Ehdotin parikymmentä vuotta sitten sille Allan? vai mikä se häsan pomo oli että latokaa se kirottu lehtenne tabloidiksi kuten esm iltasanomat siihen aikaan oli niitattu nippuun ettei lehdet leviä kuin laatmannin paska pitkin peltoja kun sen avaa
Pomo alko väkättään että ei käy, irto-sivut on helppo jakaa aamukahvilla kun isä haluaa lukea urheilua ja äiti mainoksia. Voi perhana. Paksumpi ja isompi H.S. vasta oli rytökasa kun se levis latttialle ei sitä saanu enää järjestykseen, sama ongelma. Nythän H.S. on tabloidi, peukkua sille ylös - Häsalle peukku -alas!
Hämeen-Sanomat
33
476
Vastaukset
- Sopulit pendolinoon
Muuttuu tabloidiksi syksyllä Aamulehteen sulautumisen myötä kunhan Aamulehtikin vaihtaa kokoa. Toimitus tai se mitä siitä jää jäljelle siirtyy Tampereelle Sarankulmaan Aamulehden toimitaloon. Hämeenlinnaan jää muistoksi vielä palvelukonttori Kaupunkiuutisten oheen. Jännät ajat on toimittajilla. Uusi-Kilponen vähän näistä silloin viimeksi jo vihjaisi, että on tulossa muitakin suuria uudistuksia kuin tabloidikoko. Hämeen Sanomat todennäköisesti kuitenkin jää omaksi lehdekseen, vain koska sillä on suomen vanhimman historia ja titteli, vaikka ei sekään ole varmaa. Nykyään vain raha ratkaisee.
- Raha on ratkaissut
aina.Ja tulee ratkaisemaan edelleen.
Luulenpa, ettei kukaan meistä työskentelisi ilmaiseksi hyvän hyvyyttään.
Kaikki vaan pitäisi saada ilmaiseksi. - Aamun lehdet
Ei sulaudu, mutta juttu yhteistyö laajenee useamman lehden kesken, mm. turkkuusen, mansen ja rovaniemen jutut lisääntyy.
Minusta Aamulehti Hämepainoksena olisi toimivampi... - Anonyymi
Raha on ratkaissut kirjoitti:
aina.Ja tulee ratkaisemaan edelleen.
Luulenpa, ettei kukaan meistä työskentelisi ilmaiseksi hyvän hyvyyttään.
Kaikki vaan pitäisi saada ilmaiseksi.Hämeensanomat ohenee vuosi vuodelta ja hinta nousee. Pääsiäisen aikaan 4 pv ettei lehti ilmestynyt. Ihmeen pitkiä lomaaikoja. Itse olin koko pääsiäisenpyhät töissä. Että silleen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeensanomat ohenee vuosi vuodelta ja hinta nousee. Pääsiäisen aikaan 4 pv ettei lehti ilmestynyt. Ihmeen pitkiä lomaaikoja. Itse olin koko pääsiäisenpyhät töissä. Että silleen
Millään tavalla ei oteta asiakkaanmielipiteitä huomioon. Vanhoja uutisia ja sitten ihmetellään kun tilaajat vähenee. Taidan lopetyaa lehden tilauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämeensanomat ohenee vuosi vuodelta ja hinta nousee. Pääsiäisen aikaan 4 pv ettei lehti ilmestynyt. Ihmeen pitkiä lomaaikoja. Itse olin koko pääsiäisenpyhät töissä. Että silleen
Sama virsi kuulunut jo 30 vuotta ainakin. Kumma, että siinä kuitenkin on vielä niitä sivuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole töitä nähnytkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millään tavalla ei oteta asiakkaanmielipiteitä huomioon. Vanhoja uutisia ja sitten ihmetellään kun tilaajat vähenee. Taidan lopetyaa lehden tilauksen.
Hämeenlinnalaisen hämeenlinnalaisjoukkue HPKooKoohan on tosi kiinnostava kokoaukeaman jutuksi vai mitä?
