tykkääkö kukaan nainen/tyttö oikeesti sperman mausta ja siitä kun mies laukee suuhun?? mikä siinä on hienoo tai mikä siinä mättää?
sperman maku?
29
8934
Vastaukset
- noup..
en tiedä mikä siinä mättää, mutta ei se vain maistu hyvältä. ennen pelkkä suihin otto oksetti, nyt saan siitä itsekkin nautintoa.
mutta nielemään en suostu!! enkä edes suuhun laukeamiseen!! - Minä
Pidän siitä todella paljon,kun mies tulee suuhuni, mielelläni myös nielen spermat. Hyvää on, loput levitän kasvoilleni jos jää mitään levitettävää.
- mikro
Hei Minä,
voinko tulee sinun suuhun?;) - Ihanaa
Minä haluan laueta naisen suuhun ja parasta kun nainen nielee koko satsin
- plääh
Mä en ota edes suihin kun kovassa kännissä. En niele. Se on ällöttävintä puuhaa mihin voi ihminen joutua. Kaikki se haju, sottaaminen, maku, tahmeus...ÄLLÖÄ!! Miettisivät miehet mihin toiset pakottavat.
- Mies
Oletkohan puolisoni? ;)
- plääh
Mies kirjoitti:
Oletkohan puolisoni? ;)
Ei, en taida olla puolisosi.
Lisäyksenä vielä, että en myöskään pidä siitä, että mies nuolee minua. Kaikin puolin ällöttävää on myös se. - jannu
plääh kirjoitti:
Lisäyksenä vielä, että en myöskään pidä siitä, että mies nuolee minua. Kaikin puolin ällöttävää on myös se.sulle sitten mahtaa kelvata?
- plääh
jannu kirjoitti:
sulle sitten mahtaa kelvata?
On kai muitakin keinoja tyydytykseen kuin pelkkä suuseksi! Kerroin vain mielipiteeni.
- Silmarwen
MÄ olen ehdottomasti samaa mieltä sun kanssasi!!! Mä en ymmärrä mitä nautintoa siitä saa kun ihmiset nielee? Mä ymmärrän sen suihinoton harrastettuani sitä itsekin, vaikka kyllä se haju on aika kiintoisa... Se vaan, että kun en ikinä halua jatkaa niin että kundi laukeaa, niin en kyllä sitten tiedä milloin olisi hyvä lopettaakaan...Mutta hei, viittittekö kertoa että mitä te siitä saatte? Ehkä mäkin ymmärrän teitä sitten paremmin...?
- plugin
Mitä sitä nyt orgasmissa saa....
Mietippä vähän: On todella tympeää kun kullin alkaessa supistella se otetaan suusta ja sitten saat YKSIN laueta ties minne lakanoille.
Voi sitä turhautumisen ja vitutuksen tunnetta! - Anonyymi
plääh kirjoitti:
Lisäyksenä vielä, että en myöskään pidä siitä, että mies nuolee minua. Kaikin puolin ällöttävää on myös se.Olen itse samaa mieltä: suuseksi on inhottavaa. Ei ole normaalia että aikuiset ihmiset nuolevat toistensa kusivehkeitä. Lapsilta ja teini-ikäisiltä sen ymmärtää, kun kaikki on uutta ja ihmeellistä.
t. Oolofi-83
- miisa
siinä mitään kauheaa ole.itse olen seurustelusuhteessa ja suuseksiä harrasteteaan mollemminpuolin.mukavaa se on toiselle tehdä hyvä olo ja kai siihen minullakin liittyy jokin oma perverssio.
ei se maistu mitenkään pahalle ja aina olen niellyt poikaystävältäni.ei se kuvota.en ymmärrä minkä takia jotkut pitävät suuseksiä niin kuvottavana, se ei ole.minusta se jotenkin kuuluu asiaan, nieleminen siis.
olen rakastunut.- Keskiverto isi
Kertokaa, vaikuttaako sperman makuun se, että tupakoiko mies? Olen kuullut, että "se ei maistu niin pahalta, jos ei tupakoi".
- Basakasa
Keskiverto isi kirjoitti:
Kertokaa, vaikuttaako sperman makuun se, että tupakoiko mies? Olen kuullut, että "se ei maistu niin pahalta, jos ei tupakoi".
