BMW 523 iA E60 vm 2008

Kertokaas?

Eli otsikon mukainen auto harkinnassa. Bemari asiantuntijat, onko tässä mallissa ns. Tyyppivikoja ja miten tuo uudempi automaatti toimii ja kestää? Autolla ajettu n. 170 000km

26

3141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • einari epåtoivo

      jos ei vielä ole niin kyllä niitä ilmaantuu, alkaa olee mehut kuivis jo nois kilsoissa takuu vaihtoautot toyo toyo liikkeissä ympäri suomen maan, suomalaiset on toyota kansaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        tojotako kansaako? minusta tojota on japanista niin eikös se silloin ole japsien auto?


    • automyyjä

      Ei noilla kilometreillä väliä ole, katso että on matalaprofiili renkaat aluvanteilla, ralliratti ja kuppipenkit. Jos löytyy subbari takapaksista ja wunderbaumit on ok.

      Iphone ja USB-liittimet on myös syytä tarkistaa että toimivat.

      Moottori, tarkista että on vaihdettu vapaavirtaus ilmanputsarit vakio tuhisijoilla ei teemitään näistä lähtee makeet äänet kun antaa hanaa, vähän kuin turbo viheltäisi.

      Pakoputki, tarkista että on kromatut putkenpäät, tosi coolit ja lisäävät huippunopeutta 10-15km/h.

      Pohja, sivukynnyskotelot, tarkista että siniset led-valot on kunnolla kiinni ja toimivat. Kura ja jää saattavat peittää ne alleen, silloin näkyvyys illalla heikkoa, vaadi kauppakirjaan pesu tarvittaessa.

      Yleistä, tarkista stereoiden lähtöteho liian pienellä nuhapumpulla ei tee mitään. Poistu liikkeen sisätiloista ylitä katu ja kävele pari korttelia pohjoiseen.
      Soita kaverisi kännykkään joka jäi autolle ja pyydä häntä avaamaan stereot ja kääntämään volyymin täysille ja sulkemaan auton ikkunat ja ovet.
      NYT TARKKANA: jos erotat kappalten välit ja basson jytkeen sekä tunnistat kappaleet saattaa stereoiden lähtöteho olla riittävä vaativaan kortteliralliin ja katu-uskottavuutesi on kohdallaan.

    • Kertokaas?

      Pitihän tämä arvata että tämän tasoisia vastauksia tulee. Suomi24 sivuilla harvoin asiallista keskustelua, itse olen jo 34v mies ja kasvanut näistä 12v jutuista yli... Muutenkin ihmeen paljon tätä lapsellista vikinää täällä BMW palstalla. Onko se teiltä pois jos joku ajaa tai on ostamassa BMW merkkistä autoa?

      Edellen jos joku aikuinen osaisi vastata alkuperäiseen kysymykseen niin olisin kiitollinen.

    • naapurikyttääjä

      34v mies? ja ostamassa takavetoista autoa suomen talveen?
      ja kysyt ohjeita täältä suoli24-palstalta?
      Oletko jotenkin jälkeenjäänyt vai muuten vaan hölmö?

      170tkm ajettu ja automaatti, haloo tuo on valmis paalaamoon!

      kannattaisiko googlata perustiedot, ettei tule pettymyksiä baijerin takatuupparista?

      • Kertokaas?

        Ennen kuin alat arvostelemaan muita hölmöiksi niin kannattaa katsoa myös peiliin. Oletko kuullut ajonvakautusjärjestelmästä, sutimisenestosta tms. ? Olen kyllä takavetoisella ennenkin ajanut talvella, minulla ei ole ongelmaa sen suhteen.

        Googlettanut olen jo ja lukenut muilta foorumeilta, mutta tietoa löytyy yllättävän vähän. Ainoa erehdykseni oli ylipäätään kirjoittaa tänne suomi24:n yhtään mitään.