- Anonyymi
Minun piti antaa markkinointi kielto hämeensanomiin valtaisa tulva sähköpostia. Miks ei enää soiteta vaan pirun sähköpostia. 4 tai 5 tuli viikossa tyhmiä työntekijöitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama virsi kuulunut jo 30 vuotta ainakin. Kumma, että siinä kuitenkin on vielä niitä sivuja.
Milloin loppuu kokonaan sivut hih hih kun ohenee joka vuosi. Taitaa olla paperi kallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et ole töitä nähnytkään.
Pääsiäisen aikaan olin töissä tuli hyvät pyhäkorvaukset. Kyllä kannattaa
- Kallis lehti
Joskus lukaisen kahvilassa. Ei tulisi mieleen tilata näillä hinnoilla. Liian kallis, kovin on asiaa vähän.
- häsavainaa
Täysin paska aviisi. En lue. En osta. Kuolkoon pois.
- pravda
Ei tule meille, olemme kommunisteja. meille tulee pravda
- vileeni
Pravda eli totuus !
- uraaaaaaaaaa
Thrue, Totuus = Pravda, URAAAAAAAAA URAAAAAAAAA URAAAAAAAAAA
- kieltojajjaja
KIELTO.
ÄLKÄÄ LAITTAKO MAINOSMIELESSÄ SITÄ HÄMEEN-SANOMAT LEHTEÄ ENÄÄ IKINÄ POSTILAATIKKOONI. EI AUTA EN TILAA. JONNIN JOUTAVA PAPERI. EI KELPAA EDES AUTON KUMIMATTOJEN ALLE KUIVAAJAKSI.- Anonyymi
Ei viitsi wc paperina käyttää kun pylly menee mustaksi
- yli 20 v.
Lopetin tilauksen ja miltä tuntuu? Ei miltään mutta tilillä on nytten 100 e. rahaa.
- hyvä häsä
Tabloidilla ei tee mitään, ei voi savumuikkuja kääriä enää tai sytyttää pesää.
Myös pakkauspuuhiin Häsa mainio.- uyiuuuyiuy
Kallis tilata pakkausmateriaaliksi. Ei muutakaan käyttöä tosin.
- onkovaiei
Joo, kuolinilmoitukset tulee seurattua baarissa lukiessa eli onko tuttuja
- uteleeeeeeee
saakohan häsa yhteskunnan tukee?
- Ilmainen kiinnostaa
Samat kuin edellä. Katkaisin tilauksen ja siirryin uutisten verkkomaailmaan ja hyvin pärjään ja velä rahaa säästyy.
- hihhihhee
Saa. Samoilla perusteilla jaetaan yhteiskunnan lehdistötukee kuin joukkoliiikennetukeekin.
- Joukkoliikennetuki = kasa euroja per puuttuva matkustaja
- Häsan lehdistötuki = kasa euroja per puuttuva asiakas- kalliiksi käy
Se tarvii enemmän tukee kun puuttuu aina enemmän.
- Mihin luottaa?
Kovin on erilaisia käsityksiä Häsan tulevaisuudesta. Ei varmaankaan savua ilman tulta. http://reska.fi/blogit/hameenlinna-blogi/lehdisto-keksi-lisaa-ruutia/
- Gdkfhriekdbdvdj
Suomessa lehdistötuki on 500 000 €. Siitä 450 000 € ruotsinkieliselle uutistoimistolle FNB:lle ja 50 000 € Lapin Kansalle, saamenkieliselle uutisoinnille. Muut sanomalehdet ei saa. Epäsuora tuki on alempi 10% alv, joka on pohjoismaiden korkein. Viestinnän Keskusliiton sivuilla selvitys, mutta en osaa linkata.
- Taksirepa
Paljon joutuisi maksamaan tilaajana ilmoituksista. Kallis.
- 123425
Samaa mieltä. Onneksi ei tule mutta luin vastaanotolla terveydenhoitajaa odottaessa.
- iikolli
Pravda.
- Anonyymi
Kremlin sisäpiiri roimii kovin sanoin Putinin sotaa: ”Katastrofaalinen virhe”
Kymmenen korkea-arvoista venäläislähdettä kritisoi Venäjän hyökkäystä Ukrainaan yhdysvaltalaiselle Bloombergille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161402Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen81833- 66831
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658