Ranskalaisen auton huolto...onko kellään tietoa missä kannattaisi huoltaa? Onko kellään kokemuststa Kirjauksentien "Autoasi" huollosta?
Naisen auton huolto kaipaa apua
17
1729
Vastaukset
- who sucks?
Auton ohjaustehostimen korjausta pyyheliinaa/riepua käyttäen aiheuttaa kyllä SUUURIA kysymysmerkkejä kyseisen "!VALTUUTETUN" "HUOLLON" asianosaavuudesta!? -Täyttä RAHASTUSTA vcailla toivottua tulosta vcailla asiakkaan näkökulmaa!!! EN SUOSITTELISI! edes PARHAIMMAlle VIHAMIEHELLENIKÄÄN!!
t. Ei enää Ikinä "ranskista" "VALTUUUTETUN" leinon HUOLTOON! !!!
(Saat nimittäin "patonkisisi" AINA puoliRAAKANA TAKAISIN, hyi hyi!!!)- sitroensitruuna
Kiitti vinkistä :)
- Petett
Käytin Toyta huollossa Versoani Keravalla usean vuoden ajan, keskihinta huolloille n.550€. Viime syksynä kuukausi huollon jälkeen öljynpaine valo syttyi ja kun tarkastin öljyt mittatikku ei kastunut. Menin em. liikkeen huoltoon, koska olin vakuuttunut että olivat unohtaneet äljynvaihdon. Huollossa väittivät naamat punaisena ettei sellaista voi tapahtua ja että auto kuluttaa öljyä? Vaihdoin öljyt itse ja puolivuotta on öljypinta pysynyt stabiilina. Kusivat omille nilkoilleen, sillä en tule huollattamaan autoani enää siinä liikkeessä!
Petetty
- 405
paska paikka.
- 307
rahastusta kaikki tyynni!!
- Anonyymi
Niin totta täys kusetus.
- 406
Hyviä kokemuksia Tehtaankadun autohuollosta. Ainakin syksyllä budjetti piti, kaikki tilatut työt tuli tehtyä ja samaan rahaan vähän ylimääräistäkin. Auto meni huollon jälkeen suoraan katsastuksestakin läpi.
Asiakaspalvelu on nyt hieman nuivaa mutta sen kestää kun hommat tulee tehtyä- Mega
Auto Fit teki huollon juuri niin kuin sovittiin. Hinta oli kohtuullinen ja palvelu erinomaista
- qewgfqweg
Puristimeen koko rottelo.
Ranskalaisista autoista ei ole muuta kuin harmia.- Pösö 307
Tai sit ei. Vahojen mosse-miesten höpinöitä.
- opeliksi
Mikä huolto kyseessä? Määräaikais vai, ei tarvitse, vaihda uuteen parin vuoden välein. Itse on ole vuosikausiin mitään tehnyt; tuulilasinpesunesteen sekä polttoaineen lisäystä lukuun ottamatta. Renkaanvaihdot säilytyksineen sekä pesut hoidatan Junior-Kumissa, jota voin suositella varauksettomasti.
- AutoSexWork
Täällä olisi vapaa mies ammatiltaan autonasentaja, millainen mimmi muuten?Minä huollan ja korjaan autoasi säännöllisesti, sinä huollat ja pidät minua tyytyväisenä säännöllisesti sängyssä?Tehdäänkö diili?
- Avutonkysyy2
Mulla on jo voimassaoleva diili...
- lllsffsfjff
ÄO taitaa olla sinulla sama, kuin kengän numerosi.
- kaarlonkadunshell
MH-Lehtorinne, "shell", kaarlonkadulla, Siellä pätevä mekaanikko, veloituksetkin ei yli hinnoiteltuja
- kysyväinen
päteväkö? saiskos perustelut?
- Anonyymi
Taksamittari sun muut laitteet kun juosten kustu ei jatkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875