        Kymmenen vuotta sitten tämä ei ollut vielä läheskään näin pilattu sivusto. Vuosiin en ole täällä käynyt ja juurikin googlettamalla tänne uudestaan päädyin, nyt tiedän ettei tänne enään kannata eksyä. Kävin uteliaisuuttani katsomassa muidenkin merkkien sivuja ja samaa sontaa kaikki täynnä. Pitäkäähän hauskaa ja lippu korkealla!


      • kirjailija1
        Kertokaas? kirjoitti:

        Ennen kuin alat arvostelemaan muita hölmöiksi niin kannattaa katsoa myös peiliin. Oletko kuullut ajonvakautusjärjestelmästä, sutimisenestosta tms. ? Olen kyllä takavetoisella ennenkin ajanut talvella, minulla ei ole ongelmaa sen suhteen.

        Googlettanut olen jo ja lukenut muilta foorumeilta, mutta tietoa löytyy yllättävän vähän. Ainoa erehdykseni oli ylipäätään kirjoittaa tänne suomi24:n yhtään mitään.

        Kymmenen vuotta sitten tämä ei ollut vielä läheskään näin pilattu sivusto. Vuosiin en ole täällä käynyt ja juurikin googlettamalla tänne uudestaan päädyin, nyt tiedän ettei tänne enään kannata eksyä. Kävin uteliaisuuttani katsomassa muidenkin merkkien sivuja ja samaa sontaa kaikki täynnä. Pitäkäähän hauskaa ja lippu korkealla!

        Tosi on että paskaa tulee tuutin täydeltä jos tällä foorumilla erehtyy jotain kysymään. Minulla on E60 3.0 DA ja hyvin on pelannut, kylmäksi olen moittinut ja kun termostaatin olisin vaihtanut niin ei kuulemma ole koko euroopassa tällä hetkellä joten se on ilmeisesti yksi tyypillinen vika. Automaatti on pelanut hyvin. Tehokas ja hiljainen myös, suosittelen.


      • 525xD
        kirjailija1 kirjoitti:

        Tosi on että paskaa tulee tuutin täydeltä jos tällä foorumilla erehtyy jotain kysymään. Minulla on E60 3.0 DA ja hyvin on pelannut, kylmäksi olen moittinut ja kun termostaatin olisin vaihtanut niin ei kuulemma ole koko euroopassa tällä hetkellä joten se on ilmeisesti yksi tyypillinen vika. Automaatti on pelanut hyvin. Tehokas ja hiljainen myös, suosittelen.

        Oletko tarkistanut, että ilmastoinnissa on talvimoodi päällä? Säädetään iDriven kautta.


      • kirjailija1
        525xD kirjoitti:

        Oletko tarkistanut, että ilmastoinnissa on talvimoodi päällä? Säädetään iDriven kautta.

        On talviasennossa.


    • kalikkaa reikään

      Osta pois vaan!
      Sopii hyvin itseään tosimieheksi luulevalle homolle.

      • ime kalikkaas

        Eiks homojen autot tule Ruåtsista, sulla varmaan joku WC 70 pihalla.


    • pink is best

      sillä saa puppelipoikia kyytiin, osalla valkaistu lemmentunneli, white love tube!

      Tervetuloa beemeri klubbenille, svenska klubbenin ala-jaos.

      • faijas on pinkki

        onko sulla omakohtaisia kokemuksia? Vanhemmat lienee tyytyväisiä jälkikasvustaan.


    • 525xD

      -08 523 manuaalilla tuli ajeltua runsaat 100 000 tuhatta. Ostettaessa mittarissa oli 15 000 ja myytäessä reilut 120 000. Tuolle välille ei isompaa murhetta mahtunut, mutta polttoainesuuttimia jouduttiin uusimaan pariin kertaan. Auto alkoi ensin nykiä kiihdytyksissä ja sitten muutaman päivän päästä ei startannut enää lainkaan. Muuten oiva peli, mutta jos pinkka kestää niin kannattaa sijoittaa xDriveen, on tää talvi niin pitkä ja lipoisa.

