Mikä olisi sopiva kondomi?

mietiskelijä12345

Hei, minulla olisi sellainen ongelma etten tiedä mikä olisi hyvä kondomi minulle. Peniksellä on kokoa 13cm pituutta ja 11cm paksuutta, joten oletan että keskiverto markettikondomi olisi sopiva(?). Ikää on sen 17v joten netistä en voi tilata.

7

642

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaalimato.com

Hei,
      Voit hankkia kondomeja jotka ovat halkaisijaltaan n. 45-52 mm.

Terveisin
      Kaalimato.com

• mitä tehdä

mulla on tosi tiukka esinahka kun laitan kortsua niin on vaikeeta kun en saa esinahkaa työnnettyä taakse ja se sattuu

• Lusikoija

Itselläni oli sama ongelma, nykyisin käytän kenkälusikkaa apuna. Kannattaa kokeilla, mutta ole tarkkana ettei kondomi rikkoudu kenkälusikan reunoista! Äläkä missään nimessä käytä metallista kenkälusikkaa!

• kaalimato.com

Hei,
        Tiukkaa esinahkaa voi varovasti venytellä liukastetta apuna käyttäen. Venyttelyä kannattaa tehdä säännöllisesti. Jos venyttely ei löysytä esinahkaa ja kipua esiintyy edelleen kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.

Terveisin
        Kaalimato.com

• ei,ei. lääkäriin....

Äläkä vaan missään tapauksessa käänny lääkärin puoleen, tiukan esarisi kanssa. Pidä vaan pippelisi tiukassa tupessa, kyllä luonto hoitaa kunnon, vaikeahoitoisen tulehdukse ja BXO.n ajan myötä - ja takaan että kipu ja särky on kova.

• kiree esinahka

suosittelen sulle xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxs kokoa koska sulla on niin kiree esinahka

• Riuku

No mä en kyllä työnnä esinahkaa taakse kun laitan kortsun. vaan päin vastoin vedän sen eteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5705
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      230
      4762
    3. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      47
      4610
    4. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      73
      4590
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4392
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      160
      3825
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      100
      3244
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3085
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3082
    10. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      2191
    Aihe