Hei, minulla olisi sellainen ongelma etten tiedä mikä olisi hyvä kondomi minulle. Peniksellä on kokoa 13cm pituutta ja 11cm paksuutta, joten oletan että keskiverto markettikondomi olisi sopiva(?). Ikää on sen 17v joten netistä en voi tilata.
Mikä olisi sopiva kondomi?
7
592
Vastaukset
- kaalimato.com
Hei,
Voit hankkia kondomeja jotka ovat halkaisijaltaan n. 45-52 mm.
Terveisin
Kaalimato.com - mitä tehdä
mulla on tosi tiukka esinahka kun laitan kortsua niin on vaikeeta kun en saa esinahkaa työnnettyä taakse ja se sattuu
- Lusikoija
Itselläni oli sama ongelma, nykyisin käytän kenkälusikkaa apuna. Kannattaa kokeilla, mutta ole tarkkana ettei kondomi rikkoudu kenkälusikan reunoista! Äläkä missään nimessä käytä metallista kenkälusikkaa!
- kaalimato.com
Hei,
Tiukkaa esinahkaa voi varovasti venytellä liukastetta apuna käyttäen. Venyttelyä kannattaa tehdä säännöllisesti. Jos venyttely ei löysytä esinahkaa ja kipua esiintyy edelleen kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.
Terveisin
Kaalimato.com
- ei,ei. lääkäriin....
Äläkä vaan missään tapauksessa käänny lääkärin puoleen, tiukan esarisi kanssa. Pidä vaan pippelisi tiukassa tupessa, kyllä luonto hoitaa kunnon, vaikeahoitoisen tulehdukse ja BXO.n ajan myötä - ja takaan että kipu ja särky on kova.
- kiree esinahka
suosittelen sulle xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxs kokoa koska sulla on niin kiree esinahka
- Riuku
No mä en kyllä työnnä esinahkaa taakse kun laitan kortsun. vaan päin vastoin vedän sen eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101631- 1671571
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671472Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise231288Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys901174Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c70951Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su146943- 89819
Sofia Virta vertasi Karjalan evakoita nykymatuihin
Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virta avasi sanaisen arkkunsa, eli tyhmyyden tynnyrinsä, valtiovarainministeri Riikka Purr184782Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud207759