    • kaaharit hirteen

      "Onko se teiltä pois jos joku ajaa tai on ostamassa BMW merkkistä autoa?" On se ainakin liikenneturvallisuudesta pois. Nimittäin BMW merkkinen henkilöauto tekee kuljettajastaan täyskahelin liikenteessä...........

      • 2 kpl E60

        Suosittelen lämpimästi E60:sen hankintaa, nämä etuvetopässien viestit kannattaa jättää omaan arvoonsa, kateellisia kun ovat. ps. ikää 48v ja yhä takaveto, etuveto naisille ja muille säälittäville tapauksille.


      • ....
        2 kpl E60 kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi E60:sen hankintaa, nämä etuvetopässien viestit kannattaa jättää omaan arvoonsa, kateellisia kun ovat. ps. ikää 48v ja yhä takaveto, etuveto naisille ja muille säälittäville tapauksille.

        Etuvetoinen on puutarhajyrsijä ja takavetoinen on auto!


      • Tosi on!
        2 kpl E60 kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi E60:sen hankintaa, nämä etuvetopässien viestit kannattaa jättää omaan arvoonsa, kateellisia kun ovat. ps. ikää 48v ja yhä takaveto, etuveto naisille ja muille säälittäville tapauksille.

        Naistenmies ottaa edestäpäin,miestenmies,kuten sinä, työntää vain takaapäin.


      • Samaa mieltä
        2 kpl E60 kirjoitti:

        Suosittelen lämpimästi E60:sen hankintaa, nämä etuvetopässien viestit kannattaa jättää omaan arvoonsa, kateellisia kun ovat. ps. ikää 48v ja yhä takaveto, etuveto naisille ja muille säälittäville tapauksille.

        Täysin samaa mieltä kanssasi 2 kpl E60!
        Olen omistanut nyt vuoden verran 525 E60 ja olen tykännyt eikä ole ollut tarvetta vaarantaa liikennettä vaikka ikää on vasta 23v.
        Etuvetoiset autoa on suunniteltu tyhmille ihmisille jotka eivät tunne auton käyttäytymistä


      • just...
        Samaa mieltä kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä kanssasi 2 kpl E60!
        Olen omistanut nyt vuoden verran 525 E60 ja olen tykännyt eikä ole ollut tarvetta vaarantaa liikennettä vaikka ikää on vasta 23v.
        Etuvetoiset autoa on suunniteltu tyhmille ihmisille jotka eivät tunne auton käyttäytymistä

        Taidat olla itse se tyhmä takavetokuski,kuten suurin osa bemarin omistajista tuntuu olevan suurine luuloineen.


      • Etuveto1
        just... kirjoitti:

        Taidat olla itse se tyhmä takavetokuski,kuten suurin osa bemarin omistajista tuntuu olevan suurine luuloineen.

        Hetken aikaa, niin yhä vähemmän takavetosia, en tiedä, ehkä takapotku vaan jää pois käytöstä, kuten jo nyt useimmilla merkeillä.


    • Jambulatov

      Minulla oli 525iA -04, hyvä auto ajaa eikä pahasti mitään vikojakaan. Vesipumput tuntuvat vaan kelpaavan näille E6x - autoille, tuohon edelliseen vaihdettiin 100 - 200tkm välillä kaksi pumppua. Pumppu maksaa noin satasen ja vaihto siihen päälle, ei siis ollenkaan paha. Sullahan on hankinnassa lci - malli, joten en tiedä onko pumput parantuneet jo siihen malliin, tosin dieseleissä ainakin on edelleen uudemmissakin samaa oiretta.

    • Huippu yksilö

      http://www.nettiauto.com/bmw/320/6192528

    • Penaxcvb

      Täällä nää rahattomat pojanklopit kettuilee ku roikkuvat netissä 24/7. Äiti pyyhkii pyllyn ja niistä nenän

    • beeämweelaatua

      Ei tuossa ihmeitä, senkun ostat jos on hyvä.

    • Anonyymi

      MUNA NI SEISOO

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11313
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3153
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      3004
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2197
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1958
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1805
    7. 93
      1795
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1794
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      19
      1768
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1647
    Aihe