17v ja raskaana

Haluisin kuulla

Oon 17v. Opiskelen lukiossa.
Oon 6 kuulla raskaana.
Haluisin nyt kuulla OIKEITA teiniäitien kertomuksia synnytyksestä, raskaudesta, ja millaläillä teidän elämä on muuttunut sen jälkeen kun saitte tietää, että ootatte vauvaa.
Inhottavia kommenttejahan mä en voi mitenkään estää mut ois kiva et tänne tulis vaan oikeita MUKAVIA juttuja luettavaksi.

4

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muffis

Hei! Olen 16-vuotias Joakim-pojan äiti. Joakim on 5 kk vanha, terve iloinen poikavauva. Hän ei ollut suunniteltu mutta olen hänestä silti erittäin onnellinen! Raskaudesta voin sanoa, että loppuraskaus on tukalaa ja ahdistavaa aikaa, ja koska olin yliaikainen, itkin usein öisin sitä että miksi lapsi ei tule... Synnytys kävi helpommin kuin olin odottanut, epiduraali helpotti kaikkea! Synnytys ei kestänyt kauaa, mutta olin todella väsynyt sen jälkeen. Olimme päivän sairaalassa, ja kotiin päästyäni alkoi arki, mikä oli pienen kiljukaulan kanssa vaativaa ja ihanaa. Vanhemmuudessa on iloja ja suruja ja väsyttäviä päiviä, mutta kyllä sinä totut! Onnea lapsesi kanssa!!

• kysymys?

oletko jo naimisissa lapsen isän kanssa?

• clomit+terolut

tuliko otettua clomit terolut kun raskaaksi tulit?

• kolmen mummo

Sattumalta olen täällä tänään ja ajattelin vastata ap.lle.
        Minä sain ns.yksin pojan 37 vuotta sitten ja olin 17v tuolloin. Pojan isän kanssa en katsonut voivani jatkaa vaikka hän olisikin ollut siihen halukas. Ymmärsin että emme sovi mitenkään yhteen. Ja siinä olin kyllä täydellisesti oikeassa.
        Elämä kyllä muuttuu mutta siihen saa voimaa, jota vain äidiksi tuleva voi saada. Sanoisin että on turha stressata, asiat kyllä sujuvat ja reitti löytyy kunhan on tahtoa.
        Toivottavasti sinulla on isän kanssa välit ok se olisi hyvä, mutta josei ole, toivottavasti esim.äitisi tai isäsi tai siskosi,kaverisi,mummosi olisi sellainen, joka voi jakaa kanssasi vähän arkea.
        Minun muistoissani ei ole mitään ahdistavaa tai mahdotonta tuolta ajalta, kaikki eteen tuleva kyllä selvisi ja apuakin sain mm. Siskoltani ja isältäni.
        Kyllä varmaan kaikki hyvin sinullakin sujuu, nykyään on paljon enemmän kaikenlaisia tukitoimia kunnankin taholta, kuin ennen.
        Onnea ja siunausta teille!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      705
      3799
    2. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      100
      2818
    3. Sä olet epävakaa

tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all
      Ikävä
      21
      1791
    4. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      77
      1672
    5. Mieti miten paljon yritin

Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔
      Ikävä
      53
      1651
    6. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      82
      1613
    7. Teräväkielinen Virta jauhotti totaalisesti sössöttävän Keskisarjan

Harvoin on noin suvereenia jauhotusta A-studiossa nähty. Ja minä äänestän demareita, joita ei oltu paikalle edes kutsut
      Maailman menoa
      380
      1594
    8. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1530
    9. Kurkkiiko myyrä jo

Milloin tulee kolostaan?
      Ikävä
      28
      1399
    10. Haluatko tietää totuuden?

Olen kyllästynyt sinuun. Et herätä enää mielenkiintoa. Samat jutut x 100. Kuten narskuilla aina. Samalla tunnen myötätun
      Ikävä
      90
      1323
    Aihe