Keskenmenosta pari viikkoa aikaa (11 ). Vuoto loppunut ja raskaustesti näyttää jo negatiivista. Minkälaisia oireita tai tuntemuksia teillä on ollut km:n jälkeen? Raskausoireet hävisivät muutamassa päivässä, mutta mahassa ihmeellisiä tykytyksiä/muljahteluita alkanut tuleen. Onko tämä kohdun palautumista/supistumista? Onko kenelläkään tietoa tai ollut samanlaisia tuntemuksia?
km:n jälkeiset tuntemukset
tietämätön
1
229
Vastaukset
- tiedon murunen ehkä
Hei
Minulle tehtiin viikko sitten perjantaina tyhjennys sairaalassa. Tänään olen kanssa kokenut tykytyksiä ja kuplintaa mahassa. Ystäväni jolle on käynyt samanlainen menetys aikaisemmin sanoi että voi olla ihan psykologinenkin juttu, Minulla itsellä kävisi mielessä että johtuisiko lääkkeistä tyhjennyksessä. Oikeaa vastausta en tiedä mutta minulla on tälläkin hetkellä kuplintaa mahassa. Voimia sinulle menetyksestä toipumiseen. Et ole yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5571838Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18897- 84873
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101806Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50729Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2717- 63715
- 68695
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74638- 65543