Esim. ulkomailla tai jossain Tax Freessä kun joissakin röökipaketeissa lukee se "varoitusteksti" englanniks, niin niissä joissain lukee jotain "Smoking damages the sperm..."
- Kaisa
Suuhun laukeaminen on mielestäni ihan kiihottavaa, mutta itse maku on mielestäni melko pistävä eikä mikään kovin herkullinen. Eli en nyt sitä litratolkulla alkaisi mättämään, mutta pieninä kerta-annoksina ihan ok, jos se kundia sytyttää.
- anna
Suora mielipiteeni mieheltä suihinottamisesta on se, että tunnen itseni "alemmaksi" naiseksi, jos otan puolisoltani suihin.. sama homma on jos vaikka hän ottaa minut takaapäin.. nautin kyllä suunnattomasti siitä mutta tunnen itseni käytetyksi sen jälkeen vaikka olin tekemisissä tutun puolisoni kanssa..
Suihinotossa ei periaatteessa kuitenkaan ole mitään vikaa jos liitto on tasa-arvoinen ja mies ei laukea suuhuni.
Sperman mausta ei suurempia havaintoja paitsi ns.touhitipat...koska en ole hänen antanut laueta suuhuni... - Roosa
Jos mies on puhdas ja siisti, niin spermakin maistuu.
- Anonyymi
Huomenta minulla naisystävä tykkää ottaa suihin ja lastit saa lentää suuhun sekä nielee kaiken. Lopuksi nuolee kalun vielä puhtaaksi.
- Anonyymi
Spermainen nainen olis ihana ...kun vois runkata suuhun ja laskea lopuksi vaikka naamalle
- Anonyymi
Hyvän yhdynnän jälkeen parasta voitelua. Itse tykkään sprman mausta ja pehmeydestä nielen kaiken miehen lauetessa suuhuni.
- Anonyymi
Vaimoni ainakin pitää, koska joka kerta haluaa spermat lopuksi suuhun ja nielee kaiken.
Olisikin jotenkin sottaista laueta muualle. - Anonyymi
Mieheni tykkää, kun otan suihin ja nielen kaiken kurkusta alas. Ei sperma pahalta maistu, joskus vähän kokkareista, kun pidempi väli laukeamisesta. Pointti, tietenkin toisen mielihyvä ja kiihottuminen suuhun laukeamisesta ja tietenkin itseäkin kiihottaa, että pystyn nauttien näin tekemään. Tietenkin itsekin saan vastapalveluksia ja pyytää mitä himoitsen .
- Anonyymi
Sperman maku vaihtelee miehillä. Sellaisilta tykkään ottaa suihin joilla puhdas kalu, sperma ei maistu pahalta eikä sitä tule desitolkulla. On tullut vastaan näitäkin joilla maistuu tosi pahalta, yhden kundin sperma maistui ihan mädälle ja meinasin oksentaa, juoksin vessaan sylkee sen ulos. Siltä kundilta en enää suihin ottanut, vaikka tykkäänkin ottaa. Mut varmaan tärkeimmät asiat mitä kundi voi huomioida on se että pitää paikat puhtaina eikä se sperma jää moneksi päiväksi lilluu pusseihin. N33
Mätää spermaa? Toi on mielenkiintoista jo lääketieteelliseltäkin kannalta, mitäköhän on tapahtunut. Olen maistellut omaa spermaani aika ajoin koska pitäähän sitä tietää onko se hyvä ennenkuin se menee muiden makunystyröihin, ja muutenkin ihan mielenkiintoista. Se maku muuttuu välillä mutta koskaan ei ole maistunut eikä haissut mädältä vaikka on joskus jäänyt ainakin viikko pari laukeamatta.
- Anonyymi
haluan todella että nuolet otan myös suihin torttuni kohta räjähtää
- Anonyymi
Musta se vaan on kiihottavaa kun mies laukeaa suuhun ja nielen. Jotenkin tuhmaa. Oman miehen sperma maistuu ihan hyvältä, suolaiselta.
- Anonyymi
Useimmat naiset näyttelevät pitävänsä siitä, vaikka ovat hiljaisesti ihan toista mieltä.
- Anonyymi
Eräs nainen nieli mieluiten. Se on siistii. Ei mee lakanat. Ei tullut kysyttä, miksi, tuntui pitävän suihinotosta ja oli taitava.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2332172Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101808Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601436Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801215- 611075
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171068Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89994TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15990Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42834- 70832