Japanilainen "laatu" ASX

EiEnääASX

Olen aina ollut mitsumies, mutta nyt kaduttaa että ostin ASX'n. Jatkuvia sähkövikoja, Delta ei niitä korjaa ajoissa tai jos korjaa niin pitää useaan otteeseen ajaa se sinne "korjattavaksi"

Että semmoinen laatumitsu. Yritän päästä eroon, näähän on alkanu yleistyä täällä Suomessa aika hyväänkin tahtiin. Varoituksena vaan, että sähkövikoja tulee olemaan ja paljon.

12

1156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä vaan ASX

      Missä vaiheessa viat ilmestyivät ja minkä luontoisia ?
      Itsellä nyt 35 000 ajettu ASX , kerran huollossa käynyt, normaalit toimenpiteet.
      Ei ole ongelmia ollut sähkö- eikä muuutenkaan.

      • EiEnääASX

        54tkm ajettu nyt. Startti on reistaillut useasti, jätti koko auto tien päälle Lapin-reissulla viime kesällä, "omavastuu" olikin huikeat 480€, reissurahat meni sinne, eikä autoa olisi sieltä korjaamolta ulos saanut ellei olisi ollut käteisellä kyseistä summaa. Peruutustutkat ei toimi kunnolla, välillä ei toiminut ollenkaan ja välillä jumittuivat päälle (koko matkan PIIIIIIIP) koko ajaksi vaikka ne tutkat oli puhtaat. Starttiongelman kanssa sai painia monta kuukautta, lueskelin että muillakin on ollut niitä samoja ongelmia. Myös tuo ajovalotunnistin joka käynnistää automaattisesti LED-valot niin on reistaillut, ollut siinä autom. asennossa ja se heittää ne välillä ihan valosalla päälle ja joskus pilkkopimeällä pois päältä. Deltan mukaan se on normaalia, ei kuulemma ole vika, ja paskat sanon mä.. 5 vuoden/100tkm takuu olis hieno asia jos takuuhommat hoidettais kunnolla. Mulle riittäis 3v/100tkm jos ne takuun piiriin kuuluvat asiat hoidettais kunnolla.


      • takuu olemassa
        EiEnääASX kirjoitti:

        54tkm ajettu nyt. Startti on reistaillut useasti, jätti koko auto tien päälle Lapin-reissulla viime kesällä, "omavastuu" olikin huikeat 480€, reissurahat meni sinne, eikä autoa olisi sieltä korjaamolta ulos saanut ellei olisi ollut käteisellä kyseistä summaa. Peruutustutkat ei toimi kunnolla, välillä ei toiminut ollenkaan ja välillä jumittuivat päälle (koko matkan PIIIIIIIP) koko ajaksi vaikka ne tutkat oli puhtaat. Starttiongelman kanssa sai painia monta kuukautta, lueskelin että muillakin on ollut niitä samoja ongelmia. Myös tuo ajovalotunnistin joka käynnistää automaattisesti LED-valot niin on reistaillut, ollut siinä autom. asennossa ja se heittää ne välillä ihan valosalla päälle ja joskus pilkkopimeällä pois päältä. Deltan mukaan se on normaalia, ei kuulemma ole vika, ja paskat sanon mä.. 5 vuoden/100tkm takuu olis hieno asia jos takuuhommat hoidettais kunnolla. Mulle riittäis 3v/100tkm jos ne takuun piiriin kuuluvat asiat hoidettais kunnolla.

        Eikö siinä ole 5v/150tkm takuu joka kattaa starttivian korjauksen? Ja liikkumisturvasta pitäisi tulla vara-auto jos ei tule heti kuntoon. Mitä tarkoitat tuolla 'omavastuulla', ei minulle aikakaan ole tullut mitään omavastuita takuuaikana tulleiden vikojen korjaamisista.


