Voi kun eessä on oikein isorintainen, rehevä, iso perseinen kypsä nainen pylly pystyssä, niin ei muuta kuin panemaan. isosta perseestä kiinni tai jenkkakahvoista että pysyy kyydissä. Huutoa ja tissien läiskettä...musiikkia korville
Takaapääin parasta
8
1201
Vastaukset
- naapurin-pentti
ei kyllä se on poika niin että naapurin pentin leikkuupuimurista kuuluu lätinä ja loiske
- hetero500
HAISTA HOMO VITTU JOS OOT VITTUA KOSKAAN NÄHNYTKÄÄN!!!!!!!!PENTTI HOMO!!!!!
- open nänni
Muistan Iidan meidän open. Oli pyllyä ja litinää!!!!
- viking
Joo ja kaiken kruuna kun kypsä nainen pitää kännykkää korvalla ja ex mies kuuntelee nautinnon ääniä. Ai ai.
- Anonyymi
Kyllä tuollaiset bbw naiset on kiihottavia isojen hölskyvien rintojeensa kanssa. 😋
- Anonyymi
Mulla on oikein iso takamus ja takaapäin nautinto parhainta
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on oikein iso takamus ja takaapäin nautinto parhainta
Missäpäin olet voisin tulla antamaan sinulle nautintoa jos sopii
- Anonyymi
Totta...mahtavaa hommaa. Kokemusta on ettei keksiä tarvitse.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706