Kävin katsomassa (uutta) peräkärryä. Kyseisessä vaunussa oli lehtijouset. Tai paremminkin ns. lehtijouset sillä jousen muodostivat kaksi jousen lehteä. Eipä ainakaan minua moinen rimpulateos vakuuttanut. Tällä palstallakin on näitä ehdottomia lehtijousihemmoja mutta minä kyllä hankin vaunun jossa vääntökumijouset. Kestävät ,tää nykyinen kärryni kumijousilla on vuodelta 1977 eikä kertaakaan ole olut ongelmia jousien suhteen.
Rimpula perävaunut
5
455
Vastaukset
- myös näin on
Minulla on kanssa vääntökumijousilla varustettu peräkärri. Ei mitään ongelmia jousituksen suhteen. Täytyy tosin myöntää ettei jousitus ole enää vuosiin toiminut. Pohjassa jousitus makaa. Yllättävän nopeasti kumit kuoleentuivat. Renkaat kyllä joustavat sen verran mitä minun käytölläni tarvitsee.
- Laatua
Pitäisi vaatia saksalainen AL-KO akselisto niin eipä kuoleennu eikä makaa pohjassa.
- Jullikkakärry
Mites muuten tuollainen vääntökumijositus korjataan? Onko korjattavaa vai akselit vaihtoon? Itsellä traileri 2500kg kok. kantavuudella ja kumet antaneet periksi. Kuormaa ei voi laittaa ollenkaan päälle, renkaat ottaa kärryn laitoihin.
- tehty on
Akselit vaihtoon.
- Jullikkakärry
Mitkä akselit kannattas laittaa? Onko kokemuksia? Merkkejä kuitenkin on muutamia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1407929Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.313126Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole3822198Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422841760Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih1471583Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh211421- 1001229
- 151228
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1371152- 181112