa ja ei noussut hinta. Uusi matkavaraus tuli ja comford-buisness paikat oli merkitty samaan hintaan kuin helmikuussa.

        Täytyy vaa muistaa käyttää finnair loungea tällä kertaa kun se kuuluu siihen.


    • Phuket nähty

      Ja lentomaileja ropisee busineksessä , jos löytyy korttia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1070
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      48
      536
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe