Timanttihuuto

16+13

Onko kokemuksia timanttihuudosta ?
-saako voittoja ja mitenkä pitkä on toimitus aika?

Itse olen odottanut jo marraskuulta voittoani onko muilla samanlaisia kokemuksia??

10

613

Äänestä

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 02+12

Lopetin sen paikan kun en saanut voittojani eikä vastausta tullut vaikka monta lähetin. Aikaa on mennyt n. 1,5 vuotta.

Pysykää herrajjestas pois siitä paikasta.

• Hohhohhohhoijaa

Ensin sanot että marraskuussa ja vastaat itsellesi, mene vittu hoitoon homo. Älä vain lottoo, ettet suutu kun päävoittoa ei tule kotiisi, hikitissi

• viron mafia vie tuh.

itselläni on kokemusta senttareista ihan alusta asti.tämä Timanttihuuto nyt on
      havaittavissa täysin huijarifirmaksi todella helposti.firman omat botit huolehtii
      siitä ettet voitolla voi saada mitään.voitat vasta kun kohde on tuottanut riittävän katteen.ettet usko varoitusta niin eikun maksamaan oppirahat.

• varkaat

Jep Jep, niin siellä menee. Vain hullu menee sen puljun halpaan. Kaappaavat nimimerkkejä eli minäkin olen siellä vaikken ikinä menisi tuollaiseen pskapaikaan.

• entinen huutaja

Kyllä piti pistää nauruksi kun timanttiin oli ilmaantunut uusia huutajia huutamaan tyhjää. Taitaa olla jo mennyt himoksi tuo huutaminen joillekkin !!!
      En itse osta yhtään huutoa sinne enää kun jäin ilman tuotteita !!!

• dimangia:(

Ei siellä ole uusia huutajia vaan heidän omia botteja.

Nappaavat takuusta nimimerkit, koska minäkin "olen siellä"

En minäkään saanut voittojani.

• kokeilija x

Varoitan kaikkia voitontoivossa olevia ostamasta huutoja timanttihuutoon !!!
      Ette tule saamaan voittamaanne tuotetta !!
      Kokemuksesta varoitan.!!!

• domangi

Eikö nuo lukuisat senttihuutokauppojen konkurssit ole jo saaneet ihmisiä ymmärtämään ettei niihin kannata osallistua

• kokeilija x´´

Taas näkyy timanttihuudossa olevan uusia talon nikkejä huutamassa vai onko joku uusi tietämätön haksahtanut huutamaan haamutuotteita? :D
      esim,kuka hullu huutaa varastokoppia monenkertaseen hintaan,käyttämillään huudoilla olisi ostanut jo ainakin 4 samanhintaista .

• lopettanut huutaja

Täytynee tunnustaa kokemuksen sanalla että tuotteet ei tule ,en suosittele huutamista ja huutojen ostoa.
      Olen haistanut vilpillistä toimintaa jo pidemmän aikaa.Omia nikkejä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      93
      1496
    2. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1305
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      901
    4. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      875
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      67
      856
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      164
      813
    7. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      779
    8. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      729
    9. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      707
    10. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      648
    Aihe