Hei, minulla olisi sellainen ongelma etten tiedä mikä olisi hyvä kondomi minulle. Peniksellä on kokoa 13cm pituutta ja 11cm paksuutta, joten oletan että keskiverto markettikondomi olisi sopiva(?). Ikää on sen 17v joten netistä en voi tilata.
Mikä olisi sopiva kondomi?
7
642
Vastaukset
- kaalimato.com
Hei,
Voit hankkia kondomeja jotka ovat halkaisijaltaan n. 45-52 mm.
Terveisin
Kaalimato.com - mitä tehdä
mulla on tosi tiukka esinahka kun laitan kortsua niin on vaikeeta kun en saa esinahkaa työnnettyä taakse ja se sattuu
- Lusikoija
Itselläni oli sama ongelma, nykyisin käytän kenkälusikkaa apuna. Kannattaa kokeilla, mutta ole tarkkana ettei kondomi rikkoudu kenkälusikan reunoista! Äläkä missään nimessä käytä metallista kenkälusikkaa!
- kaalimato.com
Hei,
Tiukkaa esinahkaa voi varovasti venytellä liukastetta apuna käyttäen. Venyttelyä kannattaa tehdä säännöllisesti. Jos venyttely ei löysytä esinahkaa ja kipua esiintyy edelleen kannattaa kääntyä lääkärin puoleen.
Terveisin
Kaalimato.com
- ei,ei. lääkäriin....
Äläkä vaan missään tapauksessa käänny lääkärin puoleen, tiukan esarisi kanssa. Pidä vaan pippelisi tiukassa tupessa, kyllä luonto hoitaa kunnon, vaikeahoitoisen tulehdukse ja BXO.n ajan myötä - ja takaan että kipu ja särky on kova.
- kiree esinahka
suosittelen sulle xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxs kokoa koska sulla on niin kiree esinahka
- Riuku
No mä en kyllä työnnä esinahkaa taakse kun laitan kortsun. vaan päin vastoin vedän sen eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405705
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2304762Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474610Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?734590Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k264392Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1603825- 1003244
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273082Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42191