      • köyhätvittuun
        takuu olemassa kirjoitti:

        Eikö siinä ole 5v/150tkm takuu joka kattaa starttivian korjauksen? Ja liikkumisturvasta pitäisi tulla vara-auto jos ei tule heti kuntoon. Mitä tarkoitat tuolla 'omavastuulla', ei minulle aikakaan ole tullut mitään omavastuita takuuaikana tulleiden vikojen korjaamisista.

        hinauksessa jonka korvaa VAKUUTUS on omavastuu.

        ainiin, eihän sinulla köyhällä suomalaisella ole varaa vakuutukseen.


      • väärin teit
        köyhätvittuun kirjoitti:

        hinauksessa jonka korvaa VAKUUTUS on omavastuu.

        ainiin, eihän sinulla köyhällä suomalaisella ole varaa vakuutukseen.

        Tyhmä olet tai sitten sinulla ei ole uutta Mitsua. ASX:t on kaikki niin uusia että niissä on kaikissa 5v takuu teknisten vikojen varalta ja siihen sisältyy myös ajoturvapalvelu. Mikäli auto jää tielle se hinataa n ajoturvan piinkiin ilmaiseksi korjaamolle ja annetaan vielä vara-auto. Tämä on täysin ilmaista eikä siinä ole omavastuuta.

        Jos olet laskuttanut hinauksen vakuutuksesta ja maksanut omavastuun olet tyhmä ja ansaitsetkn kärsiä moisen tappion nahoissasi.


    • KIA ON PARAS

      Ostatko Kian seuraavaksi?

      • EiEnääASX

        En, yritän saada tämän vaihdokkina johonkin toiseen. Ajattelin että jos kokeilis sitä uutta Qashqaita, että onko siitä rellun Qashqaista mihinkään :>

        Kompaten aloitusta että aiemmin minulla oli Peugeot 508, mutta mitsuja on tässä talossa ollut aina, ykkösautosta kakkosautoon. Se Peugeot ei ollut omasta mielestä vikainen, tai sitten 34tkm ajoaikana ei vikoja vielä ilmennyt :D

        Huono valikoima mitsun uusissa autoissa muuten nykyään, en tiedä oletteko huomanneet samaa. Pelkkää maasturia.


      • 3+12
        EiEnääASX kirjoitti:

        En, yritän saada tämän vaihdokkina johonkin toiseen. Ajattelin että jos kokeilis sitä uutta Qashqaita, että onko siitä rellun Qashqaista mihinkään :>

        Kompaten aloitusta että aiemmin minulla oli Peugeot 508, mutta mitsuja on tässä talossa ollut aina, ykkösautosta kakkosautoon. Se Peugeot ei ollut omasta mielestä vikainen, tai sitten 34tkm ajoaikana ei vikoja vielä ilmennyt :D

        Huono valikoima mitsun uusissa autoissa muuten nykyään, en tiedä oletteko huomanneet samaa. Pelkkää maasturia.

        Minä kävin katsomassa Outlanderia Delta-Autossa. Auto oli ihan hyvä, mutta liikkeestä jäi vähän petoksen maku. Enpä siirtynyt takaisin Mitsubishiin 12 vuoden Skoda-putken jälkeen. Tarvitsin isompaa auto kuin nykyinen Yetini on. Käy kokeilemassa Skoda Yetiä. On kelpo auto!


    • susi nissan

      Qashqaissa paskat vaihdelaatikot.....en sinuna vaihtais.

    • japsi laatuako

      Joo ittellä ensimmäinen mitsu ja kyllä viimeinen. Auto kyllä hyvä vaikka vw sotkenu näppinsä peliin. Delta group maahantuoja ei kasitä mitä takuu tarkoittaa.

      • no fiat

        Deltan imago ja laatutaso siis pysyy vakiona, onhan se ryssinyt mallikkaasti edellistenkin merkkien maahantuonnin ja takuuhommat.


    • kiero silmät

      Mitsu onko valepukuinen ruotsalais valmisteinen traktori?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe