Kaikille tytöille tulevaisuuden varalle tiedote

hstrjhs

Niin kauan ku oletatte ja annatte miesten maksaa kaikki kulut, ette tuu ikinä olemaan tasa-arvosia miesten kanssa.
Eli älä ole huora, jakakaa kulut tasan kun mahdollista

24

164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samaa mieltä. :)

• Eräs trotskilainen

Tytöt maksaa piparilla!

• Hghghggvhfghg

Kaikki naiset on siis prostituoituja?

• Hghghggvhfghg kirjoitti:

Kaikki naiset on siis prostituoituja?

Ehkä ovatkin. Se on heidän oma valintansa. :)

• Eräs trotskilainen
        jokutyyppi19 kirjoitti:

Ehkä ovatkin. Se on heidän oma valintansa. :)

Ei aina ole. On otettava huomioon ihmiskauppa, kiristys ja ne, joilla ei ole huonon taloudellisen tilanteensa vuoksi muuta vaihtoehtoa.

• tyttö9477777

Voi että, eihän miehet ajattele muutaku rahaa.

• Eräs trotskilainen

Panemista,pelejä ja rahaa pojat aatteleee

• Grdjjvbuh
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

Panemista,pelejä ja rahaa pojat aatteleee

Ei pidä paikkaansa. Seksiä, autoja ja urheilua enimmäkseen.
        Miehet useimmin elättävät naisia ja käyvät töissä. Naiset taas törsäävät kaikki rahat johonkin turhiin vaatteisiin, ja mistä he saavat rahansa? Mieheltään tietenkin

• Eräs trotskilainen
        Grdjjvbuh kirjoitti:

Miehet useimmin elättävät naisia ja käyvät töissä. Naiset taas törsäävät kaikki rahat johonkin turhiin vaatteisiin, ja mistä he saavat rahansa? Mieheltään tietenkin

Ylempi oli trolli ja vastaus sisälsi törkeän yleistyksen.

• hearmyvoice
        Grdjjvbuh kirjoitti:

Akan syytä kaikki, just niinpä niin.

• firedanxing
        Grdjjvbuh kirjoitti:

Urheilua? Kuinka usein miehet harrastaa urheilua? Omani on lihonnut 10kg.

• Karolin ++

Ei kai nyt kaikkia kuluja. Kai nyt joitakin kuitenkin?

Olin kovin kiusaantunut, kun ex-poikakaverini ei kyennyt tarjoamaan minulle edes kahvia. (Ottakaa huomioon, että tässä puhutaan kuitenkin aikuisten ihmisten rahankäytöstä, ei vähistä viikkorahoista.)

• Hdhdbz

Tarjoa sit seuraavalla kerralla.

• Karolin ++
        Hdhdbz kirjoitti:

Tarjoa sit seuraavalla kerralla.

No sehän on meidän välinen asia.

Kun puhutaan nuorten rahankäytöstä (ja vielä alle 30-kymppisten rahoista), kaikilla on todennäköisesti aika vähän rahaa ja silloin on syytäkin jakaa kulut tarkasti.

Mutta - jos ja kun - vielä on olemassa pariskuntia, joissa mies käy töissä ja elättää perheen, ja nainen hoitaa kodin ja lapset, niin mitäs siihen on muilla sanomista. He saavat tehdä näin jos haluavat. Silloin mies maksaa.

Tai toisinpäin. Nainen elättää ja mies hoitaa kodin.

Kyllä minä tarjoan kahveja kavereilleni ja tarjosin ex-poikakaverillenikin, mutta koin kiusalliseksi hänen pikkutarkkuutensa.

Tällä hetkellä olen heikkona itäisen naapurimaamme edustajaan, joka ei ikinä ryysää ennen minua ovista ja herrasmiesmäisesti tarjosi minulle kahvin. Minulla on "varaa" sanoa näin, koska en ole ikinä sanonut itseäni feministiksi.

Veljeni tai isäni ei ikinä kulje ennen minua ovesta. He eivät myöskään huorittele naisia. He pyrkivät myös kantamaan painavia kantamuksiani, koska he ovat vahvempia. Miten sanoisin: kunnioitan heitä hyvin paljon ja haluan voida kunnioittaa samalla lailla myös seurustelukumppaniani.

Joten eiköhän olennaista ole, että kukin löytää sellaisen tytön tai pojan, jonka kanssa itse tulee toimeen. Miksi pitäisi olla yleispätevä malli? Jos minä pesen miehen kalsarit ja teen ruokaa, ja mies taas hoitaa kahvintarjoamiset, niin mitä se muille kuuluu?

• Tämä on totuus. Tosin ei välttämättä sillä tavalla, kuin aloittaja sen tarkoitti. Jos vain miehet maksavat kulut, niin miehet ovat syrjittyjä. Mutta eihän mies VOI olla syrjitty, mutta nainen voi. Kun on naimisissa, niin ehdottaisin, että olisi yhteiset rahat. Kun on vielä vasta parisuhteessa, niin se on asia erikseen, mutta silloinkin sanoisin, että kannattaa tehdä kummallekin miellyttävä systeemi. Jos vaikka minäkin alkaisin maksaa tytöille kaiken, niin joutuisin nopeasti kotiarestiin ja rahankäyttökieltoon.

• Karolin ++

Mies voi olla syrjitty ja mies tai poika voi olla myös esim. seksuaalisen häirinnän kohde.

• Karolin ++ kirjoitti:

Mies voi olla syrjitty ja mies tai poika voi olla myös esim. seksuaalisen häirinnän kohde.

Ja nainen voi raiskata pojan.

• Eräs trotskilainen
        uusi-atrytone kirjoitti:

Ja nainen voi raiskata pojan.

Ja svedut tekivät siitä leffan nimeltään Män kan inte våldtas.

• Niinhän se OKEASTI on.

• Bottlegenie

Ihanku me tytöt ei osattais käyttää rahaa :o

• Eräs trotskilainen

Ei teiän tarvii kunhan vaan annatte pillua ja pusuja

• Tjjjaaaaaaahhh

Osaatte te käyttää sitä. Mutta ette viisaasti.

USAlaisessa yliopistossa kysyttiin oppilailta että kuinka monen mielestä miehet ja naiset ovat tasavertaisia, lähes kaikki viittasivat.

Sitten kysyttiin että pitäisikö miesten tarjota naisille (juomat, päivällinen jne.) ja YLLÄTTÄEN vain naiset olivat sitä mieltä että totta kai pitäisi

• Tjjjaaaaaaahhh kirjoitti:

Osaatte te käyttää sitä. Mutta ette viisaasti.

USAlaisessa yliopistossa kysyttiin oppilailta että kuinka monen mielestä miehet ja naiset ovat tasavertaisia, lähes kaikki viittasivat.

Sitten kysyttiin että pitäisikö miesten tarjota naisille (juomat, päivällinen jne.) ja YLLÄTTÄEN vain naiset olivat sitä mieltä että totta kai pitäisi

Ei millään pahalla, mutta amerikkalaiset ovat asia erikseen. Eräässä tietokilpailussa kysyttiin, kuinka monta maailmansotaa on ollut? Vastaus kuului: "En minä muista kuin neljä...."

Ap oli sinänsä oikeassa. On varmasti niitäkin tyttöjä (ja poikia) jotka sitten pistävät toisen maksamaan lähes kaiken. Mutta on kyllä typerää yleistää... Eikö olisi reilua, jos kumpikin maksaisi oman kykynsä mukaan...?

• vaik samaa ne kaik o

Oman kykynsä mukaan. Eli naiset ei maksa mitään.
      Mitä jos aina on nolla tilillä kun on niin huono rahan kanssa ja uusin muotilaukku on saatava.
      Itse en aio sellaisen naisen kanssa olla joka ajattelee vain rahaa. Vaikka voittaisin lotossa 100miljoonaa en aio tarjota naiselle kaikkea vain sen takia että hän on nainen.

Eikös sellainen tutkimus ollut että 95% hyvätuloisista miehistä on parisuhtessa ja 2 prosenttia yksin olevista on yksin omasta tahdostaan.
      Mutta 40% huonotuloisista miehistä on parisuhteessa, 95 prosenttia sinkuista on sinkkuja vasten tahtoaan.

ELI MIEHET HUOMIO! Eläkää itseänne varten, älkää maksako jonkun siivellä eläjän kaikkia kuluja. Prostituoidut tulee halvemmaksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      90
      4352
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      51
      2806
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      113
      2491
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      108
      2268
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1957
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      33
      1956
    7. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      213
      1653
    8. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1617
    9. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      29
      1598
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      79